حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میت 40E پرو هواوی به زودی بدون قابلیت 5G و لوگوی Leica معرفی می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، هواوی

هواوی این روزها اگرچه به خاطر تحریم‌ها روزهای سخت و دشواری را پشت سر می‌گذارد، اما گویا قصد تسلیم شدن ندارد و بر اساس آخرین حق اختراعات این شرکت، از گوشه و کنار زمزمه‌هایی مبنی بر تولید تراشه‌های مدرن به گوش می‌رسد. با این حال، بر اساس اطلاعات دریافتی، میت 40E پرو هواوی به زودی بدون قابلیت 5G و لوگوی Leica معرفی خواهد شد. با ترنجی همراه شوید.

میت 40E پرو هواوی بدون برخورداری از 5G و با حذف لوگوی Leica معرفی می‌شود

غول تولید کننده چین، یعنی هواوی، تمام تلاش خود را می‌کند تا به وضعیت فروش معمولی گوشی‌های تلفن همراه خود بازگردد. از زمان تحریم هواوی، این شرکت در عرضه تولید گوشی‌های هشومند بسیار کند و ضعیف شده است. با این حال، گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد اکنون این شرکت همه موانع را پشت سر گذاشته و قرار است به برنامه عادی عرضه محصولات مختلف خود بازگردد.

در اکتبر سال گذشته، گزارش‌هایی مبنی بر معرفی و عرضه یک مدل جدید 5G از هواوی با کد NOH-AN80، در پایگاه داده گواهی شبکه گوشی‌های هوشمند منتشر شد. در آن زمان، شایعاتی مبنی بر بازگشت محصولات 5G هواوی نیز وجود داشت. اما گویا حالا یک مدل جدید در دست توسعه است، اما بخشی از اطلاعات مربوط به مدل قدیمی آن تغییر کرده است. بنابراین شاید این دستگاه نسخه غیر لایکای هواوی میت ۴۰ ای پرو باشد.

میت 40E پرو هواوی

امروز، گزارش‌های یک وبلاگ‌ نویس محبوب فناوری در Weibo به نام Uncle Kanshan ادعا می‌کند که کد دستگاه NOH-AN80 اکنون در فهرست محصولات هواوی قرار دارد و به زودی عرضه آن آغاز می‌شود. نام این مدل هواوی میت 40E پرو می‌باشد و یک نسخه بدون لوگو لایکا است. به جز لوگوی لایکا، همه چیز این دستگاه مانند نسخه معمولی (غیر پرو) است. به بیان ساده، نسخه جدید هواوی میت ۴۰ ای پرو، مدل جدیدی است که لوگوی لایکا را از بدنه خود حذف کرده است.

به گفته وب سایت خبری GizChina، از نظر مشخصات مربوط به هسته‌های پردازنده، هواوی میت ۴۰ ای پرو با تراشه ۶ هسته‌ای Kirin 9000L و با فناوری پردازش ۵ نانومتری عرضه می‌شود. این تراشه دارای ۲ پردازنده گرافیکی (GPU)، ۲ پردازنده مرکزی (CPU) و ۱ واحد پردازش عصبی (NPU) بزرگ کمتر از Kirin 9000 است. همانطور که می‌دانید، هواوی قبلا سری P50 خود را را بدون لوگوی لایکا عرضه کرده است. لازم به ذکر است که قرارداد بین هواوی و لایکا اکنون به پایان رسیده است.

میت 40E پرو هواوی

این برند چینی، حالا برند دوربین خود را به نام XMAGE دارد که اولین بار در سری میت ۵۰ هواوی از لوگوی آن استفاده کرد. XMAGE عمدتا بر روی سیستم‌های نوری، فناوری تصویربرداری، پردازش تصویر و سایر زمینه‌ها تمرکز دارد. سیستم نوری این شرکت دارای تعدادی فناوری اصلی مانند سیستم‌های چند دوربینی، تله فوتو و پریسکوپ و لنزهای سطحی آزاد و غیره است. نظر شما کاربران ترنجی درباره میت 40E پرو هواوی که به زودی بدون قابلیت 5G و لوگوی Leica معرفی خواهد شد، چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند سود و منفعت خاصی برای انی شرکت به همراه داشته باشد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان