حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری پک آهنربایی MagSafe برای آیفون ۱۲ در دست تولید است

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، شایعات، لوازم جانبی

با هم درباره ویژگی Magsafe در خانواده آیفون ۱۲ صحبت کردیم. همچنین با ۵ دلیل به شما گفتیم که چرا ویژگی MagSafe آیفون ۱۲ برای آینده اکوسیستم اپل بسیار اهمیت دارد. امروز خبر می رسد که باتری پک آهنربایی MagSafe برای آیفون ۱۲ در دست تولید است.

باتری پک آهنربایی MagSafe

بلومبرگ گزارش داده که اپل در حال کار بر روی یک باتری پک آهنربایی برای جدیدترین آیفون ها است. این باتری پک به عنوان لوازم جانبی که به صورت بی سیم گوشی را شارژ می کند، می تواند اهمیت بالایی برای کاربران و شرکت داشته باشد. همچنین به عنوان یک محصول الحاقی بالقوه پرسود دیگر برای اپل هم می تواند ظاهر شوذ. اپل حداقل یک سال است که در حال توسعه این “لوازم جانبی متصل شونده” است و بنا به گفته افراد مطلع از این محصول، قرار است چند ماه پس از عرضه آیفون ۱۲ عرضه شود. خب می دانیم که مدل های آیفون ۱۲ مهرماه امسال معرفی شده اند، پس ما الان در بازه زمانی مشخص شده هستیم.

این باتری پک یا به عبارت ساده تر “پاوربانک” با استفاده از سیستم MagSafe به پشت آیفون ۱۲ متصل می شود. ویژگی مگ-سیف در تمام آیفون های خانواده آیفون ۱۲ حاضر است و از آن برای شارژ و اتصال لوازم جانبی دیگر مانند کیف و کیف پول استفاده می کنند. یکی از افرادی که خواست نامش مشخص نشود (مشخصا چون این محصول هنوز معرفی نشده است)، گفت:

برخی از نمونه های اولیه باتری پک دارای نمای بیرونی لاستیک سفید هستند. این محصول جدید جدید از نظر طراحی و کارایی با باتری پک قبلی اپل متفاوت است، زیرا این فقط عمر باتری اضافی را فراهم می کند و (برخلاف باتری پک قبلی) به عنوان محافظ کامل عمل نمی کند.

باتری پک نسل قدیم اپل که به عنوان قاب هم عمل می کرد

باتری پک نسل قدیم اپل که به عنوان قاب هم عمل می کرد

در آزمایش های داخلی، سیستم اتصال مغناطیسی به اندازه کافی قوی بوده که باتری پک را در جای خود باقی نگاه دارد، اما به دلیل مشکلات نرم افزاری توسعه آن کمی کند شده است. در حقیقت در هنگام تست ها، آیفونی که باتری پک آهنربایی به آن متصل بوده، دما را بیش از حد بالا شناسایی می کرده و اخطار می داده است. اپل همچنین در تلاش است تا مسائل مربوط به استفاده با قاب یا بدون قاب کاربران را برای استفاده از این باتری پک، برطرف کند.

برخی می گوید که با توجه به چالش های توسعه لوازم جانبی جدید، این باتری پک آهنربایی در نهایت می تواند به تأخیر بیفتد و یا حتی اصلا تولید نشود. سخنگوی اپل از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

اپل هشدار داد: آیفون 12 خود را نزدیک باطری قلبتان نگذارید!

بخش مهندسی سخت افزار اپل در مورد معرفی لوازم جانبی مربوط به شارژ دقت بیشتری می کند. در سال ۲۰۱۷، این شرکت یک شارژر وایرلس AirPower را همراه با آیفون X معرفی کرد که به طور همزمان یک گوشی Apple Watch ، iPhone و AirPods را شارژ می کرد. در نهایت به دلیل مسائل مربوط به گرم شدن بیش از حد، هرگز عرضه نشد.

۱۲ درصد فروش اپل از لوازم جانبی و گجت های پوشیدنی است

لوازم جانبی و کجت های پوشیدنی به منبع درآمد فزاینده ای برای اپل (و دیگر شرکت ها) تبدیل شده اند. در سه ماهه گذشته قاب ها، AirPods ، اپل واچ ها، بلندگوهای خانگی و محصولات مرتبط با آن تقریبا ۱۳ میلیارد دلار یا ۱۲ درصد از کل فروش شرکت را تصاحب کرده اند.

باتری پک آهنربایی متکی بر Magsafe در دیگر شواهد

شواهد دیگری هم در مورد باتری پک آهنربایی متکی بر Magsafe را مشاهده کرده ایم. بر اساس یافته های استیو موزر (توسعه دهنده iOS)، نسخه بتا iOS 14.5 اپل در آینده شامل ارجاع مبهم به یک باتری پک بود.

باتری پک آهنربایی متکی بر Magsafe در یک رندر ضعیف که حتی آیفون ۱۲ پرو را صحیح نشان نمی دهد اما برای تصور بهتر درباره چیزی که صحبت می کنیم، مفید است

باتری پک آهنربایی متکی بر Magsafe در یک رندر ضعیف که حتی آیفون ۱۲ پرو را صحیح نشان نمی دهد اما برای تصور بهتر درباره چیزی که صحبت می کنیم، مفید است

دستگاه شارژ بی سیم می تواند لوازم جانبی محبوب اکوسیستم جدید MagSafe اپل باشد. سال گذشته، اپل کیس هایی با سازگاری MagSafe، کیف پول چرمی و یک جفت شارژر روانه بازار کرد.

این باتری پک آهنربایی اپل، اگر در نهایت رسما معرفی شود، می تواند با تولیدات مشابه از شرکت های دیگر هم همراه شود. یکی از افراد آگاه گفت که این شرکت همچنین در مورد سایر لوازم جانبی MagSafe، از جمله یک محصول مربوط به اتصال آیفون در اتومبیل، بحث کرده اگرچه این محصول به توسعه رسمی راه پیدا نکرده است.

اپل همچنین به صورت داخلی درباره ویژگی شارژ وایرلس معکوس برای آیفون ها در جهت شارژ دیگر محصولات اپل از جمله آیفون، ایرپاد و اپل واچ فکر کرده است اما این عملکرد در آینده نزدیک بعید به نظر می رسد. برای آیفون های ۲۰۱۹ اپل این ویژگی را طراحی کرده بود اما در نهایت آن را لغو کرد.

انتظار می رود فناوری MagSafe اپل طی سال آینده به چندین محصول دیگر راه پیدا کند. بلومبرگ گزارش داده است که این شرکت قصد دارد آن را به MacBook Pro و MacBook Airs جدید اضافه کند.

نظر شما چیست؟ با ایده باتری پک آهنربایی موافقید؟ من فکر می کنم که آهنربای این وسیله باید خیلی قوی باشد، مثلا وقتی که بخواهید آن را با آیفون درون جیب قرار بدهید، چه اتفاقی می افتد؟! یا وقتی بخواهید آیفون را با این لوازم جانبی از جیبتان در بیاورید؟ اصلا حجم باتری ان چقدر خواهد بود و با چه سرعتی آیفون را شارژ می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

ببخشید برای اسپم
دوستان ما دوتا گوشی میخوایم بگیریم یا پوکو ام سه یا ردمی ۹ تی فور جی میخوام بدونم پشتیبانی نرم افزاری پوکو میتونه بهتر باشه با اینکه ریبرند هستن؟
اگه پشتیبانی پوکو بهتره میشه از طراحیش گذشت

تا جایی که من میدونم هر دو مدل زیر برند بودن ( البته پوکو جدا شده ) هر دوتاشونم پشتیبانی یکسانه (2 سال آپدیت اندروید 3 سال آپدیت رابط کاربری) انصافاً هر دوتاشونم از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری خیلی خوبن فقط اینجا Redmi 9t دوربین اولترا واید داره که Poco M3 نداره، اگه اولترا واید مهم باشه Redmi 9t ولی مهم نباشه هردوتاشونم رقابت خیلی نزدیکه و خیلی خوبن و راضی کنندن.

از یه طرف به نظر من طراحی Redmi 9t دلچسب تر از Poco m3 هست.

اینم یادم رفت بگم Redmi 9t شارژ معکوس هم داره

Mahdi

من بودم redmi 9t میگرفتم

ali_s

ممنون

Mahdi

من ردمی نوت۹ تی میگرفتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)