حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل گلکسی A72 4G منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

گلکسی A72 چند ماهی است که در خبرها دیده می شود و زمزمه هایی مبنی بر معرفی این مدل از سوی سامسونگ شنیده می شود. انتظار می رود این گوشی در دو نوع 4G ، 5G ارائه شود ، دقیقا به مانند گلکسی A71 . بر اساس اطلاعات جدید، غول فناوری کره جنوبی ابتدا فقط نسخه 4G را معرفی می کند. بر اساس خبری که در gizmochina منتشر شده است، نه تنها مشخصات کلی این مدل لو رفته است، بلکه رندرهای این مدل و همچنین قیمت آن نیز منتشر شده است.

گلکسی A72 4G

اطلاعات جدید مربوط به Galaxy A72 4G از رولند کوآندت از WinFuture ارائه می شود. این اطلاعات دو نکته در مورد این مدل را آشکار می کند که ما قبلا از آن مطلع نبودیم. این مدل مجهز به دوربین های تله فوتو و گواهینامه IP است.

گلکسی A72 4G از صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با وضوح 2400 x 1080 پیکسل (FHD +) ، نسبت ابعاد 20: 9 و نرخ تازه سازی 90 هرتز بهره می برد. این پنل همچنین شامل یک سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش و یک حفره متمرکز برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی A72 4G

گلکسی A72 4G

علاوه بر این، در پشت گوشی یک دوربین چهارگانه متشکل از یک سنسور اولیه 64 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی تله با زوم 2 برابری، سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو وجود دارد. پیش از این گزارش شده بود که این مدل از دوربین پنج گانه بهره می برد که این خبر آن را تکذیب کرده است.

 

جالب اینجاست که گلکسی A72 4G برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب دارای گواهینامه IP67 نیز خواهد بود. انتظار می رود که برادر کوچکتر آن نیز گلکسی A52 از این ویژگی برخوردار باشد.

از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به بدنه پلاستیکی، دو سیم کارت، وای فای دو بانده، بلوتوث، NFC، جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت USB Type-C، اسلات کارت microSD، اندروید 11 به همراه رابط کاربری One UI 3.x و یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات اشاره کرد.

گلکسی A72 4G

گلکسی A72 4G

گلکسی A72 4G

گلکسی A72 4G

اما متأسفانه، با وجود مشخصات خوبی که سامسونگ برای این مدل در نظر گرفته است، پردازنده گلکسی A72 4G اسنپدراگون 720G قدیمی خواهد کرد که عملکرد آن مشابه اسنپدراگون 730 موجود در Galaxy A71 4G است. در مورد رنگ ها نیز، این مدل در رنگ های سیاه، سفید، آبی و بنفش در دسترس خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A72 4G در دو مدل

  1. حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۶ گیگابایت، قیمت ۴۴۹ یورو
  2. حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت، قیمت ۵۰۹ یورو

عرضه خواهد شد.

به نظر شما گلکسی A72 4G می تواند نظر کاربران و طرفداران سامسونگ را جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمتو سامسونگ چیز فرض کردی مردمو بقیه برندا با این قیمت قاتل پرچمدار میدن😠😠

Mahdi

خدا به نسخه 5G رحم کنه فکر کنم بده ۶۰۰ الی ۷۰۰ یورو بعدم پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰ بزاری انصافم چیز خوبی هست ☺️☺️😒

Farhad

گوشی خیلی خوبیه تو رنج خودش البته نسخه 5g و اینکه قیمتشم تو ایران پایین تر از این حرفاس

Mahdi

هر چه قدرم خوب باشه ۵۶۰ یورو نمی ارزه

ramin123

با توجه به قیمتش مشخصات جالبی نداره

Darth Vader

تنها نکته مثبت a72 این ip۶۷ و دوربین تله فوتو هست که با قیمت مسخرش زیاد به چشم نمیاد.ولی a52 کمی بهتره.

Milad7

باشه باشه حتما با این قیمت فروشش هم خوب میشه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی