حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل مپ حالت تاریک یا Dark Mode را بالاخره دریافت کرد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

حالت تاریک یا Dark Mode تقریبا به اکثر نرم افزارهای پرطرفدار گوگل اضاقه شده است اما یکی از محبوب ترین نرم افزارهای این شرکت یعنی نقشه یا همان Google Map هنوز دارک مود ندارد. خبر خوب این که گوگل مپ حالت تاریک یا Dark Mode را بالاخره دریافت کرده است!

حالت تاریک گوگل مپ

گوگل بیش از یک سال است که وعده تم تاریک را برای گوگل مپ وعده می دهد و حتی برای مدت کوتاهی در دسترس چند نفر قرار گرفت، اما هرگز به طور صحیح رسمی نشده یا رسماً مورد تأیید قرار نگرفت. امروز این شرایط تغییر می کند، زیرا گوگل سرانجام اعلام کرد که حالت تاریک گوگل مپ اکنون در دسترس همه است.

حالت تاریک گوگل مپ

حالت تاریک گوگل مپ

انتظار برای حالت تاریک ارزشش را داشت. این حالت در گوگل مپ به خوبی اجرا شده است و دیدن خیابان ها و خانه ها را آسان می کند. می توان گفت که در مقایسه با تم روشن، وضوح کمی را از دست می دهد. این ویژگی برای یک برنامه ناوبری ضروری است و ممکن است دلیل طولانی شدن آن باشد. گرچه تصاویر شب درون تونل در رابط مسیریابی احتمالاً می توانستند الگوی خوبی برای این موضوع باشند.

همه عناصر رابط دیگر در سایه های خاکستری نیز موجود هستند و تقریباً تمام رنگ های تم روشن به رنگ های نرم تر تغییر یافته اند. سوییچ این حالت به تنظیمات اضافه شده است که به شما امکان می دهد در صورت تمایل همیشه (یا هرگز) از نقشه ها در حالت تاریک استفاده کنید. در اینجا تصاویر بیشتری از آن در عمل و با لایه های مختلف مشاهده می شود.

دارک مود گوگل مپ

دارک مود گوگل مپ

توجه داشته باشید که تم تاریک به عنوان یک تغییر سمت سرور است، بنابراین نصب جدیدترین نسخه گوگل مپ به شما تم دارک نمی دهد و صرفا باید صبر کنید تا این ویژگی برای شما فعال شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Babak

همیشه دیر عمل میکنن این شرکتای بزرگ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)