حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ ارایه آپدیت اندروید ۱۲ آزمایشی گوگل چه زمانی خواهد بود؟

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اندروید ۱۲

اگر به روزرسانی اخیر چند نرم افزار به عنوان شاخص، قابل قبول باشد؛ اولین پیش نمایش توسعه دهنده Android 12 می تواند به زودی وارد بازار شود. بیاید ببینیم تاریخ ارایه آپدیت اندروید ۱۲ آزمایشی گوگل چه زمانی خواهد بود؟

آپدیت اندروید ۱۲ آزمایشی

برنامه Android Beta Feedback که از زمان اندروید ۱۰ با نسخه پیش نمایش این سیستم عامل و نسخه های بتا همراه است، به تازگی در پلی استور (Play Store) به روزرسانی شده است. با طولانی شدن برنامه Beta سال گذشته، احتمالاً فقط یک دلیل وجود دارد که گوگل بروزرسانی این برنامه را ارایه کرده است و آن این خواهد بود که “اندروید ۱۲ به زودی ارائه می شود”.

برای ارائه این پیش بینی خاص نیازی به نوستراداموس بودن نیست! کافی است فقط به یک تقویم نگاه کنید. پیش نمایش های توسعه دهندگان اندروید معمولا در همین زمان ها ارائه می شود. این اتفاق در ماه حوالی نیمه دوم اسفند رخ می داد، اما سال گذشته گوگل ارائه را در ماه فوریه (اواسط بهمن تا اوایل اسفند) انجام داد. این روندی است که می تواند بر اساس شواهد امروز، ادامه یابد. اما به هر حال انتظار می رفت که انتشار نسخه پیش نمایش اندروید ۱۲ حدود ۴ تا ۶ هفته آینده اتفاق بیفتد.

آپدیت اندروید ۱۲ آزمایشی

آپدیت اندروید ۱۲ آزمایشی 

برنامه Android Beta Feedback برای دسترسی سریع به ردیاب مشکلات اندروید است و به توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان اجازه می دهد گزارش مشکلات را برای برنامه ها و حتی خود سیستم عامل اندروید ارائه کنند، مشکلات را علامت بزنند و موارد خاص را دنبال کنند و بازخورد کلی را در طول فرآیند تست چند ماهه ارائه دهند. همراه با پیش نمایش های قبلی و نسخه های بتا که به اندروید ۱۰ بازمی گردند، معمولاً از شما خواسته می شود که با پایان برنامه آزمایشی آن را لغو نصب کنید، اما به هر حال برخی از افراد آن را لغو نصب نکردند و این آپدیت را دیده اند.

نسخه جدید برای اولین بار توسط 9to5Google مشاهده شده است و عنوان شد که برنامه Android Beta Feedback از v2.11 به V2.15-betterbug.external_20201211_RC02 به روز شده است. اگر مایل باشید می توانید از طریق سایت APK Mirror، همان نسخه را دانلود کنید اما چیزهای زیادی برای دیدن وجود ندارد، اگرچه چند جزئیات جالب وجود دارد، مانند این که “این نسخه در نسخه های قدیمی اندروید قابل نصب است.”

اگر این نسخه جدید را نصب کنید، این برنامه به خودی خود کار نمی کند و به سادگی از شما می خواهد آن را حذف نصب کنید. هیچ چیز در آن به صراحت یا مستقیما بیان نمی کند که این نسخه از نرم افزار با Android 12 گره خورده است، اما هدف و زمان بندی برنامه کاملاً مشکوک است.

احتمال زیاد این است که طی چند هفته آینده شاهد انتشار اندروید ۱۲ خواهیم بود. به یاد داشته باشید که پیش نمایش های برنامه نویس معمولا چهارشنبه ها ارایه می شوند، بنابراین روزهای ۲۲ و ۲۹ بهمن یا ۶ اسفند ۹۹ را را در تقویم های خود علامت گذاری کنید. اگر خبری بود ما حتماً به شما اطلاع خواهیم داد.

شما منتظر نسخه توسعه دهندگان اندروید ۱۲ هستید؟ اگر کاربر اندروید هستید به ما بگویید که از چه نسخه ای استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yousef.komando

میگما اندروید 11رو گرفتیم موند 12اش

Milad7

هنوز خیلی مونده 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)