حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فصل 2 سریال The Queen’s Gambit چگونه پیش می رود؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سرگرمی، سریال

طرفداران این سریال مشتاقانه منتظرند تا ببینند آیا فصل های بعدی ساخته می شود یا خیر! این در حالی است که این فیلم به عنوان سریال کوتاه معرفی شده بود و بر اساس کتابی ساخته شده بود که در کتاب هیچ ادامه ای برای آن ننوشته است. با این اوصاف، بازیگران و عوامل زمزمه هایی از ساخت فصل 2 سریال The Queen’s Gambit می کنند. برای جزئیات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.

سریال The Queen’s Gambit

سریال ملکه شطرنج یا The Queen’s Gambit به خاطر داستان سرایی جذابش، سال هایی که داستان فیلم در آن رخ داده است وبازی فوق العاده ی بازیگرش، جای تعجب نداشت که نامزد دریافت دو جایزه گلدن گلوب شود. یکی برای عنوان بهترین سریال کوتاه و یکی برای بهترین بازیگر یعنی ستاره فیلم -آنیا تیلورجوی.  در ادامه هر چیزی که لازم است درباره ی فصل 2 سریال بدانیم، آورده شده است.

مینی سریال The Queen’s Gambit و ۷ دانستی جالب درباره ملکه شطرنج ♟

آیا فصل 2 سریال The Queen’s Gambit ساخته می شود؟

تا اینجای کار، به خصوص پس از صحبت های تهیه کننده اجرایی ویلیام هوربرگ پس از نامزدی گلدن گلوب، ساخت فصل دوم بعید به نظر می رسد.

وی در گفتگو با Deadline اظهار داشت که از واکنش هواداران مشتاق که از سریال استقبال کرده اند قدردانی می کند؛ او گفت: “خیلی جالب است که متوجه شوی مردم این سریال را دوست دارند و می خواهند وقت بیشتری را با این شخصیت ها سپری کنند. ما هرگز چنین تصوری نمی کردیم. ”

فصل 2 سریال The Queen’s Gambit

فصل 2 سریال The Queen’s Gambit

اما وی در ادامه گفت که هم او و هم اسکات فرانک، از نحوه پایان این سریال راضی و خشنود بودند و به نظر می رسد که ساخت سری دوم این سریال منتفی باشد.

وی گفت: “ما احساس كردیم كه این سریال نقطه پایانی رضایت بخشی دارد و به مخاطب اجازه دادیم تا خود تصمیم بگیرد در آینده چه اتفاقی برای بث هارمن می افتد. علی رغم اینکه طرفداران در توییتر من مدام درخواست ساخت سری های بعدی را می کنند، هیچ چیز تغییر نکرده است. من و اسکات از کامل بودن داستان بث واقعاً راضی هستیم.”

جلوه های ویژه سریال The Queen’s Gambit را تماشا کنید: ملکه شطرنج، پادشاه CGI

اوایل به نظر می رسید بعضی از ستارگان فیلم احتمال ساخت یک فصل دیگر را می دادند. آنیا تیلور جوی در اکتبر 2020 در گفتگو با مجله Town & Country  گفت:” براساس چیزی که در این صنعت یاد گرفته ام، هرگز هیچ هرگزی وجود ندارد و احتمال همه چیز وجود دارد.”

وی افزود: “من شخصیت بث را تحسین می کنم و اگر از من خواسته شود مطمئناً دوباره بازی می کنم” گرچه او اعتراف كرد كه سریال در “یك نقطه خوب” به پایان رسید.

فصل 2 سریال The Queen’s Gambit

فصل 2 سریال The Queen’s Gambit

هری ملینگ برای ساخت ادامه سریال مشتاق به نظرر می رسد و می گوید: ” اگر فصل 2  سریال Queen’s Gambit Theساخته شود خیلی خوب می شود. جایی که ما سریال را در آن تمام کردیم، در واقع پایان داستان در کتاب است. نمی دانم آیا ممکن است فصل دیگری وجود داشته باشد یا نه. “

با این حال، صحبت های تهیه کننده اجرایی ویلیام هوربرگ نویدی از ساخت فصل بعد نمی دهد. در حالی که وی اذعان داشت که تیم خلاق فیلم از صحبت کردن در مورد اتفاقات فصل بعدی لذت می برد، اما به نظر نمی رسد که برای ساخت فصل بعدی متقاعد شده باشد.

