حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست دستگاه هایی که آپدیت MIUI 12.5 را تا بهار ۱۴۰۰ دریافت می کنند

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | آپدیت، شیائومی

سه هفته پیش بود که آپدیت MIUI 12.5 شیائومی برای چه گوشی هایی ارایه خواهد شد. امروز و همزمان با معرفی جهانی شیائومی می ۱۱ شاهد ارایه لیست دستگاه هایی هستیم که آپدیت MIUI 12.5 را تا بهار ۱۴۰۰ دریافت می کنند.

لیست دستگاه هایی که آپدیت MIUI 12.5

در این لیست رسمی که توسط شیائومی‌ منتشر شده شاهد اسامی‌ دستگاه هایی ردمی و شیائومی‌ هستیم. همینطور می بینید تاریخ ارایه آپدیت MIUI 12.5 برای این دستگاه ها چارک دوم سال ۲۰۲۱ است. این تقریبا معادل بهار ۱۴۰۰ خواهد بود. البته شاید ارایه در همه بازارها این تاریخ معتبر نباشد و شاهد تاخیر هم باشیم.

لیست دستگاه هایی که آپدیت MIUI 12.5

لیست دستگاه هایی که آپدیت MIUI 12.5

همزمان با معرفی شیائومی می ۱۱ در چین، این شرکت آخرین نسخه رابط کاربری سفارشی خود را با نام MIUI 12.5 معرفی کرد. این یک آپدیت روی MIUI 12 است و با بهبود گسترده حریم خصوصی، مدیریت بهینه برنامه و با توانایی دریافت اعلان ها و انجام برخی کارها در دستگاه های متصل ویندوز بدون دردسر، همراه است.

شیائومی تصریح کرد که این نام برای رابط کاربری جدید باعث می شود که بروزرسانی جدید یک چیز جزئی باشد، اما در واقع یک گام بزرگ به جلو است و همان چیزی است که در سال 2021 به تلفن های این شرکت قدرت می بخشد. این شرکت دلیل اینکه تصمیم گرفته است از شماره 13 دور بماند، مشخص نکرد، اما حدس ما این است که برخی از خرافات دخیل بوده است.

رابط کاربری MIUI 12.5 جدید زیبایی و طراحی بصری را بهبود بخشیده است. مدیر شرکت در صحنه رابط کاربری را با iOS مقایسه کرده و گفته است که افکت ها تقریباً یکسان است. شیائومی همچنین در مقایسه با اپل ، هواوی ، اوپو ، vivo و Meizu شرکتی است که کمترین برنامه پیش فرض سیستمی را به ارمغان می آورد. جالب که اصلا با One UI سامسونگ مقایسه ای انجام نشد!

توسعه پیشرفته شامل بازنویسی ساختار اصلی بود بنابراین MIUI 12.5 از 20٪ حافظه کمتر و 25٪ انرژی کمتر استفاده می کند، با استفاده از حافظه پس زمینه به طور متوسط ​​35٪ کاهش می یابد. در مورد برنامه ها صحبت کردیم و باید گفت شما فقط تعداد اندکی برنامه از پیش نصب شده برای تنظیمات، دوربین و تماس های تلفنی و چند برنامه نرم افزاری دیگر را دریافت خواهید کرد.

درست مثل MIUI 11 و MIUI 12 ما یک تصویر زمینه پویای دیگر داریم. این بار این بلندترین قله کوه چهار خواهر در سیچوان چین است و با زندگی واقعی سازگار می شود، بر اساس آب و هوای واقعی اطراف شما. همچنین سفارشی سازی های بیشتری در مناظر و اصوات وجود دارد. اعلان های متعدد با الهام از مکان های مختلف در سراسر جهان در چهار زنگ مختلف ارائه می شوند.

صحبت از امنیت شد و باید گفت که MIUI 12.5 به شما امکان می دهد از دسترسی برنامه ها به مکان ، داده های خصوصی ، دسترسی به کلیپ بورد جلوگیری کنید و گذرواژه ها یا سایر اطلاعات حساس را ذخیره نمی کند.

آپدیت MIUI 12.5 شامل گوشی شما می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

آرهههههه همینه 😎

ali_s

برگام حاجی برا اولین بار خیلی واضح و دقیق نوشت نوت هشت پرو😐
داش دمت گرم من اندروید ۱۱هم میخوام

Mahdi

بابا از دستشون در رفته مگر نه شیائومی مشکل خانوادگی با ردمی نوت ۸ پرو 😔😔

calantar

من همون اول گفتم نوت۸خار دارع

m.b

دروغ نگو… اول من گفتم… 😂
این لیست اولین ها هست… خیلی از گوشی های دیگه هستن… مثلاً فکر کن سری mi 10 یعنی نیست؟! 🤔😂

m.b

*سری mi 9

S AH

امیدم کمتر از یک درصد بود ولی پچمام ماهم هستیم ( ردمی نه)

Milad7

پس نوت 8 چی 😐 😐 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)