حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر رسمی سامسونگ گلکسی A52 5G منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

حدودا یک ماه پیش بود درباره گوشی میان رده جدید سامسونگ گلکسی A52 5G نوشتیم و گفتیم به احتمال زیاد تصاویر لو رفته این مدل به واقعیت بسیار نزدیک است. امروز عکس جدیدی از این مدل منتشر شده است که رندرهای قبلی را تایید می کند و باید منتظر گوشی جدید سامسونگ باشیم.

سامسونگ گلکسی A52 5G :

رندر جدید گلکسی A52 5G را در زیر مشاهده می کنید. این یک گوشی هوشمند معمولی سامسونگ با ظاهر میان رده است که دارای گوشه های گرد، صفحه نمایش بزرگ با حداقل حاشیه ها در سه طرف و پایین قاب نسبتا ضخیم تر است. کنترل های میزان صدا و دکمه پاور در سمت راست قرار دارند.

گلکسی A52 5G

گلکسی A52 5G

در پشت این گوشی یک دوربین چهارگانه با یک فلاش LED تعبیه شده است که همه در داخل برجستگی دوربین مستطیلی در گوشه بالا سمت چپ قرار دارند. بر خلاف گل سرسبد محصولات سامسونگ گلکسی S21، که محفظه دوربین آن از قاب خود گسترش یافته است ، گلکسی A52 5G دارای یک دوربین جداگانه در صفحه پشت است. اگرچه مجموعه دوربین عقب گلکسی A32 5G علی رغم اینکه مدل ارزان تری نسبت به گلکسی A52 5G است، اما بسیار زیباتر به نظر می رسد.

 

مشخصات شایعه شده از گلکسی A52 5G :

خبرهایی که در گذشته از این مدل منتشر شده بود بیانگر این است که این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 750G با 6 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. انتظار می رود این مدل از Android نسخه 11 استفاده کند.

ابعاد گوشی جدید 159.9 در 75.1 در 8.4 میلی متر خواهد بود و ضخامت در جایی که برجستگی دوربین است تقریباً به 10 میلی متر می رسد. بنابراین در مقایسه با مدل قبلی 1 میلی متر طول، 1.5 میلی متر عرض و 0.3 میلی متر ضخیم تر است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با حسگر اثرانگشت تعبیه شده زیر پنل و سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی و جک هدفون 3.5 میلی متری خواهد بود. قاب پشت پلاستیکی خواهد بود، در حالی که فریم فلزی است. خب این اگر صحت داشته باشد یک پیشرفت دیگر در کیفیت ساخت خواهد بود.

 

برخی گزارش ها حاکی از آن است که قیمت گلکسی A52 5G مشابه مدل قبلی خود است. گلکسی A51 5G با قیمت 499 دلار برای اولین بار عرضه شد. بنابراین اگر سامسونگ واقعا موفق به ارائه گوشی جدید با همان قیمت و در عین حال ارائه چندین ویژگی جدید باشد، این مدل به یک پیشنهاد جذاب برای خرید تبدیل خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

اس 21😂

Mahdi

۵۰۰دلار برای این پوکو اف ۲ پرو سلام میکنه

Milad7

اصلا خوب نیست ارزش خرید نداره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی