حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فصل ۶ سریال Peaky Blinders : چه کسی به تامی شلبی خیانت کرده است؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | حتما بخوانید، سریال

طرفداران ژانر درام جنایی مشتاقانه منتظر فصل ۶ سریال Peaky Blinders هستند. اما دقیقا چه زمانی پخش می شود؟ فصل شش سریال Peaky Blinders در واقع آخرین فصل این درام محبوب BBC است. فیلمبرداری این فصل با بازی دوباره کیلین مورفی ( در نقش تامی شلبی) کلید خورده است. در ادامه همه چیزهایی که لازم است از فصل ۶ این سریال محبوب بدانید، از تاریخ پخش، بازیگران تا تریلر و طرح داستان از express آورده شده است.

فصل ۶ سریال Peaky Blinders

آخرین به روزرسانی ها در مورد زمان پخش فصل ۶، مربوط به مصاحبه ای است که بیرن با Digital Spy داشته است. در این مصاحبه او فاش کرد که فیلمبرداری در اوایل ۲۰۲۱ شروع شده است؛ این بدان معنی است که پخش سریال احتمالا تا ۲۰۲۲ به تاخیر بیفتد.

فصل ۶ سریال Peaky Blinders

فصل ۶ سریال Peaky Blinders چه زمانی پخش می شود؟

وی گفت: «فیلمبرداری احتمالا از ژانویه تا مه یا ژوئن ۲۰۲۱ به طول می انجامد و بعد ازآن، ۶ ماه دیگر برای ویرایش زمان لازم است.»

علاوه بر این، پاول اندرسن نیز در صفحه اینستاگرام خود پستی گذاشت و زیر آن نوشت: «به زودی باز می گردیم

فصل شش سریال Peaky Blinders

فصل شش سریال Peaky Blinders : تریلری از این فصل پخش شده است؟

به محض اعلام تاریخ دقیق پخش فصل ۶، ترنجی شما را در جریان می گذارد.

بازیگران فصل ۶ سریال Peaky Blinders

انتظار می رود همه ی بازیگران اصلی از جمله کیلین مورفی در نقش تامی شلبی در فصل ۶ حضور داشته باشند. بقیه بازیگران اصلی نیز همچون هلن مک کروری در نقش پولی گری، فین کول در نقش مایکل گری، پاول اندرسون در نقش آرتور شلبی، ناتاشا اوکیف در نقش لیزی شلبی و سوفی راندل در نقش آدا شلبی بازی خواهند کرد.

فصل ۶ سریال پیکی بلایندرز

فصل ۶ سریال Peaky Blinders

آلفی سالومون با بازی تام هاردی در پایان فصل ۵ دوباره به صحنه بازگشت که ممکن است به این معنی باشد که او نیز در فصل شش حضور دارد. در پایان فصل ۵، آسوالد ماسلی (با بازی سم کلفلین) برای نجات جان خود فرار کرد و تایید شده است که او نیز برای فصل شش بازمی گردد.

همچنین، انتظار می رود جینا گری با بازی آنیا تیلور جوی در فصل ۶ دوباره حضور داشته باشد. کارگردان فیلم، بیرن، اشاره کرد که در فصل بعد خانواده جینا نیز معرفی می شود. در آوریل ۲۰۲۰، استیون گراهام اعلام کرد که به جمع بازیگران پیکی بلایندرز ملحق می شود اما مشخص نیست که هنوز هم این اتفاق میفتد یا خیر.

او در پادکست Pound گفت: «قرار بود در پیکی بلایندرز بازی کنم، اما این سریال برای مدتی طولانی متوقف شد. خوشبختانه در موقعیت خوبی قرار داشتم و برای سه سال آینده برنامه ریزی کرده بودم که در فیلم های متعددی بازی کنم. مدیر برنامه های من زمان زیادی صرف کرده بود که برنامه های من را منظم و بدون تداخل بچیند، اما متاسفانه کرونا کاری کرد که همه چیز بهم خورد.»

همچنین شایعاتی وجود دارد که جولیا رابرتس و روآن اتکینسون (در نقش هیلتر) در فصل بعدی پیکی بلایندرز حضور داشته باشند. هرچند که BBC شایعه حضور اتکینسون را تکذیب کرده است.

فصل ۶ سریال پیکی بلایندرز

فصل شش سریال Peaky Blinders: تولید فیلم شروع شده است

در فصل 6 سریال Peaky Blinders چه اتفاقی می افتد؟

طرفداران این سریال فوق العاده حتما به یاد دارند که فصل پنجم در چه لحظه نفس گیری تمام شد؛ جایی که تامی شلبی یک اسحله روی سر خود گذاشته بود. طبق گفته های بیرن، فصل ۶ از ادامه همین صحنه شروع می شود.

او به Digital Spy گفت: « مستقیما از همان جا شروع می شود. اولین تصویری که می بینید همان صحنه است. تامی یک اسلحه روی سر خود گرفته است. از همان جا ادامه می دهیم و با هم میبینیم که چه می شود. محشر خواهد بود.»

آدرنالین در رگ های فصل 5 سریال Money Heist جاری خواهد بود

بینندگان امیدوارند بفهمند که چه کسی به او خیانت کرده و نقشه او را برای کشتن ماسلی نقش بر آب کرده است. نویسنده سریال، استیون نایت، فاش کرد که در فصل بعدی زمان به جلو می رود.

وی به NME گفت: «در فصل شش، ما در سال ۱۹۳۴ خواهیم بود و همه چیز بدتر می شود. اوضاع بهم ریخته است و تنش ها شدیدتر؛ تامی وسط همه اینها گیر افتاده است.»

متاسفانه، فصل شش، فصل پایانی خواهد بود. پیش از این امید می رفت این سریال جذاب تا فصل ۷ ادامه داشته باشد.

نایت افزود: «ما معتقدیم که این فصل، از همه فصل ها بهتر خواهد بود و مطمئن هستیم که طرفداران فوق العاده ی ما نیز آن را دوست خواهند داشت. در حالی که این مجموعه تلویزیونی رو به پایان است، اما داستان به شکل دیگری ادامه خواهد یافت

چه کسی به تامی شلبی خیانت کرده است؟

با توجه به اینکه به نظر می رسد کارهای ناتمام زیادی باقی مانده است، بعضی از طرفداران تصور می کنند که یک شخصیت شرور جدید به مجموعه اضافه می شود یا اینکه ماسلی برمی گردد.

فصل شش سریال Peaky Blinders

فصل شش سریال Peaky Blinders: آیا شخصیت شرور جدیدی به فیلم اضافه می شود؟

اولین نشانه از آنچه در فصل ۶ اتفاق خواهد افتاد در عکسی دیده می شود که بیرن از پشت صحنه منتشر کرده است. وی با انتشار پستی در اینستاگرام، صحنه ای از دعوای پرتنش لیزی شلبی و تامی را به ما نشان داد و در زیر پست نوشت: « شیفته این عکس هستم، عاشق این صحنه هستم!»

با این حال، این کپشن نبود که طرفداران را هیجان زده کرد، بلکه شخصیت دیگری بود که در عکس دیده می شد.

فصل شش سریال Peaky Blinders

فصل شش سریال Peaky Blinders: طرفداران متوجه حضور یک مرد در عکس شدند

همه ی بینندگان می توانند پشت سر این مرد را در تصویر ببینند. به نظر می رسد که مکالمه پرتنشی دارند. این عکس بینندگان را به فکر فرو برده است که آیا این مرد همان ماسلی یا یک شخصیت کاملا جدید است.

طرفداران سریال پیکی بلایندرز در Reddit، شروع به گمانه زنی درباره ماهیت این فرد کردند؛ یکی از این فرضیه ها این است که این مرد در فصل های قبلی حضور داشته است.

یکی از کاربران نوشت: «این مرد در اینجا خیلی شبیه ماسلی است (به خاطر داشته باشید که فصل ۶ پیکی بلایندرز، پنج سال بعد از فصل ۵ رخ داده است.) »

فصل ۶ سریال پیکی بلایندرز

فصل ۶ سریال Peaky Blinders: آیا سابینی بازمی گردد؟

این کاربر ادامه داد: «منطقی است که ماسلی و لیزی با حضور تامی در تقابل با یکدیگر هستند.  با این حال نظر من این است که سابینی برمی گردد، زیرا در فصل های قبل مشخص شد که او زنده است. با حضور ناگهانی او در فصل دو، به نظر نمی رسد که او از انتقام خود از تامی صرف نظر کرده باشد. سابینی واقعی در سال ۱۹۵۰ درگذشت اما بیلی کیمبر واقعی در سال ۱۹۴۲! این واقعیت ها با فیلم در تناقض است، بنابراین ما انتظار هر اتفاقی را داریم.»

کاربر دیگری گفت: «اگرچه او شبیه ماسلی است، اما این مرد موهای نسبتا بلندی دارد. مدل موهای ماسلی در فصل ۵ فرق داشت. آیا این شخص عضوی از مافیای ایتالیایی است؟ آیا لیزی با آن ها ارتباطی دارد..»

یک کاربر دیگر اضافه کرد: «این عکس قصد دارد ذهن ما را منحرف کند تا فکر کنیم این مرد ماسلی است، اما چه کسی می داند؟»

تنها چیزی که طرفداران می دانند این است که کلافلین در فصل ۶ دوباره بازمی گردد.

فصل 5 سریال Queen of the South : جیمز از زندگی جنایی خود دست می کشد؟

او در گفتگویی با LadBible در سپتامبر ۲۰۲۰ گفت: «نکته مثبت درباره ی اینکه نقش ماسلی را بازی می کنم این است که ما از گذشته او خبر داریم؛ بنابراین می دانم که زنده می مانم! او عمر طولانی داشت، بسیار ثروتمند بود و بازی های زیادی داشت. قبلا هرگز نام او را نشنیده بودم، اما بعد از کمی تحقیق به شخصیت او پی بردم. بنابراین با توجه به اینکه از اتفاقات سفر زندگی واقعی او اطلاع داریم، می دانیم که در دنیای پیکی بلایندرز او هنوز زنده است.»

آیا تریلر فصل ۶ Peaky Blinders منتشر شده است؟

خیر! هنوز تریلری برای فصل ۶ پیکی بلایندرز پخش نشده است. پیش بینی می شود که این فصل در اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ پخش شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

از معدود سریال های خوب!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی