حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های گلکسی A52 سامسونگ را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | رندر، سامسونگ

مدتی است که شاهد شایعات Galaxy A52 5G سامسونگ هستیم و به نظر می رسد که انتظار ما به همین زودی ها به پایان می رسد. به تازگی Evan Blass چندین رندر ۳۶۰ درجه از گلکسی A52 منتشر کرده که شامل رنگی بندی آن هم هست، اینجا یک رنگ ترنجی‌طور هم داریم 😉.

رنگ های گلکسی A52

به نظر می رسد این تصاویر برای صفحات لندینگ گلکسی A52 که احتمالا سامسونگ آماده استفاده از آنها است، باشد. همچنین این کل طیف رنگی را شامل می شود که خانواده تلفن های هوشمند آینده دربرگیرند.

شایعات Galaxy A52 5G

شایعات Galaxy A52 5G

مسلم است که ما بیش از رنگ های Galaxy A52 5G را کاملا ندیده بودیم اما رندرهای رنگ مشکی آن را شاهد بودیم. آنچه باید منتظر ماند و دید این است که آیا هر چهار رنگ دستگاه در سطح جهانی در دسترس خواهد بود یا خیر. در مورد نام آنها، شما در حال مشاهده Galaxy A52 5G در رنگ های بنفش عالی ، آبی عالی ، سفید عالی و سیاه عالی هستید. انیجا عالی ترجمه Awsome است.

علاوه بر این، اواخر هفته گذشته چندین مدل Galaxy A52 5G گواهینامه محصول خود را از بلوتوث SIG دریافت کرده اند. از آنجا که این اولین گواهی ثبت شده نیست که سامسونگ برای این دستگاه دریافت کرده است، شرکت احتمالاً سرانجام قبل از پایان این ماه آن را رسمی می کند.

نسخه بین المللی Galaxy A52 5G از مشخصات SM-A526B برخوردار است و ظاهراً مشخصات بسیار قابل احترامی را ارائه می دهد. به خصوص با توجه به برچسب قیمت احتمالی آن که بسته به بازار انتظار می رود در محدوده 300 تا 400 دلار باشد. ناگفته نماند که سامسونگ همچنین قصد دارد نسخه Galaxy A52 را فقط با LTE عرضه کند ، بنابراین احتمالاً در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی سال را بررسی کرده ایم.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A52 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

همین کلا😐؟؟

lovenokia

غیر از پردازنده اسنپ دراگون 750 هیچ چیزی برای ارائه ندارد ! همان A51 و با پردازنده بهتر !

پ.ن : کسی الان میخواد گوشی بخره و فقط سامسونگ میخواد M51 بی نظیره . یک میان رده کامل و بی نقص سامسونگ

Mahdi

خوشگله ولی ایراد زیاد داره😔😔

Milad7

چرنده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)