حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با ایموجی های محبوب تان تصاویر سفارشی بسازید😍😎

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ترفندهای اینترنت، مطالب ترنجی

اگر کمی سن و سال تان بالا باشد! باید یاهو مسنجر را به خاطر داشته باشید. ایموجی های جذاب یاهو حال و هوای چت ها و پیام های آن دوره را کاملا دگرگون کرده بود. متاسفانه از پیام رسان آنلاین محبوب دهه شصتی ها چیزی باقی نمانده است جز ایموجی هایی که هر کدام شان جذابیت فوق العاده ای داشتند و یادآور خاطرات زیادی هستند.

ایموجی ها امروزه نیز جایگاه ویژه ای در میان همه کاربران گوشی های هوشمند دارند و به جز دوست داشتنی پیام های امروزه ما تبدیل شده اند و روزانه از آن ها به دفعات زیاد استفاده می کنیم. اگر به دنیای ایموجی ها علاقه دارید با ترنجی همراه باشید.😉😉

با ایموجی عکس های سفارشی بسازید

اگر دوست دارید حال و هوا و فضای تصاویر پس زمینه گوشی و یا رایانه تان را کمی عوض کنید، این مطلب برای شماست.

برای شروع وارد سایت emoji.supply شوید. این وب سایت تمام چیزی که شما نیاز دارید را فراهم کرده است. شکلک های😁✌💖 مورد نظر خود را وارد کنید و طرح و رنگ زمینه را مطابق سلیقه خود تغییر دهید. همه عبارات و ویژگی هایی که به صورت زیرخط دار هستند را می توانید ویرایش کنید.

هنگامی که از ذوق و کار هنری خود راضی بودید! می توانید نتیجه کار را در سایزهای مختلف دانلود کنید. خوشبختانه به صورت پیش فرض امکان دانلود نتیجه کار را در اندازه و مدل های مختلف خواهید داشت و به راحتی می توانید عکس های پس زمینه مناسب گوشی، تبلت و یا رایانه خود را آماده و دانلود کنید و حال و هوای تازه ای به گجت خود ببخشید.

ایموجی عکس

ایموجی عکس

علاوه بر شکلک ها می توانید از حروف و سایر پارامترها نیز در عکس خود استفاده کنید. چندین ویژگی جالب و مخفی😎 نیز برای ساخت عکس های فوق العاده زیبا نیز در این وب سایت وجود دارد که امیدواریم بتوانید از تمامی آن ها استفاده کنید و به کار خود روح تازه ای ببخشید.

این وب سایت در کنار این که فوق العاده ساده و روان طراحی شده است، خوشبختانه هیچ گونه تبلیغ و یا واترمارک خاصی بر روی عکس نهایی شما قرار نمی دهد. تنها با کمی خلاقیت می توانید تصاویر زیبایی را طراحی و استفاده کنید.

از نتیجه کارتون راضی هستین؟😁✌

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

جالب بود

Milad7

باحال بود 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی