حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلم‌ها و سریال‌های این هفته در سرویس استریم

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سریال، سینما

اگر دنبال کننده سریال‌هایی که در سرویس استریم پخش می‌شود هستید خبر خوب اینکه دنیای مارول با یکی از شخصیت‌های خود وانداویژن (WandaVision) این هفته در این سریال‌ها حضور دارد. ضمناً این تنها سریالی نیست که می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید. در این نوشته شش فیلم و سریالی را معرفی می‌کنیم که این هفته می‌توانید در شبکه‌های نتفلیکس، آمازون، اپل، دیزنی و اچ‌بی‌او تماشا کنید.

فیلم‌ها و سریال‌های این هفته در سرویس استریم :

WandaVision (Disney Plus)

وانداویژن اولین سریال تلویزیونی از دنیای سینمایی مارول است که در شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد، و اولین سریال اورجینال مهم پس از مندلورین (Mandalorian). مطمئن باشید با دیدن آن ناامید نخواهید شد. واندا با بازی الیزابت اولسن (Elizabet Olsen) و ویژن با بازی پل بتنی (Paul Bettany) در مجموعه انتقام‌جویان حاضر شدند و اکنون در این سریال دوباره به هم رسیده‌اند. این سریال یک درام رازآلود است با مایه‌های کمدی. ویژن چگونه هنوز زنده است؟ چرا واندا و ویژن دنیا را به شکلی جادوشده می‌ بینند؟ این‌ها سوالاتی است که پس از دیدن قسمت‌های آغازین سریال برایتان ایجاد خواهد شد. آن را از دست ندهید.

Disenchantment Part 3 (Netflix)

اگر تنها یک مورد ناامیدکننده درمورد سریال Disenchantment از زمان پخش آن باشد، فقدان شوخی‌های خنده‌دار است، چیزی که سریال‌ سیمپسون‌ها یا فوتوراما درموردش هیچ کمبودی نداشت. سریال Disenchantment یا رهایی از طلسم مجموعه انیمیشنی است که از سال ۲۰۱۸ پخش می‌شود و اکنون به فصل چهارم رسیده است. به هرحال خوشحالیم که این کمدی فانتزی پرزرق و برق در شبکه نتفلیکس در استریم ادامه پیدا می‌کند. هرچند  این سریال ارزش دیدن را دارد، امیدوار بودیم همانند کارهای قبلی مت گرونینگ (Matt Groening) یعنی سیمپسون‌ها و فوتوراما باشد.

Outside the Wire (Netflix)

نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ تقریباً هر هفته یک فیلم اورجینال منتشر کرده است. فیلم جدید این هفته از این شبکه یک فیلم علمی تخیلی با بازی آنتونی مکی (Anthony Mackie) است. در آینده‌ای نزدیک، یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین به منطقه جنگی اعزام می‌شود تا تحت فرماندهی یک افسر اندرویدی از وقوع حمله هسته‌ای جلوگیری کند. منتقدان و تماشاگران نمرات متوسطی به این فیلم داده‌اند.

One Night in Miami (Amazon Prime Video)

فیلمی به کارگردانی رجینا کینگ (Regina King) بازیگر سریال Watchmen که از شبکه آمازون در سرویس استریم پخش می‌شود. رجینا کینگ با کارگردانی درخشان خود حتی بخت آن را دارد تا امسال بتواند بعنوان اولین زن رنگین پوست جایزه بهترین کارگردانی را ببرد. داستان فیلم درمورد شب مهمی در فوریه ۱۹۶۴ است که سیاه پوستان مشهوری چون مالکوم ایکس و محمدعلی کلی در یک هتل جلسه‌ای را با هم برگزار کردند. منتقدان این فیلم را بسیار تحسین کرده‌اند.

Servant season 2 (Apple TV Plus)

دومین فصل درام ترسناک و رازآلود ام نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) کارگردان هندی که فیلم‌های ترسناک موفقی مانند حس ششم و نشانه‌ها را کارگردانی کرده از شبکه تلویزیونی اپل پلاس  در سرویس استریم پخش خواهد شد. خدمتکار داستان زوجی است که پسرشان را از دست داده‌اند و پس از آن با ورود یک پرستار بچه پسرشان به زندگی بازمی‌گردد. فصل دوم این سریال بنظر می‌رسد پیچیده‌تر و عجیب‌تر شده باشد. اپل از هم‌اکنون انتشار فصل سوم سریال را اعلام کرده است.

Search Party season 4 (HBO Max)

یکی از سریال‌هایی که به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته است، و هر فصل پیش‌فرض‌های خود را تغییر می‌دهد. داستان اصلی سریال درمورد نوجوان‌هایی است که احساس سرگردانی به آنان دست داده است. این کمدی سیاه که از سال ۲۰۱۶ درحال پخش است اکنون به چهارمین فصل خود رسیده است.

 

شما درحال دیدن چه فیلم یا سریالی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اوه اوه تصویر منشوری چی میگه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احمد کیایی