حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی گیمینگ ردمی با دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ردمی

مدیاتک به تازگی تراشه ۶ نانومتری خود را با ۳ کلاستر معرفی کرده است که دایمنسیتی ۱۲۰۰ نام دارد. امروز در اخبار شنیده می شود که اولین گوشی گیمینگ ردمی با دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک ارایه خواهد شد. جالب است که تراشه مدیاتک با عنوان گیمینگ عرضه نشده است اما ردمی می خواهد گوشی گیمینگ با آن تولید کند. البته پشتیبانی این تراشه از نمایشگر رفرش ریت بالا می تواند یک باکس نیازمندی گیمینگ را چک بزند.

گوشی گیمینگ ردمی

زیربرند Redmi شیائومی عمدتاً به خاطر سری Redmi Note خود معروف است. این تلفن ها در رده بندی اقتصادی و میان رده حضور دارند و اغلب نمادی از ارزشی هستند که می توانید بابت هر ریالی که خرج می کنید، دریافت کنید. شیائومی مشخصات نهایی بالاتر را برای گوشی های تحت نام تجاری Mi خود ذخیره می کند، اما این می تواند در سال جاری تغییر کند، زیرا اولین تلفن هوشمند مخصوص بازی این برند با مدیاتک Dimensity 1200 جدید عرضه می شود.

مدیر کل Redmi در چین، آقای لو وایبینگ ، در Weibo عنوان کرد که این برند تجاری اولین گوشی هوشمند پرچمدار بازی خود را ارائه می کند. این اظهارات در چارچوب ارائه Dimensity 1200 و چگونگی ارایه اولین اولین گوشی مجهز به آن توسط ردمی صورت گرفته و به شدت اشاره کرد که این تراشه ای است که می تواند گوشی گیمینگ را تأمین کند.

دایمنسیتی ۱۲۰۰

دایمنسیتی ۱۲۰۰

همانطور که فلسفه ردمی است، انتظار می رود قیمت گذاری تهاجمی باشد و این دستگاه را بسیار فریبنده می کند. مشخص نیست که آیا اولین گوشی با Dimensity 1200 می تواند تلفن هوشمند مخصوص بازی باشد یا چیزی در سری Redmi K خواهد بود.

لازم به یادآوری است که Dimensity 1200 دارای همان GPU مدل ARM Mali-G77MC9 موجود در Dimensity 1100 ، Dimensity 1000 Plus و Dimensity 1000 است. تغییرات دیگری نیز وجود دارد که به یک تلفن هوشمند مخصوص بازی کمک می کند، مانند پشتیبانی از رفرش ریت 168Hz در رزلوشن FHD + و همچنین پشتیبانی از Ray-Tracing از طریق نرم افزار.

پشتیبانی از HyperEngine 3.0 نیز در تراشه جدید وجود دارد، اما این شرکت به طور خاص جزئیات آنچه که این ویژگی در تراشه ایجاد می کند را ارائه نمی دهد و این که آیا هایپرانجین ۳ می تواند به تراشه های پرچمدار Dimensity قدیمی تر اضافه شود یا نه، چرا که آن ها هم همان پردازنده های گرافیکی مشابه را دارند.

چیزی که کاملا مشخص شده این است که تولیدکننده ها بیش از هر زمان دیگری به مجموعه Dimensity اعتقاد دارند، به اندازه ای که می توانند چند گزینه قابل توجه از محصولات برند خود را به تراشه های پرچمدار جدید اختصاص دهند. در حالی که باید دید Dimensity 1200 چگونه Snapdragon 888 و Exynos 2100 را به چالش می کشد یا نه اما بازهم این تراشه نسبت به قیمتی که دارد، ارزش خوبی ارایه می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی گیمینگ ردمی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بی زحمت یدونه ام با اسنپدراگون ۸۷۰ بده
دستت درد نکنه قربونت😊😊

Mahdi

این میخواد اونا رو به چالش بکشه؟ بزار اسنپ ۸۶۵ پلاس رو به چالش بکشه بعد نوبت اونا هم میرسه

ali_s

آیا گیمینگ ارزون قیمت دیگری مانند نوت هشت پرو در راه است؟😐😂

Taha

I said ishala.
سلطان انگلیسی🤏😎

Finch

Poco X3 NFC
چی بود پس؟

Yousef.komando

با اسپندراگون راحت ترم

Milad7

ببینیم چه میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)