حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا ساخت فصل هفتم سریال Peaky Blinders متوقف شد؟

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | سریال، فیلم

طرفداران سریال Peaky Blinders می‌دانند که سوء استفاده‌های تام شلبی (Tommy Shelby) و همکارانش نمی‌تواند تا ابد ادامه پیدا کند. اما برای آن ها بسیار سخت خواهد بود که با این شخصیت دوست داشتنی خداحافظی کنند.

اما درحالیکه فصل ششم این سریال درحال فیلم برداری است، استیون نایت (Steven Knight) خالق این مجموعه به ادامه سریال Peaky Blinders پس از اتمام فصل ششم آن اشاره کرده است:

ما احتمالاً فصل هفت را خواهیم ساخت.

اما در ادامه معلوم شد که فصل ششم ظاهراً قرار است آخرین فصل این درام جنایی پرطرفدار باشد.

پیکی بلایندرز

پیکی بلایندرز

چرا ساخت فصل هفتم سریال Peaky Blinders متوقف شد؟

این خبری نبود که طرفداران سریال Peaky Blinders را خوشحال کند، اما قبل از آنکه آن‌ها بخواهند شروع کنند به ناسزا گفتن به عوامل فیلم که چرا قرار است پس از این مدت روند ساخت فصل‌های بعدی را متوقف کنند، باید بدانند که پیشرفت‌های دیگری نیز دررابطه با این سریال پس از اتمام فصل ششم مطرح شده است.

درحالیکه سریال Peaky Blinders رو به اتمام است، نایت قصد ندارد از این کاراکترهای پرطرفدار و دنیای آن‌ها دست بشوید. پس از تأخیری که براثر بیماری همه‌گیر کووید به اجبار در روند تولید این مجموعه به‌وجود آمد، ما خانواده خود را در معرض خطر می‌بینیم. ما یقین داریم که این سریال بهترین مجموعه موجود است و مطمئن هستیم که هواداران فوق‌العاده ما عاشق آن هستند. درحالیکه مجموعه تلویزیونی رو به اتمام است، اما داستان سریال Peaky Blinders به شکل دیگری ادامه پیدا خواهد کرد.

پیکی بلایندرز

پیکی بلایندرز

کارین مندباک (Steven Knight) تهیه کننده اجرایی اضافه می‌کند:

فیلمنامه‌های استیو فوق‌العاده است و پایان یک داستان حماسی را نشان می‌دهد که مخاطبان را از سال ۲۰۱۳ که این مجموعه آغاز شد از خود بیخود کرده است. اما دنیای سریال Peaky Blinders مطمئناً‌ به زندگی خود ادامه خواهد داد.

اکنون زمزمه‌های مبنی بر ساخت فیلم Peaky Blinders مطرح شده است.

سال ۲۰۱۸ بود که اتو بسرست (Otto Bathurst) کارگردان سه قسمت ابتدایی فصل نخست سریال Peaky Blinders در مصاحبه‌ای با Yahoo Movies UK گفت:

من فکر می‌کنم استیو، استیو نایت نویسنده، فکر می‌کنم طرحی در سر دارند.

ابراز علاقه کیلیان مورفی به ادامه مجموعه

همچنین کیلیان مورفی (Tommy Shelby) درحین صحبت با Deadline درحالیکه از علاقه تئوریک خود به این ایده صحبت می‌کرد این را هم افزود که این ایده می‌بایست سر وقت مناسبش اجرا شود:

شما نمی‌توانید با فضای دموکراتیک و زیبای تلویزیون که هرکسی آن را تماشا می‌کند بیگانه شوید.

سریال Peaky Blinders

سریال Peaky Blinders

استیو نایت در افتتاحیه خبری فصل پنجم سریال Peaky Blinders کمی راجع به ایده خود صحبت کرد:

من داشتم به ساخت یک فیلم شاید در فضای جنگ جهانی دوم فکر می‌کردم. در این مورد بازار سیاه وجود خواهد داشت. بنابراین این احتمال وجود خواهد داشت.

استیو نایت در مصاحبه با ددلاین گفت:

هدف من از ابتدا این بود که سریال Peaky Blinders را با یک فیلم به پایان برسانم. این چیزی است که قرار است اتفاق بیفتد.

کرونا و مشکلات مالی

درحال حاضر هنوز خیلی‌ها نمی‌توانند باور کنند که قرار است سریال Peaky Blinders به زودی به پایان برسد. نایت در مصاحبه با ددلاین گفته بود که کرونا برنامه‌های ما را تغییر داد. البته مسلماً‌این اولین مجموعه‌ای نیست که پخش آن تحت تأثیر بیماری کووید قرار گرفته است.

سریال Peaky Blinders

سریال Peaky Blinders

تنها چالش موجود اداره گروه بزرگی از بازیگران همراه با رعایت مقررات ایمنی نیست، بلکه افزایش هزینه‌های این سریال نیز تبدیل به دغدغه بزرگی برای نتفلیکس شده است. بی‌بی‌سی از لحاظ مالی در موضع برابر با استریمرهای بزرگ نبوده است، و با وجود اینکه صحبتی در این مورد به میان نیامده، اما ادامه روند ساخت این مجموعه در گرو این موضوع قرار گرفته است.

درحالیکه سریال Peaky Blinders به پایان خود نزدیک می‌شود، اما هواداران مطمئناً باید از خبرهای منتشرشده راجع به ادامه حیات دنیای Peaky Blinders احتمالاً‌در قالب یک فیلم سینمایی خوشحال باشند.

(ترجمه و تلخیص)

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احمد کیایی