حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت مرورگر Edge با تب های خوابالو 💤 ارایه شد!

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | مایکروسافت، مرورگر

از زمان تغییر به Chromium می توان گفت که مایکروسافت اج به یکی از قابل اعتمادترین مرورگرهای میان پلتفرمی تبدیل شده است. حتی این مرورگر به اندازه کروم حافظه رم استفاده نیم کند که این یک مزیت واقعی برای سیستم های با حافظه رم محدود است. مایکروسافت برای ارائه حتی یک تجربه بهتر، اکنون از یک به روزرسانی بزرگ رونمایی می کند که مجموعه ای از ویژگی های جدید را به مرورگر اضافه می کند. آپدیت مرورگر Edge با تب های خوابالو 💤 ارایه شده است. حتی مدیریت رمزهای 🔑 ضعیف هم اینجا هست!

آپدیت مرورگر Edge

 

 

اگر به دنبال داشتن رنگ و روی تازه با مرورگر خود هستید، ممکن است بخواهید 24 تم گرافیکی جدیدی را که مایکروسافت منتشر کرده، امتحان کنید. این موارد از رنگ های ساده گرفته تا رنگ های خاص بازی مانند Microsoft Flight Simulator ، Forza Horizon 4 و Sea of ​​Thieves و سایر موارد متفاوت است.

تب ها خوابالو (Sleeping Tabs)

Sleeping Tabs

Sleeping Tabs

مایکروسافت با Sleeping Tabs مرورگر اج را با بهره وری بهتر از منابع آماده می کند. این ویژگی با مسدود کردن برگه های غیرفعال و تخصیص مجدد منابع سیستم برای تأمین انرژی تب های فعال، عملکرد مرورگر را افزایش می دهد. این به طور پیش فرض فعال نمی شود، بنابراین باید به منوی تنظیمات بروید و آن را فعال کنید.

مدیریت رمز عبور


یکی از ویژگی های کلیدی که با به روزرسانی جدید ارائه می شود، Password Generator (یا پسوردساز) است که هنگام ثبت نام برای یک حساب یا تغییر یک حساب کاربری موجود، به طور خودکار یک رمز ورود امن را پیشنهاد می کند‌ (بله، مانند کروم). مایکروسافت همچنین قصد دارد ویژگی های مدیریت رمز عبور بیشتری را ارائه کند، از جمله یک پایشگر که در صورت لو رفتن یا نشت رمز عبور در دارک وب، به شما هشدار می دهد.

همگام سازی تب ها و تاریخچه (برای همه کاربران)

اندکی پس از ارائه تاریخچه (History) میان دستگاه و همگام سازی تب ها برای کاربران در انگلیس، مایکروسافت این ویژگی را برای همه کاربران در دسترس قرار داده است. اکنون شما قادر خواهید بود در تمام دستگاه های خود (حتی Android و iOS) همان جا که روی دستگاه قبلی بوده اید را انتخاب کنید و مجبور نخواهید شد که به تلفن یا رایانه خاصی بروید تا وب سایتی را که از آن بازدید کرده اید پیدا کنید.

نظر شما چیست؟ مرورگر اج مایکروسافت روز به روز “کرومی-تر” می شود! شما از اج استفاده کرده اید؟ فکر می کنید بهترین مرورگر در حال حاضر کدام است و چرا؟ اگر این آپدیت اج را هم گرفتید، تجربه خود را با ما در ترنجی به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

دوستش دارم😊😊

sharifix

اول یاندکس بعد اج

Arad.Htc

ماکروسافت اج کرومیوم عالیه

Arad.Htc

ولی من فايرفاکس دوست دارم😂

Milad7

فقط فایرفاکس 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)