حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل برای تولید خودرو با هیوندای و کیاموتورز به بن بست رسید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار

در روزهای اخیر خبرهایی درباره مذاکره اپل برای پیدا کردن خودروسازی که بتواند با آن برای تولید خودرویش شراکت کند منتشر شده بود. ردموندی ها ابتدا به سراغ شرکت هیوندای رفتند و پس از آن نام کیاموتورز نیز برای همکاری در این پروژه شنیده شد. حالا طبق گزارش Bloomberg ، اپل مذاکره با این دو خودروساز کره ای را متوقف کرده است.

توقف مذاکره اپل با هیوندای و کیاموتورز

همان طور که توسط بلومبرگ گزارش شده، اخیرا صحبت های ردموندی ها و هیوندای / کیا موتورز در مورد مشارکت در تولید خودروی برقی این شرکت متوقف شده است. به گفته برخی منابع نزدیک به شرکت اپل، این شرکت به دنبال شرکای دیگری برای تولید خودرو برقی است و مذاکرات جدی نیز با سایر خودروسازان در سراسر دنیا داشته است.

طبق این گزارشات، مذاکرات با حداقل شش خودروساز دیگر برای ساخت خودرو برقی این شرکت ادامه دارد و ممکن است این شرکت بخواهد هم زمان با چندین خودروساز مطرح پروژه تولید خودرویش را پیش ببرد.

 

گزارش امروز بلومبرگ ادامه می دهد که در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی ممکن است مذاکرات بین اپل و هیوندای / کیا موتورز از سر گرفته شود. همچنین بین دو خودروساز کره ای هیوندای و کیاموتورز در مورد اینکه کدام مارک برای تولید این خودرو استفاده شود اختلاف داخلی وجود دارد.

ماشین اپل

یکی دیگر از افراد نزدیک در این مذاکرات نیز این گفته را تایید می کند و گفته است: یکی از اختلافات گروه هیوندای بر سر این است که کدام یک از دو تولیدکننده، هیوندای یا کیا موتورز ، می توانند برای اپل ماشین تولید کنند. این فرد گفت: در صورت از سرگیری مذاکرات ، کیا احتمالا شانس بیشتری برای تولید این خودرو دارد و به دنبال ساخت این ماشین در کارخانه خود در جورجیا است.

این خبرها امروز در حالی منتشر می شود که چند روز پیش خبر همکاری قطعی اپل با دو خودروساز کره ای رسانه ای شده بود و طرفداران این برند امیدوار بودند هرچه زودتر بتوانند خودروی ساخت این برند را ببینند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

گیرم تولید بکنه ، کی میتونه بخره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی