حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

می ۱۱ شیائومی در آینده با بروزرسانی از ویژگی مانیتورینگ ضربان قلب در نمایشگر برخوردار می شود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

همان طور که در مراسم معرفی می ۱۱ شیائومی عنوان شد این مدل از حسگر مانیتورینگ ضربان قلب در نمایشگر برخوردار است اما طبق خبری که در mysmartprice منتشر شده است این ویژگی در زمان عرضه این مدل دردسترس نخواهد بود و در آینده با یک آپدیت به آن اضافه خواهد شد.

می ۱۱ شیائومی دارای ویژگی مانیتورینگ ضربان قلب در نمایشگر است

شیائومی می ۱۱ قرار است با بروزرسانی آینده به MIUI، از ویژگی مانیتورینگ ضربان قلب برخوردار شود. اطلاعات مربوط به ویژگی جدید توسط شیائومی هنگام معرفی Mi 11 و رونمایی از رابط کاربری MIUI 12.5 در اوایل ماه جاری فاش شد. با این حال، بلافاصله پس از چند روز، مشخص شد که می ۱۱ پس از عرضه به صورت گسترده، پایش ضربان قلب را در صفحه نمایش ندارد. اما، شیائومی در سند پشتیبانی خود از این مدل مشخص کرده است که “ممکن است” پایش ضربان قلب از طریق به روزرسانی نرم افزاری در آینده فعال می شود.

قیمت شیائومی Mi 11

شیائومی Mi 11

می ۱۱ شیائومی اولین گوشی هوشمند پرچمدار جهان است که با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ روانه بازار می شود. این خود یکی از بزرگترین نکات مثبت در مورد این تلفن است. به نظر می رسد این دستگاه دارای یک حسگر اثر انگشت نوری فوق العاده باریک است، همان چیزی که با قرار دادن انگشت در بالای صفحه نمایش، پایش ضربان قلب را امکان پذیر می کند.

این قابلیت ممکن است پس از مدت زمانی در آینده با یک بروزرسانی نرم افزاری در MIUI همراه باشد تا بتواند مانیتورینگ ضربان قلب را روی این مدل ارائه دهد. شیائومی همچنین می تواند اطلاعات حاصل از این ویژگی را در پایگاه داده های کاربران ذخیره کند تا در موارد ضروری کاربر بتواند به سوابق آن دسترسی داشته باشد.

 

مقایسه گلکسی اس ۲۱ با شیائومی می ۱۱ در اجرای بازی ها

 

با این حال، شیائومی هنوز تأیید نکرده است که چه زمانی ممکن است این به روزرسانی را که امکان خواندن و ردیابی ضربان قلب از طریق حسگر اثر انگشت نوری را برای کاربران فراهم می کند، منتشر کند.

در کنار ردیابی ضربان قلب گوشی می ۱۱ از یک صفحه نمایش QHD + AMOLED با گواهینامه HDR10 + و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره می برد. همچنین این مدل دارای دوربین عقب سه گانه 108MP است که می تواند تا 8K فیلم با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و فیلم 4K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند.

همچنین از Wi-Fi 6 ، اتصال جهانی 5G و بلوتوث 5.2 با LE و aptX Adaptive پشتیبانی می کند ، از این رو آخرین استانداردهای اتصال بی سیم در جهان را پوشش می دهد.

 

کالبدشکافی شیائومی می ۱۱ را در ویدیو رسمی این شرکت ببینید

 

قیمت شیائومی Mi 11 در بازار جهانی عبارت است از:

۱- مدل پایه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم ۷۴۹ یورو

۲- مدل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم ۷۹۹ یورو

 

شما آینده پرچمدار جدید شیائومی را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

اسپم ، پی نوشت:
حذف سنسورهایی نظیر سنسور ضربان سنج، SpO2 و سنسور سنجش اشعه‌ی ماورا بنفش در کنار سنجش میزان خواب کاربر …
حذف سنسور اینفرارد/مادون قرمز …
حذف اسلات کارت حافظه …

سامسونگ واقعاً چرا؟؟؟
#نظر شخصی
این همه گوشی زدی ولی هیچ کدوم حتی S21 ultra به اندازهٔ S10 5G که اونم عرضه ی محدودی داشت شاهکار نبود و منو اونطور که باید و شاید مجذوب خودش نکرد هرچند که S21 ultra تو همه ی زمینه ها پتانسیل به چالش کشیدن تمام رقبارو داره ، علاوه بر این ارزش خریدش به شدت بالاست.

Mahdi

منم کاملا باهات موافقم s10 5G خیلی خوب بود من هنوزم دوسش دارم👻😄

نیما عرفانی

⁦♥️⁩🎼

AL1K1NG

ولی من امشب دوسش داشتم ‌ ‌ .

Milad7

خیل هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی