حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت کاردانو ۱ دلار را نیز فتح کرد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | رمزارز

اگر با دنیای ارزهای دیجیتال کمی آشنایی داشته باشید، حتما نام ارز محبوب کاردانو (ADA) را شنیده اید. قیمت کاردانو که در چند ماه گذشته سر و صداهای زیادی به پا کرده است بار دیگر بعد از ۳ سال توانست قیمت ۱ دلاری را تجربه کند و به دوران اوج خود بازگردد.

قیمت کاردانو از ۱ دلار گذشت

قیمت کاردانو اواسط دی ماه ۹۶ به بالاترین قیمت خود در سطح ۱.۴ دلار رسیده بود. به نقل از ambcrypto، از اواسط بهمن تاکنون، این ارز دیجیتال محبوب با بیش از ۲۰۰ درصد رشد باور نکردنی روبرو شد. اگر کمی به عقب تر برگردیم، قیمت کاردانو از سه ماه پیش یعنی اواخر آذرماه تا به الان بیش از ۵۰۰ درصد رشد را تجربه کرده است.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت ADA حدود ۱.۰۴ دلار قیمت دارد. به این ترتیب، این ارز رمزنگاری شده با افزایش ۱۶ درصدی خود در عرض ۲ ساعت، مقاومت ۱ دلاری را پشت سر گذاشت.

در اینجا باید متذکر شد که رالی اخیر ADA در پی تلاش های توسعه دهندگان این شبکه برای به روز رسانی های جدید ارز دیجیتال ADA اتفاق افتاده است.

نمودار قیمت کاردانو

نمودار قیمت کاردانو

رشد کاردانو بعد از آپدیت شبکه موفقیت آمیز Mary

هم زمان با خارج شدن XRP از میان ۴ ارز برتر جدول، قیمت کاردانو پس از اعلام به روزرسانی “مری” توسط تیم (IOHK) ، با تحولات زیادی روبرو شد و این بلاکچین را یک گام به دوران Goguen نزدیک تر کرد.

پس از اجرای هارد فورک “Mary” ، توسعه دهندگان می توانند توکن های بومی تعریف شده توسط کاربر را ایجاد کنند که در شبکه قابل استفاده است. علاوه بر این، سایر پروژه ها نیز می توانند به بلاک چین ADA مهاجرت کنند و این امر لایه ای از قابلیت همکاری بین چندین زنجیره را نمایان می کند.

 

جین سایمونز نوازنده‌ی گروه راک KISS ، اعلام کرد ۳۰۰ هزار دلار کاردانو خریداری کرده است

جین کلین (Gene Klein)، معروف به جین سایمونز (Gene Simmons)، یکی از بنیان گذاران و نوازنده‌ی گروه راک KISS بار دیگر در توییتر خود از ارزهای دیجیتال و به خصوص علاقه عجیبش به کاردانو گفته است.

به نقل از u.today، او برخلاف گذشته سخنی از بیت کوین یا دوج کوین یا سایر ارزهای دیجیتالی که این روزها بسیار نام شان شنیده می شود، صحبتی نکرد، بلکه از کاردانو و قیمت کاردانو صحبت به میان آورده است.

علاقه جین سایمونز به کاردانو

علاقه جین سایمونز به کاردانو

در توییت قبلی، او اشاره کرده بود که کاردانو توسط یکی از بنیانگذاران اتریوم اداره میشود و این که در سوئیس واقع شده است، کشوری که با نوآوری‌های دیجیتال و ارزهای دیجیتال دوست است. نکته‌ی دیگری که سایمونز به آن اشاره کرد تمرکز کاردانو بر اقتصادهای در حال توسعه مانند آفریقا بود.

جین سایمونز توییت کرده است که دلیل هولد کردن کاردانو به دلیل چارلز هاسکینسون، بنیان گذار IOHK (IOHK شرکتی است که Cardano را توسعه داده است) و یکی از خالقان اتریوم، به همراه ویتالیک بوترین و جوزف لوبین است.

 

دوج کوین چیست و چرا مردم علاقه مند به خرید آن هستند؟

 

او در سال ۲۰۱۴ اتریوم را ترک کرد و سه سال بعد کاردانو را راه اندازی کرد.

روز گذشته سایمونز اعلام کرد که ۳۰۰,۰۰۰ دلار کاردانو خریداری کرده است. او گفت که دیدگاهش نسبت به قیمت کاردانو صعودی است و به این دلیل که تقریبا همه می توانند آن را خریداری کنند، تصمیم به خرید و نگهداری آن گرفته است.

این افسانه‌ی راک ارزهای دیجیتال دیگری از جمله بیت کوین، ریپل و دوج کوین را نیز هولد کرده است‌.

 

ایلان ماسک خالق بیت کوین است؟😮

 

با توجه به علاقه ای که مردم جهان در رابطه با کاردانو و افزایش قیمت کاردانو از خود نشان داده اند، صرافی بایننس خدمات استیکینگ کاردانو را در پلتفرم خود راه اندازی کرد و طبق اعلام این صرافی، کاربران می توانند تا ۲۵ درصد درآمد کسب کنند.

مومنتوم صعودی موجود در بازار کاردانو با چندین سیگنال درون زنجیره ای مشخص شده است. برای مثال، طبق داده های IntoTheBlock، رشد خالص شبکه کاردانو با رقم ۵.۵ درصد سیگنال های صعودی قدتمندی را نشان می دهد.

در حالی که آدرس های فعال روزانه کاردانو همچنان به رشد صعودی خود ادامه می دهند، طبق اعلام این پلتفرم تحلیل داده، ۱۰۰ درصد از دارندگان این دارایی رمزنگاری در سطح قیمت فعلی روی سود هستند.

 

ایلان ماسک : نگاهی به زندگی ثروتمندترین فرد جهان

 

با توجه به اینکه قیمت کاردانو در ابتدای سال ۲۰۲۱ کمتر از ۰.۲ دلار ارزش داشت، قیمت ۱ دلار برای هر واحد ADA حیرت انگیز به نظر می رسد؛ با این حال، این ارز همچنان رکورد ثبت شده ای دارد که باید آن را بشکند و احتمال این اتفاق در ادامه رالی اخیر این ارز بسیار زیاد است.

قبل از پایان سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱، ممکن است کاردانو به تراز قیمتی بالاتر از ۱.۴ دلار برسد. آغاز فصل آلت کوین ها، و تداوم روند صعودی حاکم بر بازار، یک فاکتور بزرگ در این مسیر به شمار می رود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mgsa

نکته عجیب یا شاید ترسناک قضیه اینه که خیلی از آلتکوینهای خوب بازار تارگتایی رو فتح کردن یا دارن میکنن که بنا بود پایان رالی گاوی بهش برسن شاید اواخر 2021، کاردانو فاصله زیادی نداره، ایوتا و بایننس که تارگتای خودشونو زدن، و… گاهی میترسم نکنه تموم شده و دیگه التکوین سیزنی نباشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی