حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ایکس ۲ (Mate X2) با ۶ دوربین ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | حق اختراع، هواوی

طبق حق اختراع جدیدی که توسط شرکت هواوی به ثبت رسیده، گوشی میت ایکس ۲ به شش دوربین مجهز می شود و از قلم پشتیبانی می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره هواوی میت ایکس ۲ صحبت کنیم.

هواوی میت ایکس ۲

هواوی میت ایکس ۲

هواوی میت ایکس ۲

پس از عرضه موفقیت آمیز گوشی انعطاف پذیر میت ایکس، هواوی قصد دارد نسل بعدی این محصول شگفت انگیز را نیز به مشتریان عرضه کند. همانطور که می دانید این شرکت در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ رسما از میت ایکس ۲ رونمایی می کند. با اینکه هنوز زمان نسبتا زیادی به معرفی گوشی انعطاف پذیر جدید هواوی باقی مانده، اما تاکنون اطلاعات بسیاری در رابطه با آن منتشر شده است. حال پتنت جدیدی توسط هواوی به ثبت رسیده که مشخصات کلیدی و شکل ظاهری این محصول را تا حدودی آشکار می کنند.
چهار نکته کلی در تصاویر زیر مشهود است:

  1. وجود فضای معین برای قلم
  2. دوربین اصلی چهارگانه
  3. دوربین سلفی دوگانه
  4. گوشه های مورب

شرکت چینی اخیرا یک پتنت جدید را در EUIPO به ثبت رسانده است. به نظر می رسد که نسل بعدی گوشی انعطاف پذیر هواوی مانند مدل قبلی خود ابعاد کوچکی دارد. اما جالب است بدانید که Mate X2 به سمت داخل تا می شود. جایگاه نمایشگر ثانویه، دوربین اصلی چهارگانه و دوربین سلفی دوگانه نیز به خوبی در تصاویر نشان داده شده اند. در اینجا باید خاطر نشان کنیم که گوشی میت ایکس دارای دوربین اصلی سه گانه است که به لطف مکانیزم انعطاف پذیر، می توان از آن ها به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده کرد.

در پتنت جدید یک فضای خالی مجزا برای قلم لمسی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، وجود گوشه های منحنی شکل در این دستگاه نیز توجهات را به سمت خود جلب می کند. این پتنت هیچ گونه اطلاعاتی را درباره مشخصات داخلی این محصول در اختیار ما نمی گذارد؛ اما گفته شده که میت X2 به طور قطع قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را دارد. در پایان باید بگوییم که ثبت این پتنت لزوما به معنی ساخت این محصول در دنیای واقعی نیست و امکان دارد هواوی در آینده، طراحی و شکل ظاهری دستگاه انعطاف پذیر خود را به کلی تغییر دهد.

نظر شما درباره میت ایکس ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

🤔

Chalton

وقتی برند دروغگو و جفت باشه طرفداراش هم مثل خودش میشن
میت ایکس؟؟؟؟؟ ؟؟؟هنوز تو هیچ کشوری توزیع نشده اون وقت تبلیغ میت ایکس 2 رو میکنه🤦‍♂️😂
عجب…
سه چهار تا دونه میت ایکس رو وارد بازار کن حداقل طرفدارای بدبختت دلشون خوش باشه.

amer

این هواوی هم کلا شوته

CAT

امیدوارم بهتر تر از نسل قبلش باشه و خیلی از مشکلات رو رفع کرده باشن و اینکه صفحش شیشه ای باشه به امید موفقیت های بیشتر!

نیما عرفانی

این پتنت واقعاً عالیه
هرچقدر دقت میکنم ایراد خاصی توش نمی‌بینم . امیدوارم همینو به مرحله ی تجاری برسونه و عملیش کنه .
اگه به جای چیپست کایرین ۹۹۰ ۵جی ، با یک حرکت غافل گیر کننده بیاد از کایرین سری ۱۰۰۰(نام احتمالیِ کایرین ۱۰۲۰) استفاده کنه اون موقع از نظر پرفورمنس و کارایی هم در بالاترین سطح قرار میگیره.
احتمالاً در نمایشگاه MWC ۲۰۲۰ یا در کنفرانسی که برای معرفی سری پی ۴۰ در نظر داره ، از نمونه ی آزمایشی میت ایکس ۲ پرده برداری کنه و مدل نهاییش رو با تغییرات بهینه تر در تابستان و داخل نمایشگاه IFA ۲۰۲۰ یا حتی زودتر همزمان با برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان هواوی رونمایی کنه.
پی نوشت : در مجموع رویکرد و تصمیم هواوی برای طراحی میت ایکس ۲ مثبت ارزیابی میشه.

نیما عرفانی

در بحث دیزاین دیوایس های منعطف علی الخصوص در سطح موبایل/تبلت، پتنت های الجی ، هواوی و مایکروسافت بیشتر مورد پسندم واقع میشه.

CAT

سلام،ای کاش همونطور که مورد پسند شما و ما واقع شده عملی هم میشدن.

نیما عرفانی

سلام شبتون بخیر
بله درسته ؛ اغلب اوقات در برخی موارد محدودیت هایی وجود داره و همینطور به دلیل سیاست های کمپانی ها در ارائه ی فناوری های نوظهور و جدید به صورت قطره چکانی، باعث میشه که عملی شدن اکثر پتنت ها به تأخیر بیوفته و یا کلاً لغو بشه.

Mahdi

نوشته عرضه موفقیت آمیز
من که ندیدم

Aпɢεʟ

آیا مت ایکس اصلا وجود دارد ؟ آیا عرضه شده است؟
_کسی چی میداند😃

Milad7

قیمتش؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)