حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه جهانی شیائومی Mi 11 و 12.5 MIUI در هشتم فوریه

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

پس از عرضه شیائومی Mi 11 در چین، این شرکت در صدد است تا جزئیات عرضه جهانی این دستگاه و همچنین رابط کاربری جدید خود 12.5 MIUI را در رویدادی در هشتم فوریه اعلام کند. شیائومی در اواخر سال میلادی قبل Mi 11 را در چین روانه بازار کرد. این دستگاه از این جهت قابل توجه بود که اولین گوشی هوشمندی بود که با پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون 888 عرضه می شد. انتظار می رود که این چیپست قلب تپنده بسیاری از پرچمداران 5G امسال از جمله Galaxy S 21 در آمریکا باشد.

عرضه جهانی شیائومی Mi 11

شیائومی احتمالا در رخداد خود جزئیات عرضه و قیمت در کشورهای مختلف را اعلام خواهد کرد. GSMArena اعلام نموده است که اسپانیا به عنوان اولین مقصد Mi 11 تایید شده است و دیگر کشورهایی اروپایی نیز پس از آن پذیرای این گوشی خواهند بود. اگر هنوز فرصت نکرده اید تا Mi 11 را خریداری کنید، باید بگویم که از این دستگاه لذت خواهید برد. ما چند هفته پیش این دستگاه را بررسی کردیم و دیدیم که گوشی زیبا و قدرتمندی است. این گوشی یادآور Mi 10 Ultra می باشد، اما به لطف پردازنده اسنپدراگون 888 جدید آن نیز قوی تر است.

رابط کاربری جدید شیائومی

رابط کاربری شیائومی MIUI 12.5

ما میگوییم شیائومی Mi 11 شبیه Mi 10 Ultra است زیرا در برخی موارد مشخصات یکسانی دارند. به عنوان مثال هر دو دستگاه از صفحه نمایش زیبای OLED با رزولوشن 2K و نرخ بروزرسانی 120 هرتز بهره می برند، همچنین ماژول دوربین هر دو نیز مربعی با لبه های گرد است. البته اینکه این دو دستگاه شبیه هم هستند و حس مشابهی را منتقل می کنند اصلا چیز بدی نیست. دانستن نحوه ی قیمت گذاری شیائومی Mi 11 در مناطق مختلف دنیا جالب خواهد بود اما اگر شیائومی بتواند آن را با قیمت پایین عرضه کند، Mi 11 می تواند به یکی از ارزنده ترین دستگاه های بازار بدل شود.

شیائومی همچنین جزئیات بیشتری از انتشار MIUI 12.5  را نیز اعلام خواهد کرد، نسخه ای که می توان گفت به روزرسانی محدودی نسبت به MIUI 12 بوده است. یکی از ویژگی های جالب این بروزرسانی این است که کاربران قادر خواهند بود تا آیکون برنامه های از پیش نصب شده را پنهان کنند. با این ویژگی کاربران می توانند صفحه اصلی گوشی را زیبا و مینیمال نگه دارند.

ما تمام جزئیات مربوط به رویداد هشتم فوریه شیائومی را برای شما منتشر خواهیم کرد. نظر شما درباره ی این دستگاه چیست؟ آیا می تواند ارزنده ترین پرچمدار امسال باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

به می11 امیدی ندارم
و کلا هیچکدوم از پرچمدارای امسال
ببینیم اسنپ 895 (!) چی میشه
888 که بخاریه به لطف یه برند آشنا!

Mahdi

خوبه ولی قیمتی که در نظر میگره مهمه😁😁
خداوکیلی دیگه در این حدم اسنپدراگون۸۸۸ بخاریم نیست😆😆😆

AŁɪ

اولین گوشی با اسنپ ۸۸۸ و تخیلی ترینش 😐

Milad7

ببینیم با چه قیمتی وارد ایران میشه 🙂

Mahdi

باقیمتی که دوستان دلال علاقه مند هستند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد