حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان پلاس ۹ در نرم افزار AIDA64 لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | وان‌پلاس

پیش از این درباره بسیاری از ویژگی های پرچمدار مورد انتظار نیمه اول سال ۲۰۲۱ یعنی OnePlus 9 صحبت کردیم. امروز تأیید آنها را در قالب اسکرین شات هایی از نرم افزار AIDA64 اندروید داریم. بله، مشخصات وان پلاس ۹ در نرم افزار AIDA64 لو رفته است.

مشخصات وان پلاس ۹

در اینکه وان پلاس ۹ با تراشه Snapdragon 888 ساخته خواهد شد، شکی نبود. در واقع، این موضوع امروز و با حضور کد تراشه پرچمدار کوالکام (lahaina) در ستون Platform وان پلاس ۹ تایید می شود. مقدار رم برابر ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت است.

وان پلاس ۹ در AIDA64

وان پلاس ۹ در AIDA64

همانطور که مشاهده می کنید، این تلفن هوشمند از صفحه نمایش 6.55 اینچی با وضوح +FHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برخوردار خواهد بود. همچنین ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر است. در مورد رزلوشن دوربین ها، این نرم افزار به وضوح اشتباه ثبت کرده است. مشخصا ۴ مگاپیکسل برای دوربین جلو کافی نیست و ۱۲ مگاپیکسل برای دوربین اصلی کافی نیست. به احتمال زیاد، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در جلو و یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در دوربین اصلی استفاده شده است. به طور کلی و طبق شایعات وان پلاس ۹ دارای دو سنسور با وضوح ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود.

وان پلاس ۹ پرو رفرش ریت تطبیق پذیر ​​خواهد داشت

ما از قبل درباره پرچمدار جدید یعنی OnePlus 9 Pro چیزهای زیادی می دانیم. البته این از ادامه انتشار گزارش های جدید جلوگیری نمی کند!

اخبار قبلی در مورد صفحه نمایش 6.78 اینچی ۱۲۰ هرتزی کامل نبود. یک منبع داخلی ادعا می کند که نمایشگر تلفن هوشمند با استفاده از فناوری LTPO ساخته شده است. این بدان معناست که نمایشگر قادر نخواهد بود با فرکانس ثابت (مثلا ۱۲۰ هرتز کار کند) بلکه می تواند آن را با محتوا سازگار کرده و در حین استفاده به طور خودکار تغییر دهد و این خوب است چون در صورت عدم نیاز رفرش ریت سریع تصویر، چنین سازگاری به کاهش فرکانس صفحه کمک می کند. در نتیجه، عمر باتری تلفن هوشمند افزایش می یابد.

بد نیست بدانید که اولین محصولی که از این فناوری استفاده می کند Apple Watch است. در این محصول، کوپرتینویی ها از صفحه نمایش LTPO شرکت LG استفاده کردند. در تلفن های هوشمند، این فناوری با عرضه Galaxy Note 20 Ultra در دسترس قرار گرفت.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ببینم اسنپ ۸۸۸ روی وان پلاس ۹ چه شکلیه

Mahdi

دیگه ۸ گیگ رم واقعاً کمه واسه ۲۰۲۱ حداقل ۱۰ گیگ باید باشه ، تو عکسا هم فقط ۲.۵ گیگ رم خالی مونده

Finch

دمو هست
یه سری ریز جزئیات رو نداره

بدون شک وان پلاس 9pro بهترین پرچم دار سال 2021 خواهد بود!
چه از نظر ساخت و طراحی
چه از نظر دوربین
و نرم افزاز و سخت‌افزار

وتن پلاس حرف نداره!👌

Mahdi

وان پلاس تو دوربین هیچوقت بهترین نبوده 😔😔

Taha

Oppo find x3 pro, mi11 ultra,p50 pro plus is died.
صلtان iنگلیsi😎

Milad7

به به منتظریم😘

ali karimi

سلام، وان پلاس همیشه پرچمدارهاشو به بهترین شکل راهی بازار میکنه، وان پلاس9هم همینطوریه حتما، ولی گفته دوربین پشت میتونه48 باشه غلطه، 48چیه،وان پلاس هم دیگه باید برهذسراغ دوربین های 108مگا،یا 50مگادپیکسل های سونی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)