حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل باتری گلکسی اس ۲۱ مدل اگزینوس پس از آپدیت جدید سامسونگ

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ، مشکلات

خیلی از کاربران پس از دریافت آپدیت ها مدعی می شود که عمر باتری تحت تاثیر قرار گرفته است. گاهی اوقات این ادعا صحیح است و گاهی خیر. امروز AndroidCommunity درباره مشکل باتری گلکسی اس ۲۱ مدل اگزینوس پس از آپدیت جدید سامسونگ گزارش می دهد.

مشکل باتری گلکسی اس ۲۱

توسعه دهندگان اندروید پیش از این وصله امنیتی فوریه را منتشر کرده اند. اکثر تولیدکننده ها نیز شروع به ارائه به روزرسانی برای تلفن های خود کرده اند. سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ یکی از معدود گوشی هایی است که در هنگام دریافت به روزرسانی ها، پیش رو بازار است.

آپدیت جدید گلکسی S21 پشتیبانی بی سیم DeX با رایانه های شخصی را اضافه کرد. به روزرسانی امنیتی ماه فوریه قبلاً دریافت شده است اما متأسفانه این امر باعث بروز مشکل باتری می شود. موضوعی در Reddit مطرح و اکنون با شکایت دارندگان تلفن های Galaxy S21 پر شده است.

مشکل باتری فقط در مدل اگزینوس ۲۱۰۰ گلکسی اس ۲۱ گزارش شده است

جالب اینجاست که فقط کسانی که نسخه Exynos دارند این مشکل را گزارش می کنند. در مورد تعداد کاربرانی که تحت تأثیر قرار گرفته اند خبری نیست اما به نظر می رسد گسترده است. برخی از کاربران گلکسی اس ۲۱ درباره خالی شدن خیلی زود بازی گزارش داده اند. مشکلات مربوط به اتصال تلفن همراه نیز مطرح شده است.

راه حل مشکل باتری گلکسی اس ۲۱ البته به صورت موقت

به نظر می رسد با قرار دادن تلفن در حالت پرواز، مشکل باتری به طور موقت حل شده است. مشخص نیست که آیا همه خانواده سه نفره Galaxy S21 با این مشکل روبرو هستند. ما می دانیم که برخی از Galaxy S21 و Galaxy S21 plus مشکلات ذکر شده را تجربه می کنند. مطمئن نیستیم که Galaxy S21 Ultra نیز همین مشکل را دارد یا نه.

می توان فرض کرد آپدیت بعدی با وصله امنیتی مارس ۲۰۲۱ برای برطرف کردن مشکل و راه حل لازم را برای ماندگاری باتری ارایه خواهد شد. اگر مالک Galaxy S21 هستید و وصله امنیتی فوریه ۲۰۲۱ را اعمال نکرده اید، پیشنهاد می کنیم از این مورد صرف نظر کرده و منتظر آپدیت بعدی باشید.

سامسونگ از شرایط مشکل باتری گلکسی S21 مطلع است

گفته می شود سامسونگ از این مسائل مطلع است. بر اساس یک منبع قابل اعتماد، این شرکت در حال رفع مشکلات است. به همین جهت ممکن است به زودی یک نسخه جدید سیستم عامل برای رفع مشکل منتشر شود.

شما گلکسی اس ۲۱ دارید؟ آیا آپدیت جدید مسبب مشکل باتری در دستگاه شما هم شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

😐😐😐

Samfan

من اس ۲۱پلاس دارم و مشکلی پیش نیومد.😁👀

Milad7

میت 40 پرو رجیستر شده 30 تومن ! به نظرم ارزش خرید داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)