حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاسخ طوفانی رابرت کیوساکی درباره بیت کوین به وزیر خزانه داری آمریکا

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | رمزارز

وزیر خزانه داری آمریکا، جانت یلن، روز دوشنبه درباره بزرگ ترین رمزارز دنیا، بیت کوین هشدار داده بود و به مردم درباره سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال به امید کسب سود اعلام خطر کرده بود. اما بلافاصله رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب معروف “پدرپولدار، پدر بی پول” در پاسخ به اظهار نظر یلن واکنش تند و طوفانی نشان داد. رابرت کیوساکی درباره بیت کوین قبلا نیز اظهارنظر کرده بود و مردم را به خرید آن تشویق کرده بود.

پاسخ طوفانی رابرت کیوساکی درباره بیت کوین به وزیر خزانه داری آمریکا

جانت یلن در مورد خطرات استفاده از رمزارزها به مردم و سرمایه گذاران بیت کوین هشدار داد و افزود که به دلیل نوسانات شدید، این بازار یک محیط ناکارآمد برای انجام معاملات به وجود آورده است.

اما رابرت کیوساکی، در واکنش به اظهار نظر یلن گفته است که در واقع این چاپ گسترده دلار آمریکاست که ناکارآمد است و در نهایت باعث افزایش ارزش رمزارزها نیز خواهد شد.

بیت کوین

نظر رابرت کیوساکی درباره بیت کوین

هشدار یلن درباره بیت کوین

به نقل از cryptopolitan، وزیر خزانه داری آمریکا بیت کوین را به عنوان یک “دارایی خیالی” خطاب می کند و به استفاده های غیر قانونی که از آن می شود، اشاره دارد.

مردم باید آگاه باشند که این دارایی نوسانات زیادی دارد و من در مورد ریسک های احتمالی ضرر سرمایه گذاران، نگران نیستم. من فکر نمی‌کنم که بیت کوین به صورت گسترده به عنوان یک ابزار معاملاتی در حال استفاده باشد. البته این رمزارز کاربردهایی دارد اما ترس من این است که اغلب موارد استفاده از آن برای امور مالی غیرقانونی باشد. این یک روش بسیار ناکارآمد برای انجام معاملات است و مقدار انرژی مصرف شده در پردازش این معاملات حیرت انگیز است.

 

داستان مردی که قفل کیف پول بیت کوین ۲۷۰ میلیون دلاری اش را فقط با ۲ حدس دیگر باید به یاد بیاورد

 

با این حال او اشاره کرد که ارز های دیجیتال می توانند به صورت بالقوه، پرداخت های ارزان و سریع را فراهم آورند. او همچنین اشاره کرد که به فدرال رزرو دستور داده است تا بر روی دلار دیجیتالی، کار کنند.

او که در ماه ژانویه(دی)، به عنوان اولین رییس خزانه داری زن، منصوب شد، در مورد بازار رایج استفاده از ارز های دیجیتال برای کار های غیر قانونی، مطالبی بسیاری را عنوان کرده است.

پاسخ رابرت کیوساکی در توییتر به جانت یلن

رابرت کیوساکی با طرح سوالی در توییتر به اظهارات وزیر خزانه داری آمریکا واکنش نشان داد.

 

دوج کوین چیست و چرا مردم علاقه مند به خرید آن هستند؟

 

آیا چاپ بی وقفه دلار بسیار کارآمد بوده است؟ رابرت کیوساکی افزود که چاپ گسترده دلار باعث می‌شود که بیت کوین با ارزش‌تر و کارآمدتر از گذشته بشود. او دقیقا در توییت خود نوشته است:

جانت یلن وزیر خزانه داری ایالات متحده آمریکا اظهار داشته است که: “بیت کوین بسیار ناکارآمد است.” اجازه بدهید من هم نفسی تازه کنم! آیا او فکر می‌کند چاپ تریلیون ها دلار تقلبی (بدون پشتوانه) کارآمد است؟ آیا او نمی‌داند هر چه دلار جعلی چاپ کند، بیت کوین کارآمدتر و با ارزش‌تر خواهد شد؟ خدا نگه دارش باشد!

رابرت کیوساکی درباره بیت کوین قبلا نیز اظهارنظر کرده بود و صراحتا مردم را به خرید آن تشویق کرده بود و نسبت به نظام بانکی آمریکا و چاپ بی رویه دلار انتقادهای تندی را مطرح کرده بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

چه جواب دندان شکنی 😁

_V_

خدا نگه دارش باشد 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی