حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ ال جی V60 رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، اندروید ۱۱

آپدیت اندروید ۱۱ ال جی شاید سریع ترین نمونه در بین رقبا نباشد اما بالاخره به موبایل های مختلف این شرکت می رسد. پس از این که سه هفته پیش آپدیت اندروید ۱۱ ال جی ولوت 5G رسما ارایه شد، به تازگی آپدیت اندروید ۱۱ ال جی V60 رسما ارایه شده است. جالب است بدانید که این اولین آپدیت اندروید ۱۱ ال جی برای بازار امریکا به شمار می رود.

آپدیت اندروید ۱۱ ال جی V60

ال جی زمانی یکی از قوی ترین سازندگان گوشی های هوشمند بود. با این حال، موقعیت خود را به رقبا از دست داد و نتوانست استراتژی موفقی برای ادامه کار خود ایجاد کند. مدت زمان طولانی است که تجارت تلفن های هوشمند این شرکت در وضعیت نامناسبی است.

به همین دلیل، اخیراً گزارش های زیادی مبنی بر خروج ال جی از بازار موبایل وجود دارد. یکی از مواردی که قطعا به شرکت در از دست دادن اعتماد مشتری ضرر شد، تأخیر در به روزرسانی ها بود. این برند یکی از کندترین برندهای گوشی های هوشمند است که آپدیت را ارایه می کند. تاکنون تنها دستگاهی از ال جی که اندروید ۱۱ را دریافت کرده LG Velvet است و البته فقط یکی از مدل های آن. امروز، لیست گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۱ ال جی یک عضو دیگر دارد، مدل تحت اپراتور ورایزن ال جی V60 ThinQ 5G UW.

تلفن هوشمند تحت اپراتور ورایزن در امریکا اولین گوشی ال جی است که اندروید ۱۱ را در این کشور دریافت می کند. این تقریبا ۶ ماه پس از آن است که گوگل برای اولین بار نسخه نهایی سیستم عامل را منتشر کرد.

در حقیقت، غول جستجو در حال حاضر کار بر روی اندروید ۱۲ را آغاز کرده است و به زودی شرکت های بیشتری توسعه مربوطه خود را آغاز می کنند. به هر حال، Verizon اظهار داشت که به روزرسانی اندروید ۱۱ برای LG V60 ThinQ 5G UW شامل سطح وصله امنیتی ژانویه 2021 است که به روزترین نیست، اما بهتر از قبل است.

نظر شما درباره عملکرد ال جی موبایل در ارایه آپدیت اندروید ۱۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ال جی جان، آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟😟🥲😪

m.b

خسته نباشی… یکم زود نی؟

Mahdi

چرا من عاشق این گوشیم؟

Milad7

مرسی ال جی دوست داشتنی 😘😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)