حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات هواوی Mate X2 نشان از طراحی همسو با گلکسی زد فولد دارد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی Mate X و Mate XS در مقایسه با تلاش های سامسونگ، رویکرد کاملا متفاوتی نسبت به تلفن تاشو نشان دادند و طراحی تاشو رو به بیرون با صفحه اصلی در خارج را انتخاب کردند. مدتی است که گزارش هایی شنیده ایم که این شرکت می تواند فرم فکتور تاشو سامسونگ را با هواوی Mate X2 مورد توجه قرار دهد و اکنون جزئیات واضح تری نیز شنیده ایم.

هواوی Mate X2

هواوی Mate X2

هواوی Mate X2

امروز گزارشی مشخص کرد که مشخصات Mate X2 چه چیزی می تواند باشد و تا حدودی با ذکر یک پرونده TENAA این اتفاق صورت گرفته است. برای آن هایی که نمی دانند به نظر می رسد شما می توانید یک صفحه نمایش تاشو 8.01 اینچی 2480 × 2200 و یک صفحه نمایش 6.45 اینچی ثانویه (1760 در 1160) ظاهرا در جلو داشته باشید. این گوشی تاشو از نظر مشخصات سخت افزاری نیز بسیار توانمند به نظر می رسد، گفته می شود پردازنده Kirin 9000 باتری 4400 میلی آمپر ساعت و شارژ 66 وات ارائه می دهد.

این منبع همچنین از جزئیات بیشتری پرده برداشت و ادعا کرد که یک دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی (مشخص نیست که این در صفحه اصلی است یا صفحه نمایش ثانویه) و یک دوربین چهارگانه عقب (50MP + 16MP + 12MP + 8MP) وجود دارد. همچنین گفته می شود هواوی Mate X2 از پشتیبانی از بزرگنمایی ۱۰ برابر نیز پشتیبانی می کند، اگرچه مشخص نیست این بزرگنمایی اپتیکال است یا ترکیبی.

سرانجام، اعتقاد بر این است که گوشی تاشو جدید همچنان از اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد، که شرم آور است اما تعجب آور نیست با توجه به اینکه EMUI 11 در حال حاضر بر اساس نسخه قدیمی اندروید است. هیچ تضمینی وجود ندارد که دولت جدید ایالات متحده به گوگل چراغ سبز برای همکاری با هواوی نشان دهد، بنابراین هنوز به دل خود برای خدمات موبایلی گوگل روی گوشی های هواوی صابون نزنید.

به هر صورت، به نظر می رسد بخش تلفن تاشو در سال 2021 شلوغ خواهد بود. سامسونگ احتمالا یک گوشی تاشو ارزان تر و همچنین پشتیبانی از S-Pen در Galaxy Z Fold 3 را دارد و این در حالی که گفته می شود که شیائومی در حال کار روی یک گوشی تاشو با به نام کد Cetus است.

نظر شما درباره مشخصات هواوی Mate X2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

یادش بخیر ترولای هواوی چه قدر مسخره کردن طراحی گلکسی فولد رو
خیلیا گفتن طرح هواوی بهتره ولی من گفتم فولد بعدش کلی منفی بارون شدم
گوشی با بدنه پلاستیکی و قیمت 2300 یوروییش…
فکر کنم خود هواویم تو مراسم رونماییش تیکه انداخت به گلکسی فولد
حالا خودش عین اون میزنه
حقارتش همونقدره که سامسونگ حذف شارژر اپلو مسخره کرد حالا خودش حذف کرده

Mahdi

من هیچوقت از گوشی تاشو خوشم نیومد و حالا حالا فکر نکنم خوشم بیاد😒😒

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)