حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های آینده آنر از سرویس های گوگل بهره مند می شوند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، اخبار

مدیر عامل شرکت آنر می گوید گوشی های آینده این برند چینی از خدمات گوگل برخوردار خواهند بود. پس از جدایی آنر از شرکت مادر یعنی هواوی، همه منتظر هستند تا ببینند آیا گوشی های آینده این شرکت اجازه همکاری با گوگل و نصب سرویس های آن را دارد و یا همچنان اجازه دسترسی و استفاده از خدمات گوگل را در محصولات خود ندارند.

مدیرعامل آنر: با گوگل شراکت می کنیم

امروز مدیر عامل شرکت آنر، “جورج ژائو” در مصاحبه ای گفت: دلیلی ندارد این شرکت دوباره با گوگل شریک نشود. تاکنون، این شرکت همکاری با اینتل ، AMD ، کوالکام و مدیاتک را شروع کرده است و امیدوار است گوگل نیز به عنوان یکی از غول های فناوری به این لیست اضافه شود. مدیرعامل این شرکت در مصاحبه ای با South China Morning Post گفت که این دو شرکت فناوری در حال مذاکره برای آغاز همکاری شان هستند.

جورج ژائو مدیر عامل آنر ادامه داد:

زمانی که این شرکت از هواوی جدا شد، هدف گذاری این شرکت در سال 2021 این است که گوشی هایی بسازد تا از رقبایش مانند اپل و هواوی پیشی بگیرند و بتوانند به برند اول چین تبدیل شوند. مهم نیست رقبای ما چه شرکت هایی هستند، هدف ما پیشی گرفتن از همه رقبا حتی هواوی است.

رییس آنر

ژائو پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه شانگهای در سال 1998 کار در Huawei را آغاز کرد. وی ادامه داد:

در بیش از بیست سال حضورم در Huawei ، مدیرعامل و بنیان گذار هواوی به من راهنمایی های زیادی در زمینه سیاست و استراتژی داده است و فکر می کنم در مسیری که قدم گذاشته ایم موفق خواهیم بود.

هنوز کاملا مشخص نیست آیا گوشی های جدید این شرکت مثل آنر V40 که به زودی معرفی می شوند از خدمات گوگل استفاده خواهند کرد یا خیر.

به نظر شما آنر می تواند در رقابت با رقبای قدرتمندش موفق عمل کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه 😆😆

M.tvi

نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه آنر و هواوی اصلا جدا نشدن و همه‌ی اینا برای دور زدن تحریم هست 🤔🙄😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی