حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۲ رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اندروید ۱۱، سونی

پس از عرضه اندروید ۱۱ به پرچمدار Xperia 1 II در ماه دسامبر، سونی Xperia 5 II در اوایل ماه جاری و Xperia 1 و Xperia 5 در هفته گذشته، سونی در حال حاضر جدیدترین آپدیت اندروید را به یک گوشی اکسپریا دیگر عرضه کرده است. امروز آپدیت اندروید ۱۱ سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۲ رسما ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۱ سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۲

این شرکت آپدیت اندروید ۱۱ پایدار را برای میان رده Xperia 10 II متعلق به سال گذشته عرضه کرده است. این با قول سازنده گوشی های هوشمند ژاپنی برای به روزرسانی Xperia 10 II تا پایان ژانویه ۲۰۲۱ مطابقت دارد.

به گفته thipok17 عضو ارشد XDA که اوایل امروز اعلان به روزرسانی در Xperia 10 II خود را دریافت کرده است، آپدیت اندروید ۱۱ با شماره ساخت 51.1.A.0.485 همراه است و حجم آن در حدود ۹۹۴ مگابایت است. همچنین شامل وصله های امنیتی دسامبر ۲۰۲۰ است.

آپدیت اندروید ۱۱ سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۲

آپدیت اندروید ۱۱ سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۲

با این به روزرسانی، کاربران Xperia 10 II می توانند همه ویژگی ها و تغییرات جدید معرفی شده در اندورید ۱۱ را تجربه کنند. این ویژگی ها از جمله اعلان های مکالمه، حباب های چت، ضبط کننده صفحه نمایش داخلی، کنترل های رسانه در پانل تنظیمات سریع، کنترل های دستگاه هوشمند، مجوزهای زمانی برای برنامه های درخواست کننده موقعیت مکانی و دسترسی به میکروفون و موارد دیگر.

سونی لیست تغییرات درستی را برای به روزرسانی به اشتراک نگذاشته است، اما thipok17 تأیید کرده است که این به روزرسانی با ویژگی Battery Care ارائه می شود که به کاربران اجازه می دهد حداکثر میزان شارژ را روی 80٪ یا 90٪ برای افزایش طول عمر تنظیم کنند.

در آن زمان، به نظر می رسد که به روزرسانی اندروید ۱۱ فقط در دستگاه های Xperia 10 II در جنوب شرقی آسیا ارائه می شود، اما در هفته های بعدی باید به مناطق بیشتری عرضه شود. در صورتی که اعلان OTA را در Xperia 10 II خود دریافت نکرده اید، می توانید با رفتن به تنظیمات> سیستم> به روزرسانی سیستم، به صورت دستی نیز به روزرسانی کنید.

سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۲ در فوریه سال گذشته به بازار عرضه شد. این یک گوشی هوشمند میان رده پایین از شرکت سونی است که دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی FHD+ با پنل OLED، تراشه کوالکام 665، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ، دوربین های سه گانه ، یک باتری 3600 میلی آمپری با سرعت 18 وات سریع است. پشتیبانی از شارژ و جک صوتی 3.5 میلی متری. این گوشی با Android 10 به صورت پیش فرض عرضه شد.

نظر شما چیست؟ نظر شما درباره سرعت ارایه آپدیت سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

سونی کارش درسته احتمالا حتی یه ذره باگ هم نداره

ممد بمولا

سونی رابط کاربریش خیلی ساده هست پس باید زود آپدیت بده

Finch

بمیر دیگه باو
از سازنده اون شاهکار ( پلی استیشن) همچین گوشی هایی بعیده

Mahdi

گوشی خشگلی ولی سونی سایه از سونی قدیم نیست

Milad7

مرسی سونی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)