حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل ۶ ایکس ال 5G در راه است

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | گوگل

اولین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۲ هفته گذشته منتشر شد و طبق گفته Mishaal Rahman از XDA، این نسخه اندروید یک رابط کاربری مخفی دارد که مشابه One UI سامسونگ است. از این که بگذریم اما خبر جذاب این خواهد بود که گوگل پیکسل ۶ ایکس ال 5G در راه است.

گوگل پیکسل ۶ ایکس ال 5G

برای کسانی که با One UI سامسونگ خیلی آشنا نیستند باید بگویم که این نرم افزار برای آوردن عناصر رابط مانند دکمه ها، سوییچ ها، چک‌باکس‌ها، آیکون ها، اسلایدرها، نوارهای پیشرفت و موارد دیگر به پایین صفحه، بهینه شده است. به این ترتیب، کاربران برای ضربه زدن به یکی از این عناصر در قسمت بالای نمایشگر، مجبور نیستند که انگشتان خود را خیلی بکشند.

اندروید ۱۲

اندروید ۱۲

یک توییت از ThatJoeHindy نشان می دهد که با فعال کردن یک پرچم مخفی “Silky home”، سیستم رابط کاربری جدید را با عناصر قرار داده شده در قسمت پایین صفحه نمایش تنظیم می کند. برای این کار باید به تنظیمات پوسته adb بروید و global settings_silky_home را روی حالت true قرار دهید. حالا رابط کاربری اندروید ۱۲ محتوا را به سمت پایین صفحه نمایش منتقل می کند تا استفاده از یک دست را امکان پذیر کند.

اندروید ۱۲ با ویژگی “حالت یک دستی” می آید

هیچ تضمینی وجود ندارد که حالت “Silky home” بخشی از نسخه پایدار اندروید ۱۲ باشد. هر چند جالب تر از این رابط کاربری، نشانه این است که گوگل قصد دارد امسال یک مدل Pixel 6 XL ارائه دهید.

مشخصا نمی توان گفت که این حالت رابط کاربری مستقیما برای یک موبایل با نمایشگر بزرگ از گوگل (مثلا Pixel 6 XL) طراحی شده است اما با توجه به این که نسل پنجم موبایل های پیکسل گوگل از مدل XL محروم بودند، اما بعید نیست که نسل ششم یک مدل بزرگ داشته باشد.

تلفن های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ دیگری نیز وجود دارند که می توانند از رابط کاربر با عناصر قابل دسترسی بیشتری، استفاده کنند. اما بسیاری از اینها مدلهای سامسونگ هستند که قبلاً توسط One UI سامسونگ ارائه شده اند. سامسونگ را از معادله حذف کنید، شانس به نفع Pixel 6 XL بهبود می یابد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گوگل برای موبایل بزرگ خود آماده می شود یا می خواهد موبایل های بزرگ دیگر موجود در بازار (به جز محصولات سامسونگ) را بهینه تر کند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

😔😔😔

عجب……🤔🤨😯

Mahdi

بهانه ای نداره امسال که از پردازنده میانرده استفاده کنه

Milad7

امسال دیگه گند نزن😬

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)