حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی دوربین می ۱۱ را به رخ رقبا کشید

نوشته

3 سال قبل | 17 دیدگاه | دوربین، شیائومی

چندی پیش، شرکت شیائومی قابلیت های دوربین سلفی شیائومی می ۱۱ را نمایان کرد. هم اکنون این شرکت در حساب توییتر خود، تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی شیائومی می ۱۱ را نیز منتشر کرده است. طبق این عکس‌ها، می 11 در بخش دوربین اصلی دست کمی از رقبای خود مانند هوآوی میت ۴۰ پرو را نداشته و توانایی های بسیاری در همه بخش‌ها دارد. برای مشاهده این تصاویر، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصاویر ثبت شده با دوربین می ۱۱

دوربین می ۱۱

دوربین می ۱۱

دوربین می ۱۱

دوربین می ۱۱

دوربین می ۱۱

دوربین می ۱۱

دوربین می ۱۱

دوربین می ۱۱

خلاصه مشخصات می 11 :

بد نیست مروری بر مشخصات شیائومی می ۱۱ داشته باشیم. این گوشی مجهز سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ Bright S5KHMX بود که سایز سنسور 1/1.33 و گشودگی دیافراگم f/1.85 داشت. همچنین این سنسور مجهز به لرزشگیر اپیتکال یا اصطلاحا OIS بود که عملکردی خوب از خود به نمایش می‌گذاشت. غیر از دوربین اصلی، دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی تله ماکرو نیز در ماژول دوربین اصلی وجود داشتند؛ رزولوشن دوربین سلفی نیز ۲۰ مگاپیکسل بود.

علاوه بر سیستم دوربین، می ۱۱ اولین تلفنی به شمار می‌رفت که مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ بود. پنل جلویی AMOLED آن قطر 6.81 اینچی داست و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را به کاربر ارائه می‌داد. باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز از فست شارژ ۵۵ واتی، شارژ بی سیم ۵۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کرد. حافظه رم LPDDR5 ، حافظه داخلی UFS 3.1 ، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر با قابلیت پایش ضربان قلب و اسپیکر های Harman Kardon از دیگر مشخصات شیائومی می ۱۱ به شمار می رفت.

شیائومی می 11

شیائومی می ۱۱

مشخصات کامل شیائومی می ۱۱ :

ابعاد و نمایشگر :

  • ابعاد 164.3 × 74.6 × 8.06 میلی متر (نسخه شیشه‌ای) ، نسخه چرم با طول و عرض یکسان با نسخه شیشه‌ای و ضخامت ۸.۵۶ میلی متر / وزن ۱۹۶ گرم (نسخه شیشه‌ای) و ۱۹۴ گرم (نسخه چرم)
  • صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی از نوع AMOLED  با رزولوشن 3200 در 1440(+QuadHD) / رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی با پشتیبانی از HDR10 و حداکثر روشنایی ۱۵۰۰نیت / نسبت کنتراست 5000000:1 ، پشتیبانی از MEMC و محافظت شده با کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس (Victous)

سخت افزار و نرم افزار :

  • تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ ( لیتوگرافی ۵ نانومتری ) و پردازنده گرافیکی Adreno ۶۶۰ / اندروید ۱۱ بر پایۀ MIUI 12
  • ۸ گیگابایت رم LPDDR5 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز ، در کنار ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1
  • ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 با فرکانس ۳۵۰۰ مگاهرتز ، در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1

دوربین :

  • دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ، گشودگی دیافراگم ۱.۸۵، سایز سنسور 1/1.33، لرزشگیر اپتیکال (OIS) در کنار سایز پیکسل ۰.۸ میکرومتر
  • دوربین فوق عریض ( اولترا-واید ) ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۲.۴ و زاویه دید ۱۲۳ درجه‌ای
  • دوربین ۵ مگاپیکسلی تله ماکرو با گشودگی دیافراگم ۲.۴
  • دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۲.۴ و سایز پیکسل ۰.۸ میکرومتر
  • فیلم برداری 8K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه / 4K با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه / 720p با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه

باتری ، حسگرها و سایر مشخصات :

  • باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت با فست شارژ ۵۵ وات، شارژر بی سیم ۵۰ وات و شارژ معکوس ۱۰ وات / درگاه USB Type-C 2.0
  • حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر با قابلیت اندازه گیری ضربان قلب / سنسور مادون قرمز / بلندگو های دوگانه Harman Kardon و پشتیبانی از صدای Hi-Res / وای فای نسل 6E و بلوتوث نسخه 5.1 و NFC

شیائومی سومین برند پرفروش دنیای موبایل است

شیائومی اولین شرکتی به شمار می‌رفت که پرچمدار خود یعنی شیائومی می ۱۱ را با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی کرد. در حین مراسم رونمایی آن، از MIUI 12.5 نیز پرده برداشت. اخیرا نیز نسخه جهانی رابط کاربری MIUI 12.5 معرفی شد؛ که کاربران جهانی اسمارت فون‌های شیائومی، از این موضوع رضایت داشتند. همه این موارد، فرصتی شد تا شیائومی پیشرفت چشمگیر خود را به تمام جهان نشان دهد. با وجود همه گیری ویروس کرونا که فروش موبایل در بازارها را سال گذشته و امسال تضعیف کرد، اما باز هم شیائومی به سومین برند پرفروش جهان در حوزه موبایل تبدیل شد.

شیائومی، سومین برند پرفروش دنیای موبایل

شیائومی، سومین برند پر فروش دنیای موبایل

طبق گزارش رسمی شیائومی، این برند جزو پرفروش ترین‌های ۱۰ بازار است و هند را جزو برجسته ترین بازار ها در نظر می‌گیرد. همچنین در ۳۶ بازار حداقل جزو ۳ مارک پرفروش آنهاست. این شرکت غول چینی، با رشد چشمگیر ۳۶۳۹ درصدی در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰، جزو برندهایی به شمار می‌رود که بیشترین رشد در فروش موبایل‌های بالارده (بالای ۵۰۰ دلار) داشته است.

نظر شما درباره دوربین می ۱۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

صبر نداشت نسخه اولترای خودش بیاد… 😂🤦‍♂️
اما جدا بخش نرم‌افزار این سری متحول شد… نتایجش رو نسخه پایه یه گوشی که دو تا برادر بزرگتر با دوربین های با اختلاف بهتر داره واقعاً تحسین‌برانگیزه… شیائومی به نظر به همراه اپل تنها شرکتی هستن که نسخه های پایه‌شون واقعاً اختلاف کمی با نسخه های بالاتر دارن و کاربرا بعد خرید این نسخه ها از نخریدن نسخه های بالاتر پشیمون نمیشن…(بعضاً حتی در شیائومی نسخه های پایه گاهاً چیز های بهتری نسبت به نسخه های بالاتر هم حتی دارن! مثال میزنم… سال پیش باتری بزرگتر mi 10 نسبت به برادر بزرگترش! و امسال احتمالاً طراحی پشتی زیباتر mi 11 نسبت به نسخه های بالاتر)
این موضوعات رو در اپل و شیائومی هنوز میبینیم که خریدن نسخه پایه واقعاً کار به‌صرفه و معقولی هست…
تو شرکت های دیگه نخریدن نسخه بالاتر تقریباً مساوی با از دست دادن حجم زیادی از امکانات و بعضاً پشتیبانی هست…
تمایلی به مثال دقیق و نام بردن مستقیم ندارم اما تو پنج برند اول تو همین پرچمدار های نیمه اول یا مثلاً پرچمدار های نیمه دوم پارسال میتونید این اختلاف زیادی که بین نسخه پایه و نسخه آخر قرار میدند تا نسخه آخر خرید داشته باشه ببینید…

mostafa3

کار سختی نیست با دوربین فول فریم عکس بگیری جای mi 11
زیرشم بزنی شات می 11

m.b

دقیقاً… اما ثابت کردنش کار سختیه مگه نه؟😏
😉

m.b

Mi 11 pro و اولترا شاید واقعاً شارژر 120 وات نداشته باشن… چون خبرش اومده که برای اروپا تاییدیه گرفتن و توی اروپا شارژر 120 وات توی جعبه کمر شرکت رو میشکنه… از طرفی شیائومی مشخصا به من یمی دیگه ثابت شده مثل رو که دنبال حذف پورت و شارژر سیمی هست و اگر ببینید داره ظرفیت شارژر سیمی و بیسیم رو یکی میکنه تا مردم کم کم از سیمی کوچ و عادت کنن به بیسیم و این سیاست ممکنه با دو عدد رقم 67 وات سیمی و بیسیم برای نسخه پرو یا اولترا تکرار شه… که سالهای بعد بتونن سیمی رو حذف و فقط بیسیم رو راه‌اندازی کنن… البته اگر بیسیم از راه دور فعلاً عملی نباشه…

m.b

همچنین رو باتری 5000 شارژر 120 وات کار کردن اونم با بیسیم 67 وات خار دما و خار ضخامت تو چشم گوشیه…
(فکر کنم قبلاً گفته بودم که افزایش توان یا ظرفیت باتری دما رو به صورت خطی بالا نمیره و هرچقدر برید جلوتر دما روی توان و حجم سختگیر تر میشه و با افزایش کم این دو موضوع، دما افزایش زیادی پیدا میکنه)

m.b

البته بلک‌شارک با 120 وات میاد و یه عضو هم گویا بیشتر نداره… به یه صفحه احتمالاً فول‌اچ‌دی(شک دارم) که رفرش بیشتر از 120 هرتز داره مجهز شده…

Auroro

دگزوزارت کی میاره اس 21 رو؟

Auroro

مصطفی امروز چت شده هر پستی میرم زیرش با خودت حرف زدی

m.b

کلا دو تا پست امروز رفتم دیگه… 🤔
خودمو ریپلای کردم تا مطالب رو کامل کنم برای کاربرا… با خودم کجا حرف زدم؟ 🤔😂🤦‍♂️

Mahdi

خودرگیری پیدا کردی🤕🤕

m.b

😂 چرا امروز همه پیچیدید به من… اطلاعاتی که دادم ناقص بود با ریپلای کاملش کردم دیگه… 😂 🤦‍♂️

Mahdi

عجب کیفتی حال کردم😊😘
کسی از قیمت k40proخبر نداره🤔🤔

AŁɪ

دروغ ۱۳

Mahdi

کی داره منفی میده 🤔🤔همه منفی خوردن بلا استثنا😅

Mahdi

کی داره منفی میده 🤔🤔همه منفی خوردن بلا استثنا😅

Mahdi

غیر از این هم انتظار نمیره

Milad7

من منتظر نسخه ی پرو هستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.