حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۱ ال جی رسما منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، ال‌جی، اندروید ۱۱

کره ای قرمز زمانی یکی از سریع ترین شرکت ها در ارایه آپدیت بود و جدیدترین گوشی های آن با جدیدترین نسخه اندروید ارایه می شد، این روزها یکی از کندترین شرکت ها در این زمینه است و با آپدیت اندروید ۱۱ هم اوضاع فرقی نمی کند. این شرکت تا کنون فقط ۲ مدل موبایل خود را و در بازارهای خاص به جدیدترین سیستم عامل گوگل آپدیت کرده است. آپدیت اندروید ۱۱ ال جی Velvet مدل 5G و ال جی V60 در امریکا تا کنون ارایه شده است. امروز اما در نهایت، نقشه راه آپدیت اندروید ۱۱ ال جی رسما منتشر شده است.

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۱ ال جی

کاربران اروپایی ال جی با اطلاعات مفیدی که ال جی آلمان منتشر کرده است، می توانند نقشه راه آپدیت اندروید ۱۱ ال جی را ببینند. البته این جدول خیلی امیدوارکننده نیست، در حقیقت شاید اصلا امیدوارکننده نیست.

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۱ ال جی

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۱ ال جی

گوشی میان رده  ال جی Velvet 5G اولین دستگاهی است که تا حوالی فروردین ۱۴۰۰ به اندروید ۱۱ به روز می شود. اواخر بهار ۱۴۰۰ ال جی G8X در سرزمین اندروید ۱۱ به آن خواهد پیوست. سپس و در تابستان ۱۴۰۰ آپدیت اندروید ۱۱ برای Velvet 4G و G8S به این سرزمین پای خواهند گذاشت.

این در حالی است که میان رده و گران ال جی Wing در کنار نمونه های ارزان K52 و K42 باید تا پاییز ۱۴۰۰ صبور باشند تا اندروید ۱۱ را دریافت کنند، زمانی که آپدیت اندروید ۱۲ برای باقی برندها در حال ارایه است.

این وضعیت ناراحت کننده آپدیت ها در ال جی است، بنابراین اگر دستگاه جدیدی خریداری کرده اید امیدوارم که بی تاب آپدیت نباشید. البته نیمه تاریک ماجرا در این بخش این است که اگر شما مدل دیگری از ال جی را در اروپا خریده باشید، شاید آپدیت اندروید ۱۱ دریافت نکند.

نکته اخلاقی این نقشه راه آپدیت اندروید ۱۱ ال جی برای ما این است که مدل 4G ال جی ولوت تا تابستان ۱۴۰۰ به اندروید ۱۱ آپدیت خواهد شد. نظر شما درباره شرایط آپدیت اندروید ۱۱ ال جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ال جیِ دوست داشتنی 😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)