حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آدرنالین در رگ های فصل 5 سریال Money Heist جاری خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سرگرمی، سریال

در فصل چهارم Money Heist (La casa de papel) صحنه های اکشن فیلم زیادتر شد و خون ریزی بیشتری نسبت به سه فصل گذشته داشت. هواداران فیلم انتظار داشتند که پایان فصل چهار مانند پایان فصل دو باشد و خیلی تمیز خرابکاری ها جمع شود. اما به نظر می رسد این بار هیچ چیز طبق برنامه پیش نرفته است و گروه مجبور شده کمی بیشتر وقت بخرد.

سریال Money Heist

این بدان معناست که فصل چهار یک پایان نفس گیر داشت و در را برای ساخت فصل 5 باز گذاشت. خوشبختانه، نتفلیکس این اتفاق را تأیید کرده است. در روز جمعه، 31 ژوئیه، نتفلیکس اعلام کرد Money Heist فصل 5 (فصل پایانی) را می سازد. فصل 5 Money Heist در اسپانیا، دانمارک و پرتغال فیلمبرداری شده و  شامل 10 قسمت است.

علی رغم اینکه Money Heist رو به پایان است، اما محبوبیت جهانی بسیاری کسب کرده است. بازیگران موفقیت نمایش را چگونه توضیح می دهند؟ اورسولا کوربیرو به سوشانت مهتا گفت: “من فکر می کنم این موفقیت مدیون انرژی، اشتیاق، عشق و تعهد بازیگران و عوامل فیلم است. من از صمیم قلب معتقدم این چیزها جادو می کند و مثل یک معجزه در محصول نهایی اثر می کند. ما دقیقا نمی دانیم رمز موفقیت چیست، هرکدام از ما نظریه خاص خود را دارد و لزوماً نباید یک چیز واحد باشد. ممکن است ترکیبی از چند چیز باشد، اما من معتقدم که این مربوط به این عشق و علاقه و تعهد 200 درصدی است که ما به فیلم داده ایم.”

تاریخ پخش فصل 5 Money Heist

به نقل از خبرگزاری گاردین، آلوارو مورته، معروف به پروفسور گفت: “این یک راک اند رول محض است. هنگامی که فصل اول را می بینید، دیگر نمی توانید از آن دست بکشید.”

فصل 5 money heist

فصل 5 Money Heist

 

در 15 مارس، Netflix به دلیل همه گیری  کرونا، تولید همه سریال های خود را به مدت دو هفته متوقف کرد.

کوربیرو در ماه مه 2020 به سوشانت مهتا گفت: “من الان در بوینس آیرس هستم، 20 روز پیش به اینجا آمدم و قصد داشتم 10 روز بمانم، اما نتوانستم به خانه برگردم چون همه پروازها لغو شده بود، بنابراین به نظر می رسد كه مدت طولانی تری باید اینجا بمانم، شاید چند ماه!”

تاریخ پخش فصل 5، احتمالا اکتبر 2021 خواهد بود.

کدام بازیگران در فصل 5 Money Heist حضور دارند؟

Netflix فاش کرد که چه شخصیت هایی در فصل 5 حضور خواهند داشت و چهره های جدید را هم معرفی کرد.

حضور میگل آنخل سیلوستره و پاتریک کرایدو به عنوان بازیگران جدید تایید شده است.

بازیگران قبلی نیز عبارتند از: اورسولا کوبیرو (توکیو)، آلوارو مورته (پروفسور)، ایتسیار ایتونیو( لیسبون)، پدرو آلنسو (برلین)، میگل هران (ریو)، هایمه لورنته (دنور)، استر آسبو (استکهلم)، انریکه آرسه (آرتورو)، دارکو پریچ (هلسینکی)، هویک کوچکریان (بوگوتا)، لوکا پروش (مارسی)، بلن کوئستا (مانیل) ، فرناندو کایو(سرهنگ تامایو) ، رودریگو د لا سرنا (پالرمو) ، نجوا نیمری (بازرس سیرا)، و خوزه مانوئل پوگا (گاندیا).

فصل 5 money heist

فصل 5 Money Heist

عوامل زیر نیز در فصل بعدی حضور دارند: خسوس کلمنر(تهیه کننده اجرایی)، آلکس پینا (تهیه کننده اجرایی و شورانر)کریستینا لوپز فراز(مدیر تولید و تهیه کننده اجرایی)، خاویار گومز سانتاندر (نویسنده اصلی)، میگ آمودو (مدیر فیلمبرداری)، و استر مارتینز لوباتو (تهیه کننده).

فصل جدید سه کارگردان خواهد داشت: خسوس کلمنر، کولدو سرا و الکس رودریگو.

فصل 5 Money Heist چگونه پیش می رود؟

مانند هر فصل Money Heist، فصل پنج نیز بر پروفسور و گروهی که بهترین تلاش خود را می کنند، تمرکز خواهد کرد: سرقت مسلحانه در بالاترین حد خود.

در پایان فصل چهار معماهای حل نشده ای باقی ماند که فصل بعدی به آن ها می پردازد.

لیسبون اکنون در داخل بانک است، ولی پروفسور در بیرون از بانک در حال دست و پنجه نرم کردن با بازرس آلیشیا سیرا است. لیسبون و بقیه راهی برای فرار ندارند. آن ها باید ذوب طلا را با حداکثر سرعت ادامه دهند و امیدوارند که سرجیو بتواند راهی پیدا کند که یک بار برای همیشه از شر سیرا خلاص شوند.

آلوارو مورته اشاره کرد که ممکن است برای پروفسور دردسرهایی درست شود: “پروفسور از بعضی جنبه ها بسیار باهوش است، اما نه در مورد همه چی. من معتقدم او مهارت زیادی در برنامه ریزی و استراتژی دارد، اما به عنوان مثال من فکر می کنم او از نظر هوش هیجانی یکی از دست و پا چلفتی ترین افراد روی زمین است. “

هرکسی که تیتراژ سریال را دیده باشد، ممکن است متوجه شده باشد که در پایان سرود مقاومت “بلا چاو” شنیده می شود. این آهنگ پر از مضامین مختلف است که در طول سریال نقش مهمی داشته است، اما آنچه این بار مهم است این است که چه کسی آن را می خواند.

مجله Oprah به این نکته اشاره می کند که نجوا نیمری (بازرس سیرا) ، این بار فقط چند ثانیه پس از پایان فیلم، تیتراژ پایانی را می خواند. قبل از این، تنها شخصیت هایی که این ترانه را خوانده اند کسانی هستند که در کنار برلین و سرجیو می جنگند.

بنابراین آیا این بدان معناست که آلیشیا در فصل پنجم به گروه می پیوندد؟

فصل 5 money heist

فصل 5 Money Heist

اگرچه برخی از طرفداران می گویند که آلیشیا می تواند همان تاتیانا، همسر برلین باشد که در فلش بک ها دیدیم. مطمئناً، این دو زن شبیه به هم هستند، اما نقش تاتیانا را دیانا گومز بازی می کند، نه نیمری.

البته نباید رابطه بین این دو را رد کنیم. گذشته از این، Money Heist در گذشته هم روابط خانوادگی را برملا کرده است، به این معنی که بالاخره ممکن است آلیشیا و تاتیانا با هم ارتباط نزدیک داشته باشند.

در هر صورت، اگر آلیشیا در فصل پنجم به گروه پیوست و روند فیلم را به طور کلی تغییر داد، تعجب نکنید.

اورسولا کوربیرو (توکیو)،در گفتگو با Identity Mag درمورد رابطه خودش و ریو در فصل بعد گفت: ” رابطه آن ها سمی بود. با توجه به آسیب پذیری ریو و حمایت توکیو از او، از همان ابتدا می توانیم این مسئله را ببینیم. اما سمی بودن این رابطه بیشتر به دلیل شخصیت توکیو است.”

وی ادامه داد: “در مورد آینده آن ها … من می دانم که از اینجا به بعد چگونه پیش خواهد رفت … ما الان دو دسته داریم، و می توانیم این را به وضوح در رسانه های اجتماعی ببینیم. دسته ای که می خواهند توکیو و ریو به هم برگردند و دسته ای دیگر که مخالف این رابطه هستند.”

توکیو در فصل 5 money heist

فصل 5 Money Heist

الکس پینا به مجله Oprah گفت :”ما احتمالات زیادی برای اسپین آف داریم و فکر می کنم این به لطف هویت قوی و قدرتمند شخصیت ها باشد. ما همیشه به دنبال شخصیت های پیچیده و لایه ای بودیم. بنابراین فکر می کنم تقریباً هر شخصیت Money Heist دارای دوگانگی است که دوست داریم در یک اسپین آف ببینیم. من فکر می کنم آرتورو می تواند یک کمدی تلخ باشد. داستان برلین کاملا روشن است، او یک زن ستیز، روان پریش، خودخواه، خودشیفته، بزهکار و متجاوز است … اما هنوز هم افراد زیادی او را دوست دارند، زیرا او برای دوستی، وفاداری و برادری ارزش قائل است.”

“از نایروبی تا پروفسور … دنور شخصیتی با جذابیت خاص خود است. من دوست دارم همه آن ها را در یک اسپین آف ببینم!”

حرف از نایروبی شد! سازندگان فیلم بعد از اینکه فهمیدند فیلم با مشکل روبرو می شود، از آلبا فلورس دعوت کردند.

فلورس به مجله Oprah گفت: “وقتی داشتند فیلم نامه را می نوشتند، متوجه شدند که توکیو تنها شخصیت زن این فیلم است. با من تماس گرفتند و پیشنهاد دادند که در این برنامه تلویزیونی بازی کنم، فیلم نامه دو قسمت اول را برای من فرستادند و گفتند اگر دوست داشته باشی، یک نقش برای تو بنویسیم. و اینطوری بود که شخصیت نایروبی متولد شد.”

او همچنین گفت که این فیلم چگونه زندگی او را عوض کرد: ” ما در سراسر دنیا از اسپانیا تا آمریکا و تایلند طرفدار داریم. بعضی از طرفداران چهره من را روی بدنشان تتو کرده اند. یک روز در خیابان بودم و یک دختر نوجوان به سمتم آمد و گفت لطفا با من عکس بگیر…خیلی خوشحالم که چهره شما را روی بدنم تتو کرده ام. “با خودم گفتم حتی مادرم هم چنین کاری نمی کند. او برای همیشه عکس من را با خودش دارد.”

ایتسیار ایتونیو( لیسبون) در گفتگو با Vertele گفت: ” روزهای خیلی خوبی دارم، هیچ چیز نمی توانم بگویم، تنها چیزی که می توانم بگویم این است که این فصل خیلی قوی است. نمی دانم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت، چرا که به صورت قطره چکانی به ما اطلاعات می دهند.”

فصل 5 money heist

فصل 5 Money Heist

خوشبختانه پینا کمی اطلاعات کلیدی به ما داده است: ” از بازی شطرنج که صرفا یک استراتژی فکری است، به سمت استراتژی جنگی می رویم: حمله و نبرد. همیشه تلاش کرده ایم که شخصیت های مخالف، کاریزماتیک و باهوش باشند. در ژانر جنگی فیلم هم به دنبال شخصیت هایی هستیم که هوش آن ها قابل مقایسه با پروفسور باشد. آدرنالین در رگ های Money Heist جاری ست. هر سی ثانیه یک اتفاق می افتد و همه چیز را به هم می ریزد. آدرنالین آمیخته با احساسات ناشی از شخصیت های پیچیده، جذاب و غیرقابل پیش بینی تا پایان دزدی در بانک اسپانیا جاری خواهد بود.”

او اضافه کرد: ” با این حال، این گروه به یک موقعیت غیرقابل بازگشت، به یک جنگ خونین کشیده شده است. این فصل از تمام فصل ها حماسی تر خواهد بود. این فصل آمیخته ای از اکشن و احساسات، کمدی تلخ و درام، عشق و ترحم است.”

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

دیگه اصلااا حوصله نمیکنم که سریال ببینم 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی