حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل 4G گلکسی اس ۲۱ سامسونگ دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ چند روز قبل و در اولین رویداد Unpacked در سال ۲۰۲۱ سری گلکسی S21 را معرفی کرد. همه این سه تلفن هوشمند، یعنی Galaxy S21 ،Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra در تعدادی از کشورها برای پیش سفارش هستند. همچنین، برخلاف سال های گذشته همه آنها 5G هستند. اما اکنون، از ناکجاآباد مدل 4G گلکسی اس ۲۱ سامسونگ در گواهی بلوتوث SIG ظاهر شده است.

مدل 4G گلکسی اس ۲۱

اگر نمی دانید باید بگویم که سال گذشته، دو مدل از سری Galaxy S20 را منتشر کرد. یکی با پشتیبانی 5G برای کشورهایی که شبکه های مخابراتی 5G دارند و دیگری با 4G برای بازارهایی که 5G ندارند. برای سری Galaxy S21 این شرکت چیزی در مورد مدل های 4G نگفته است که اما به نظر می رسد این دستگاه سری 4G هم دارد.

به تازگی نسخه Galaxy S21 معمولی با پشتیبانی از 4G و شماره مدل SM-G990F و SM-G990F_DS توسط بلوتوث SIG تأیید شده است. این نشان می دهد که غول فناوری کره جنوبی ممکن است این نسخه از Galaxy S21 را در مناطقی که شبکه 5G وجود ندارد، عرضه کند.

علاوه بر این، به دلیل کمبود مودم و آنتن 5G مدل 4G سامسونگ Galaxy S21 می تواند ارزان تر از Galaxy S21 استاندارد با اتصال 5G باشد. شایان ذکر است که اگرچه سری گلکسی S21 در کشورهای دارای 5G ارزان تر از مدل قبلی خود است، اما در بازارهایی که سال گذشته فقط مدل 4G سری Galaxy S20 را دریافت کرده اند، برخلاف این است.

از این رو، ما فکر می کنیم که Galaxy S21 4G می تواند یک طرح پشتیبان از طرف سامسونگ برای کاهش قیمت شروع سری Galaxy S21 در مناطقی باشد که نسبت به مدل قبلی هزینه بیشتری دارد. آخرین و نه مهمترین، به نظر می رسد هیچ مدل 4G از Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ منتظر مدل 4G آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

سلام خوش اومدی به ایران

Mahdi

مگه مودم فایوجی اگزینوس ۲۱۰۰ یکپارچه نبود؟ یا پردازندش فرق داره

دستت درد نکنه سامسونگ
حالا وقتی بخوایم بخریم فقط نسخه 4g شامل گارانتی میشه و به هیچ وجه 5g گارانتی نمیشه
یعنی 30 میلیون پول دادی هر بلایی سرش بیاد گردن خودته
مرسی واقعا سامسونگ
خدا کنه هرگز پاش به ایران نرسه و 5g ها رسمی بیان

Dr.Nazer

تف به قبرت

Taha

Tofbet.com
معتبر ترین سایت پیشبینی.

Mahdi

یه بار همرو 5Gزد الان اینو میزنه دیگه دلال های محترم وارد نمی کنن تا این بیاد دوبرابر بکنن تو پاچه😡😡

Milad7

چشمم اب نمیخوره اگزینوس ۲۱۰۰ عملکرد خوبی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)