حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ایکس ۲ (Mate X2) تا یک ماه آینده معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

هواوی دو گوشی تاشو خود یعنی میت ایکس و میت ایکس اس را در ماه فوریه سال گذشته به بازار عرضه کرد. طبق آخرین گزارش های منتشر شده هواوی مدل جدید میت ایکس ۲ را تا یک ماه آینده معرفی و روانه بازار می کند.

هواوی میت ایکس ۲ با چیپست ۵ نانومتری کایرین ۹۰۰۰ می آید

هواوی Mate X2 احتمالا به چیپست ۵ نانومتری  Kirin 9000 مجهز خواهد شد. این گوشی قبلا در TENAA با صفحه نمایش 8 اینچی دارای گواهینامه شده است.

انتظار می رود هواوی Mate X2 بر خلاف نسخه قبلی دارای مکانیزم تاشو به داخل درست مانند Galaxy Z Fold 2 داشته باشد.

طبق شایعاتی که سال گذشته منتشر شد، طبق حق اختراع جدیدی که توسط شرکت هواوی به ثبت رسیده، گوشی میت ایکس ۲ به شش دوربین مجهز می شود و از قلم پشتیبانی می کند.

در مورد طراحی هواوی میت ایکس 2 احتمالا دارای گوشه های مورب و وجود فضایی برای قلم در گوشی از سوی این برند چینی باشیم. همچنین طبق شایعات این مدل به دوربین اصلی چهارگانه و دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهد بود.

در اینجا باید خاطر نشان کنیم که گوشی میت ایکس دارای دوربین اصلی سه گانه بود که به لطف مکانیزم انعطاف پذیر، می توان از آن ها به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده کرد.

Mate X2

Mate X2

هواوی سال گذشته مدل میت ایکس را با قیمت ۲۳۰۰ دلار و مدل میت ایکس اس را با قیمت ۲۵۰۰ دلار روانه بازار کرد. باید منظر ماند در این یک ماه تا اطلاعات بیشتر و کامل تری در مورد گوشی جدید هواوی منتشر شود و آیا این که هواوی در این بازار رقابتی تصمیمی برای کاهش قیمت این مدل خواهد داشت و یا همچنان باید منظر قیمت بالای ۲۰۰۰ دلاری برای این گوشی خاص باشیم.

نظر شما درباره هواوی میت ایکس ۲ چیست؟ آیا می تواند در سال ۲۰۲۱ موفق ظاهر شود؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

نسل اولش که خیلی گراااان بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی