حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ وایرلس از راه دور Air Charging اوپو روی گوشی رول شونده Oppo X 2021 نماش داده شد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

گوشی رول شونده اوپو ایکس ۲۰۲۱ را که به یاد دارید. فناوری شارژ وایرلس از راه دور شیائومی Mi Air Charge را چطور؟ حالا خبر خوب این است اوپو فناوری خود را که مشابه دومی است به گوشی خود اضافه کرده است. این یعنی شارژ وایرلس از راه دور Air Charging اوپو روی گوشی رول شونده Oppo X 2021 تست شده و ما ویدیو آن را می توانیم ببینیم.

شارژ وایرلس از راه دور Air Charging اوپو

نمایشگاه MWC شانگهای رسما در حال برگزاری است و Oppo از این رویداد برای نشان دادن نمونه اولیه Air charging خود استفاده می کند. جالب است بدانید که این شارژ وایرلس از راه دور فقط با گوشی مفهومی رول شونده Oppo X 2021 کار می کند. فیلم کوتاه ۳۰ ثانیه ای نشان می دهد که تلفن از زمانی که روی سطح میز قرار دارد تا قرار گرفتن در فاصله یک بازو و بدون تماس فیزیکی با پد شارژ، در حال شارژ است.

 

جزئیات زیادی در مورد چگونگی عملکرد این شارژر Oppo وجود ندارد اما یک منبع چینی ادعا می کند سرعت شارژ وایرلس از راه دور Oppo می تواند به سرعت 7.5 وات برسد. خب این از ۵ وات شیائومی ۵۰٪ سریع تر است.

اوپو فایند ایکس ۲۰۲۱

اوپو فایند ایکس ۲۰۲۱

از اول آوریل، اوپو یک فناوری شارژ بی سیم از راه دور به نام FreeVOOC را وعده می داد. هدف از این کار دستیابی به قدرت شارژ پایدار ۵ تا ۱۰ وات در فاصله ۱۰ متر بود و به کویل های مخصوص تعبیه شده در خود گوشی متکی بود. باید دید که اجرای جدید چگونه کار می کند و چه زمانی آن را به صورت تجاری در دسترس خواهیم داشت.

فناوری شارژ وایرلس از راه دور شیائومی Mi Air Charge را ببینید

شیائومی شرکت دیگری است که روی شارژ وایرلس از راه دور کار می کند و حتی ماه گذشته نمونه توسعه داده شده خود را به نمایش گذاشت. Mi Air Charge به یک فرستنده مکعب بزرگ متکی است که حداکثر تا ۵ وات شارژ به تلفن های سازگار با آنتن های داخلی خاص و گیرنده های خاص، تا برد چند متر دورتر ارایه می کند.

نظر شما درباره فناوری شارژ بی سیم از راه دور اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)