حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی XCover 5 گوشی مقاوم سامسونگ لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

انتظار می رود سامسونگ گلکسی XCover 5 را خیلی زود به بازار عرضه کند. از گلکسی ایکس کاور ۵ گوشی هوشمند مقاوم شرکت سامسونگ در چند ماه گذشته خبرهای زیادی منتشر شده بود. اکنون، پیش از عرضه رسمی آن، مشخصات کامل آن به بیرون درز پیدا کرده است.

سامسونگ گلکسی XCover 5 | گلکسی ایکس کاور ۵

سامسونگ یکی از معدود شرکت هایی است که دستگاه های مقاوم برای شرایط سخت تولید می کند. این شرکت به ترتیب تبلت های و تلفن های هوشمند مقاومش را به نام Galaxy Tab Active و Galaxy Xcover را به فروش می رساند. مدل جدیدتری در گروه محصولات قبلی فقط در اواخر سپتامبر در قالب Galaxy Tab Active 3 اعلام شد.

خانواده دستگاه های میان‌رده گلکسی Xcover سامسونگ با طراحی خشن، مشخصات سخت افزاری مناسب و قیمت مقرون به صرفه توانسته اند طرافداران خاصی را برای خود دست و پا کنند.

گلکسی XCover 5

گلکسی XCover 5

امروز مشخصات گوشی مقاوم سامسونگ گلکسی XCover 5 توسط کسی که چند روز پیش مشخصات کامل گلکسی A72 4G را منتشر کرده بود، لو رفت.

به نقل از gizmochina، گلکسی ایکس کاور ۵ از یک صفحه ۵.۳ اینچی TFT LCD با رزولوشن 1600 * 720 پیکسل (HD +) برخوردار خواهد بود. اما انتظار نداشته باشید که این یک دستگاه جمع و جور باشد زیرا مانند اکثر گوشی های هوشمند جان سخت، دارای حاشیه های زیادی در اطراف صفحه نمایش است.

سامسونگ برای پردازنده این مدل از Exynos 850 SoC استفاده کرده است. این چیپ ست برای گوشی های هوشمند ارزان قیمت در نظر گرفته شده است و در گلکسی M12 نیز که به تازگی معرفی شده بود نیز از همین پردازنده استفاده شده است. گلکسی ایکس کاور ۵ همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تأمین می شود.

گلکسی ایکس کاور ۴ اس (XCover 4s)

گلکسی ایکس کاور ۵

در بخش دوربین، گلکسی XCover 5 دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با لنز دیافراگم f / 1.8 در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز دیافراگم f / 2.2 خواهد بود. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اسلات کارت microSD ، NFC ، Samsung Pay ، Samsung Knox و اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3.x اشاره کرد.

این گوشی به دلیل مقاوم بودن، دارای گواهی MIL-STD-810G ، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب دارای گواهی MIL-STD-810G خواهد بود و باتری قابل جدا شدن ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ مجهز خواهد بود.

نکته آخر اینکه، گلکسی ایکس کاور ۵ در ابتدا فقط برای مشاغل سخت مانند کارگران معدن، آتش نشانان و… قابل خریداری است و قیمت آن در اروپا زیر ۳۰۰ یورو خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

مقداری j7 پریم اضاف اومده از اون موقع
ما هنوز یه جی هفت معمولی ۲۰۱۶و پریم داریم خیلی خوب عمر کردن😂

Mahdi

هرچه از سری jموندن زده تو این موبایل😊😊

Milad7

زباله ی خالص!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی