حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آغاز ساخت سریال گتسبی بزرگ (The Great Gatsby)

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | سریال، سینما

ساخت یک اقتباس تلویزیونی از رمان مشهور گتسبی بزرگ (The Great Gatsby) کلید خورده است. استودیوی A+E با همکاری ITV از مایکل هرست (Michael Hirst) نویسنده سریال وایکینگ‌ها و فیلم الیزابت خواسته‌اند تا فیلم‌نامه‌ای برای ساخت یک مینی سریال درام از رمان گتسبی بزرگ به قلم فیتزجرالد (F. Scott Fitzgerald) آماده کند.

آغاز ساخت سریال گتسبی بزرگ (The Great Gatsby)

این مجموعه قرار است اقتباسی از رمان ۱۹۲۵ فیتزجرالد باشد که در جامعه آفریقایی- آمریکایی نیویورک آن زمان همراه با موسیقی درحال گسترش دهه ۱۹۲۰ سیر می‌کند. فارا جازمین گریفین (Farah Jasmine Griffin)، ویلیام ب. رنسفورد (William B. Ransford)، پروفسور زبان انگلیسی و ادبیات تطبیقی و مطالعات آفریقایی- آمریکایی قرار است بعنوان تهیه‌کننده مشاور این پروژه را همراهی کنند.

رمان گتسبی بزرگ

رمان گتسبی بزرگ

این مینی زندگی پنهان شخصیت‌های داستان را از دریچه مدرن یک رویایی شکننده آمریکایی در کنار برداشتی از عظمت نگاه بی‌منتهای فیتزجرالد بررسی خواهد کرد.

اقتباس سینمایی

در سال ۲۰۱۳ فیلمی سینمایی از این رمان با نقش‌آفرینی لئوناردو دیکاپریو در نقش جی گتسبی (Jay Gatsby)، جوئل ادگارتون (Joel Edgerton)، توبی مگوایر (Tobey Maguire)، آمیتا باچان (Amitabh Bachchan) و دیگر هنرپیشگان اکران شد.

فیلم سینمایی گتسبی بزرگ

فیلم سینمایی گتسبی بزرگ

داستان فیلم درمورد مردی به نام نیک (توبی مگوایر) است که توجهش به گذشته و سبک زندگی همسایه میلیونر خود، جی گتسبی (لئوناردو دیکاپریو) جلب می‌شود. فیلم مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و در مراسم اسکار نیز با کسب دو جایزه بهترین طراحی لباس و بهترین طراحی تولید درخشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احمد کیایی