حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ردمی K40 رسما مشخص شد: ۷ اسفند ۹۹

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | ردمی

ردمی کی ۴۰ با مشخصات جذاب و قیمت وسوسه کننده می خواهد به بازار وارد شود. ما این را می دانیم چون چند هفته پیش رسما اعلام شد که ردمی K40 با Snapdragon 888 و قیمت ۴۶۳ دلار ماه آینده میلادی (یعنی فوریه) معرفی خواهد شد. امروز تاریخ معرفی ردمی K40 رسما مشخص شده و ۷ اسفند ۹۹ موعد رونمایی رسمی از آن است.

تاریخ معرفی ردمی K40

مدت هاست که در مورد Redmi K40 شایعات رنگارنگ می شنویم. امروز سرانجام مدیر عامل شرکت Lu Weibing تایید کرد که K40 در تاریخ ۷ اسفند ۹۹ رونمایی می شود. ترجمه ماشینی پست Weibo آقای لو از زبان چینی نشان می دهد “Redmi K40 با طراحی کاملاً جدیدی ارائه می شود، موقعیت جدیدی دارد و تجربه ای کاملاً جدید ارائه می دهد.”

ردمی K40

ردمی K40

این پست طراحی Redmi K40 یا جزئیات مشخصات آن را فاش نمی کند، اما مدیران قبلا تأیید کردند که حداقل یک عضو در خانواده ردمی K40 با اسنپدراگون ۸۸۸ همراه خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای گرانترین صفحه نمایش تخت و باتری بزرگتر از 4000 میلی آمپر ساعت است. لو وایبینگ همچنین گفت که قیمت اولیه سری K40 حدود 2،999CNY (معادل 465 دلار / 385 یورو) خواهد بود.

گفته می شود که مجموعه Redmi K40 شامل سه مدل است که عبارت اند از:

  1. ۱- ردمی K40
  2. ۲- ردمی K40S
  3. ۳- ردمی K40 Pro

هر سه گوشی احتمالا از شبکه 5G پشتیبانی می کنند و شایعه شده است که نسخه Pro از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می برد. در حالی که حدود ۳ هفته تا معرفی رسمی فاصله داریم ، انتظار می رود که در روزهای آینده در مورد ترکیب K40 چیزهای بیشتری را از زبان منابع غیررسمی و رسمی بشنویم.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی K40 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

k40در حضور قیمت a52 5G رفت خودکشی کنه😱😱

Mahdi

یه سوال k40pro465دلاره یا K40

m.b

پرو

Mahdi

ممنون ازت😍😍

m.b

🌹❤️

Auroro

اینم لابد میخواد مثل k30 هزر تا مدل بزنه ازش

Mahdi

اسنپ۸۸۸ یه کاری کرده منتظر گوشی های پرچمدار امسال نباشم و فقط به بالارده های اسنپ۸۷۰ فکر کنم ، البته با این بدی هاش بازم بهترین اندرویدی امساله ۸۸۸

smartiz

امیدوارم نسخه جهانی بازم با شارژر ارائه بشه نقطه ضعف پوکو اف 2 پرو که من داشتم یکی مدیریت رم ضعیف تو نسخه 6 گیگ بود یکی نداشتن رفرش ریت بقیه ش عالی

Milad7

به نظر میان رده ی خوبی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)