حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جو بایدن سرپرست ناسا را تغییر داد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، فناوری هوافضا

در تاریخ 20 ژانویه و همانطور که انتظار می رفت، جیم بریدنشتاین، مدیر سابق ناسا، از نقش خود کنار رفت. اندکی پس از آن ، دولت بایدن اعلام کرد که استیو جورچیک از ناسا، که دهه ها در آژانس فضایی ناسا بوده است، تا زمان یافتن جایگزینی دائمی، به عنوان سرپرست ناسا فعالیت خواهد کرد.

این خبر تعجب آور نیست  بریدنشتاین اندکی پس از انتخابات ریاست جمهوری گفت که حتی اگر دولت بایدن از او بخواهد که بماند از سمت خود به عنوان مدیر ناسا کناره گیری خواهد کرد. در آن زمان ، بریدنشتاین گفت ، دلیل این حرفش این بود که وی معتقد بود که لازم است مدیر آژانس فضایی “رابطه نزدیک” با رئیس جمهور داشته باشد.

با جای خالی این نقش ، دولت بایدن از استیو جورچیک استفاده کرده تا آژانس فضایی را هدایت کند در حالی که یک جایگزین دائمی پیدا شود. به گفته وب سایت ناسا او یکی از کارمندان قدیمی آژانس فضایی است و از مه 2018 تا 20 ژانویه 2021 به عنوان مدیر وابسته آن فعالیت می کرد.

قبل از خدمت در سمت مدیر همیار  و اکنون مدیر اجرایی  جورچیک در ژوئن 2015 به عنوان مدیر همیار اداره ماموریت فناوری فضایی ناسا منصوب شد و این یکی از نقش های زیادی است که وی در طول فعالیت حرفه ای خود در ناسا داشت.

پیام استیو جورچیک سرپرست ناسا و منصوب ارشد کاخ سفید در ناسا

استیو جورچیک

همانطور که فصل بعدی را برای ناسا آغاز می کنیم ، می خواهیم از جیم بریدنشتاین و جیم مورهارد برای خدمات و رهبری آنها در آژانس در طول موفقیتهای بزرگ و چالشهای بسیار چشمگیر چند سال گذشته تشکر کنیم.

ما همچنین افتخار میکنیم که چگونه هر کارمند دولت و پیمانکار برای پیشبرد مأموریت ناسا در حالی که مراقب سلامتی ، ایمنی و رفاه کل تیم است ، قدم برداشته است. ناسا نشان دهنده بهترین های آمریکا و بهترین ارزش های آمریکایی است: سخت کوشی ، عزم راسخ و نبوغ. و این آژانس بارها و بارها ثابت کرده است که همه چیز ممکن است هنگامی که دور هم جمع شویم و میتونیم موانع را برهم بزنیم و فرصت ها را ایجاد کنیم و فردایی جدید را تصور کنیم.

ما امروز در کشور خود با بحران بهداشت عمومی ، چالش های اقتصادی و بی عدالتی و نابرابری نژادی با چالش های بی سابقه ای روبرو هستیم. و همه ما  بعنوان آمریکایی و کارمند دولت – برای پاسخگویی به این چالشها فراخوانی شده ایم.

تعهد دولت بایدن به تنوع ، برابری و مبارزه با تغییرات آب و هوا و ایجاد فرصت اقتصادی برای همه آمریکایی ها واقعی است و همه ما در تبدیل این تعهد به عمل نقشی داریم. در ناسا ، ما از تنوع استقبال می کنیم زیرا می فهمیم که نظرات ، پیشینه ها و دیدگاه های مختلف یک فضای غنی ایجاد می کند که به نوآوری و رشد شخصی دامن می زند. هرگونه اختلاف نظر یا دیدگاه فرصتی برای یادگیری و ایجاد روابط در محل کار است که ما را به عنوان یک آژانس و به عنوان افراد آن قوی تر می کند. اینگونه است که ما دوران سختی را پشت سر می گذاریم. همچنین چگونگی دستیابی به ماموریت هایی با پیچیدگی و جاه طلبی بی نظیر که الهام بخش جهان است.

همانطور که اعضای جدید تیم رهبری ناسا به ما ملحق می شوند و ما برای آینده ای جذاب آماده می شویم ، می خواهیم همه موارد زیر را بدانند:

امنیت ، وقار و حق شما برای دیده شدن ، شنیدن و احترام گذاشتن از همه مهمتر است

مشارکت شما در ماموریت ناسا برای موفقیت ما حیاتی است.

سخت کوشی شما برای کمک به ما در عبور از چالشهایی که با آن روبرو هستیم کلیدی بوده و خواهد بود.

ما از دولت جدید انتصابات اولیه داریم: آلیشیا براون به عنوان  دستیار مدیر ناسا در امور قانونگذاری و امور بین دولتی (OLIA) منصوب شده است ، و مارک اتکیند دستیار ارتباطات مدیر ناسا خواهد بود. لطفاً در استقبال گرم از آنها در خانواده ناسا با ما همراه باشید. چهره های جدید دیگری نیز وارد ستاد ما می شوند و ما این پیشرفت ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

ما از ماموریت هایی که در انتظار ما است هیجان زده ایم که عبارت‌اند از فرود مریخ‌نورد استقامت در مریخ و ماموریت بعدی Launch America که در آن تمرکز ما بر مطالعه سیاره خانه ما است. و بازگشت فضانوردان آمریکایی به سطح ماه و سپس به مریخ. همه اینها و موارد دیگر با تیم باورنکردنی کارمندان دولت ، پیمانکاران و شرکایی که ما خانواده ناسا می نامیم انجام خواهد شد.

و با هم می توانیم به چیزهای بزرگی برسیم و خواهیم رسید.

استیو جورچیک سرپرست ناسا

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ببینم تو چه بلایی سر ما میاری

Milad7

باید در ماه مارس منتظر اتفاقات عجیب و غریب در امریکا باشیم؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا محمودی نژاد