وی توضیح داد: “آخرین صحنه مانند یک نُت زیبا برای پایان فیلم بود، بنابراین من مطمئن نیستم که آیا می خواهیم به ساخت سریال ادامه دهیم. احتمالا به مخاطب اجازه دهیم که خودش تصور کند در آینده چه اتفاقی می افتد.”

البته لازم به ذکر است که Netflix همیشه برای تمدید سریال های خود توجه ویژه ای به آمار و ارقام دارد، بنابراین با توجه به موفقیت چشمگیر The Queen’s Gambit، پخش کننده فیلم هنوز تمایل به ساخت فصل های بعدی دارد.

در صورت شنیدن هرگونه پیشرفت چشمگیری، بلافاصله شما را در جریان خواهیم گذاشت، بنابراین اخبار را مرتب پیگیری کنید.

۱۰ مینی سریال برتر پیشنهادی

 فصل 2 سریال The Queen’s Gambit در صورت ساخته شدن چگونه پیش می رود؟

همانطور که در بالا ذکر شد، هیچ دنباله ای برای رمان والتر تویس وجود ندارد و بنابراین هر فصلی که در آینده ساخته شود، باید داستانی کاملا جدید باشد.

پس چه اتفاقی می افتد؟ البته فصل اول با پیروزی بث بر بزرگترین شطرنج باز جهان به پایان رسید، اما این بدان معنا نیست که او برای همیشه در قله باقی بماند. وسوسه های درونی او می توانند دوباره به سراغش بیایند، در حالی که این احتمال نیز وجود دارد که او با یک تازه کار به چالش کشیده شود. در واقع، حتی در فصل اول به این نکته اشاره می شود؛ هنگامی که او یک مسابقه حساس با یک بازیکن جوان در یک تورنمنت داشت.

رمان The Queen’s Gambit

رمانThe Queen’s Gambit

این احتمال نیز وجود دارد که با کودکی پردردسر بث یا یکی از شخصیت های مکمل بیشتر آشنا شویم. اتفاقاً لازم به ذکر است که ساخت فصل های بعدی سریال مطمئناً مغایر با خواسته تویس نخواهد بود، چرا که او صحبت هایی درباره نوشتن سری های بعدی رمان بث هارمن کرده بود ولی قبل از اینکه این فرصت به او دست دهد، از دنیا رفت. بنابراین ساخت فصل های بعدی یک احتمال قوی است.

بازیگران فصل 2 سریال The Queen’s Gambit

خب! مطمئنا نمی توانیم سریال را بدون حضور آنیا تیلور جوی در نقش بازیگر اصلی تصور کنیم. بنابراین در فصل دوم نیز شاهد بازی زیبای او خواهیم بود.

ما همچنین امیدواریم که بازیگران دیگر مانند توماس سنگستر، هری ملینگ و موزس اینگرام را در فصل های بعد ببینیم، اما به نظر می رسد حضور بیل کمپ و ماریل هلر با توجه به مرگ هر دوی آن ها در فصل اول، بعید باشد.

فصل 2 سریال The Queen’s Gambit

فصل 2 سریال The Queen’s Gambit

البته تا به اینجای کار همه ی اینها حدس و گمان است، ساخت فصل جدید اعلام نشده است و هنوز هم نسبتاً بعید به نظر می رسد، اما اگر نظرشان در این مورد عوض شد، همین جا به شما اطلاع خواهیم داد.

شما اگرنویسنده ی این سریال بودید، داستان را چگونه ادامه می دادید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عجب… کی میشینه اینا را نگاه بکنه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی