حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو شیائومی رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اندروید ۱۱، شیائومی

شیائومی گوشی های می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو با دوربین پنج گانه را به عنوان اولین تلفن های هوشمند ۱۰۸ مگاپیکسلی در جهان معرفی کرد. این گوشی ها با MIUI 11 مبتنی بر Android 9.0 Pie معرفی شدند. بعدا به اندروید ۱۰ و MIUI 12 به روزرسانی شدند. امروز، این دو گوشی دریافت به روزرسانی اندروید ۱۱ را آغاز کرده اند.

آپدیت اندروید ۱۱ می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو

شیائومی می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو را با نام های Mi CC9 Pro و Mi CC9 Pro Premium Edition در هند معرفی و به فروش رساند. این تلفن های هوشمند از نسخه MIUI یکسانی استفاده می کنند چرا که کل سخت افزار آن ها مشابه است به جز نوع لنز مورد استفاده که در مدل گران قیمت تر یعنی می نوت ۱۰ پرو متفاوت است.

نسخه اصلی چینی این گوشی ها اوایل ژانویه به روزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت کردند. انتظار داشتیم نسخه بین المللی چند هفته بعد به روزرسانی را دریافت کند. با این حال، این اتفاق نیفتاد.

به نقل از gizmochina، به روزرسانی اندروید ۱۱ برای می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو در حال حاضر فقط برای نسخه EEA در دسترس است. این به روزرسانی با شماره ساخت V12.1.3.0.RFDEUXM همراه است و وصله امنیتی فوریه ۲۰۲۰ را به همراه دارد.

شیائومی می نوت ۱۰

آپدیت اندروید ۱۱ می نوت ۱۰

از هم اکنون ، این نسخه در مرحله “Stable Beta” است و بنابراین فقط برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس است. به هر حال ، این به روزرسانی باید در دسترس همه کاربران باشد ، از جمله سایر گزینه های منطقه ای این گوشی ها ، یعنی نسخه های گلوبال، روسیه و اندونزی در روزهای آینده شاهد باشیم.

با توجه به سابقه به روزرسانی های شیائومی، شیائومی می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو آخرین آپدیت اندروید را دریافت کردند و دیگر به روزرسانی اندروید برای این دو مدل ارایه نمی شود البته این دو مدل باید حداقل یک به روزرسانی دیگر MIUI را دریافت کنند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

خب سه تاریخ در دست برسی است که بزودی اعلام میکنم بدون شک در این سه تاریخ برگزار خواهد شد…

comment image

Mohammadr

البته به جز لنز دوربین اصلی
رم و حافظه داخلی نسخه پرو بیشتره(رم 8، 256گیگ)
بنظرم صبر کنم تا میوای 12.5 هم بیاد یکجا آپدیت کنم😐

ali_s

خوب داده چون با ۹ معرفی شده

Milad7

سری mi note 10 داخل ایران هم خوب فروش رفتن و محبوب بودن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی