حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی: ما هرگز بخش تولید گوشی های هوشمندمان را نمی فروشیم!

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، هواوی

رن ژنگ فئی، بنیانگذار و مدیرعامل هواوی، امروز در مصاحبه ای که در gizchina منتشر شده است اعلام کرد: هوآوی از تحریم های اعمال شده توسط دونالد ترامپ جان سالم به در خواهد برد و با روی کار آمدن جو بایدن، رئیس جمهور جدید، منتظر سطح جدیدی از رابطه مجدد با ایالات متحده است.

تحریم هوآوی توسط آمریکا ادامه می یابد؟

جو بایدن ماه گذشته ریاست کاخ سفید را عهده دار شد. هواوی اکنون از رئیس جمهور جدید آمریکا انتظار دارد روابط بین دو کشور و همچنین شرکت های آمریکایی و چینی را بهبود بخشد.

رن در اولین اظهار نظر خود پس از مراسم تحلیف بایدن ، ابراز امیدواری کرد که گفت و گوی سازنده داشته باشد و اظهار داشت که یک موضع نرم تر به تأمین کنندگان آمریکایی که در تلاش هستند کمک می کند زیرا آنها نمی توانند کالاهای خود را به Huawei بفروشند. وی گفت ، ایالات متحده از رشد چین سود می برد.

روابط هوآوی و آمریکا

هواوی پیگیرانه هرگونه ادعای تخلف را رد کرده است ، در حالی که چین پیشنهاد کرده است که موضع ایالات متحده در مورد هواوی و سایر شرکت های متضرر انگیزه سیاسی دارد. اما با وجود این اعتراضات ، نگرانی ها به سایر نقاط جهان نیز کشیده شده است. در انگلیس ، اپراتورها از استفاده از تجهیزات Huawei در زیرساخت های 5G خود منع شده اند.

رن ژنگفی گفت هوآوی همچنان مصمم است تجهیزات را از شرکت های آمریکایی خریداری کند و احیای دسترسی هواوی به کالاهای ایالات متحده از نظر دو طرف سودمند است. علاوه بر این، به اعتقاد او، محدودیت های غول فناوری چینی به تأمین کنندگان آمریکایی نیز می تواند آسیب برساند. رن گفت:

“ما امیدواریم كه دولت جدید آمریكا یك سیاست باز برای منافع شركت های آمریكایی و توسعه اقتصادی ایالات متحده داشته باشد.” “ما هنوز امیدواریم که بتوانیم حجم زیادی از مواد، اجزا و تجهیزات آمریکایی را خریداری کنیم تا همه ما از رشد چین بهره مند شویم.

مدیر هوآوی

مدیر هوآوی

رهبر این شرکت همچنین اطلاعات مربوط به خارج شدن هوآوی از تجارت گوشی های هوشمند را تکذیب کرد. وی گفت:

“ما تصمیم گرفته ایم كه دستگاه های مصرفی ، مانند تلفن های هوشمند خود را به فروش نرسانیم.”

 

این شرکت در چهارم اسفند از پرچمدار جدیدش گوشی هوشمند تاشو Huawei Mate X2 رونمایی خواهد کرد. و انتظار می رود Huawei P50 را در ماه مارس معرفی کند.

به نظرتون هوآوی می تواند ازتحریم های سخت گیرانه ایالات متحده جان سالم به در ببرد؟!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کار خوبی میکنی عزیزم ب قدرت ادامه بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی