حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی A72 ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

سامسونگ طی روزهای اخیر، به روزرسانی اندروید ١٢ را برای گوشی‌های رده بالای خود عرضه کرده بود. اما این بار، نوبت به میان رده‌های این کمپانی رسیده است! آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی A72 رسماً ارائه شده است. این به روزرسانی، هم اکنون در دسترس برخی کاربران میان رده سامسونگ است.

آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی A72 از راه رسید

گلکسی A72 دستگاهی مجهز به Snapdragon 720G و نمایشگر ٩٠ هرتزی است.

 

گلکسی A72 سامسونگ با صفحه نمایش ۹۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد

 

به گزارش Sammobile، طی روزهای گذشته، سامسونگ به روزرسانی اندروید ١٢ به همراه رابط کاربری OneUI 4.0 را برای گوشی‌های مختلفی از جمله سری گلکسی S21، گلکسی نوت ٢٠، گلکسی اس ٢٠، گلکسی نوت ١٠، گلکسی اس ١٠ و گوشی‌های منعطفش عرضه کرده است. اکنون این کمپانی ارائه آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی A72 خود را آغاز کرده است.

در ابتدا، گلکسی A72 با سیستم عامل اندروید ١١ و رابط کاربری OneUI 3.1 ارائه شده بود. این به روزرسانی اساسی جدید گلکسی A72، در منطقه روسیه منتشر شده است. نسخه فریمور آپدیت اندروید ١٢ گلکسی ای ۷٢، A725FXXU4BULA است. شایان ذکر است که به روزرسانی جدید این گوشی، شامل وصله امنیتی دسامبر ٢٠٢٠ نیز می‌شود.

همان طور که می‌دانید، این به روزرسانی به صورت همزمان در همه جا عرضه نمی‌شود. اما طی هفته‌های آینده، آپدیت جدید گلکسی A72 به دست کاربران بیشتری از سراسر جهان خواهد رسید. اگر کاربر گلکسی A72 در کشور روسیه هستید، ممکن است از قبل اعلان نصب این به روزرسانی را دریافت کرده باشید. اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات و بخش به روزرسانی نرم افزاری، چک کنید که این به روزرسانی برای گلکسی A72 شما ارائه شده است یا خیر.

البته شما می‌توانید این به روزرسانی را به صورت غیر رسمی و دستی نیز دانلود کنید. اما به هر حال، ما پیشنهاد می‌کنیم که فعلاً منتظر ارائه نسخه رسمی اندروید ١٢ برای گوشی خود باشید. رابط کاربری OneUI 4.0 با طراحی اصلاح شاه برای این میان رده عرضه شده است. یکی از موارد قابل توجه در این نسخه، وجود پالت رنگی الهام گرفته شده از ویژگی Material You در اندروید ١٢ گوگل است.

همچنین ویجت‌های جدیدی در این نسخه از OneUI قابل استفاده هستند. حریم خصوصی نیز بهبودهایی پیدا کرده و قابلیت‌های آن، بیش از پیش شده‌اند. به عنوان مثال، رابط کاربری OneUI 4.0 در صورت استفاده برنامه‌ای از میکروفون یا دوربین، آن هم بدون اجازه، از طریق یک نشانگر این موضوع را به شما اطلاع می‌دهد. کلیدهای تنظیم سریع دسترسی برنامه‌ها به دوربین و میکروفون نیز قابل استفاده هستند.

نظر شما در مورد ارائه آپدیت سامسونگ گلکسی A72 چیست؟ آیا شما از این گوشی استفاده کرده‌اید؟ در صورت دریافت این به روزرسانی، حتماً ما را با خبر کنید!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️