حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل آی مک جدید را با طراحی متفاوت عرضه خواهد کرد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | All in One (AIO)، Mac، اپل، نمایشگر

به نظر می رسد که MacBook Pro تنها کامپیوتر اپل نیست که تیم طراحی شرکت به آن توجه کرده است. بر اساس مارک گارمن از بلومبرگ اپل در حال کار برای ایجاد تغییراتی گسترده در طراحی All-in-one محبوب خوب می باشد. خبرهای خوب دیگری نیز برای طرفداران مک در راه خواهد بود. گفته می شود که اپل آی مک ۲۰۲۱ را با طراحی متفاوت عرضه خواهد کرد.

آی مک ۲۰۲۱

به نظر می رسد که MacBook Pro تنها کامپیوتر اپل نیست که تیم طراحی شرکت به آن توجه کرده است. بر اساس مارک گارمن از بلومبرگ اپل در حال کار برای ایجاد تغییراتی گسترده در طراحی All-in-one محبوب خوب می باشد. گارمن همچنین گفت که این شرکت از دو مدل جدید با طراحی مشابه با Pro Display XDR  نیز پرده برداری خواهد کرد. آنها حاشیه های صفحه نمایش آی مک را کاهش خواهند داد، بخش پایین نمایشگر را حذف خواهند کرد، و پشت صفحه نمایش نیز تخت خواهد شد. طبیعتا با ادامه دورشدن اپل از اینتل، از نسل بعدی پردازنده های بر پایه معماری آرم در آنها استفاده خواهد شد.

Pro Display XDR

خبرهای خوب دیگری نیز برای طرفداران مک در راه خواهد بود. گفته می شود که اپل در حال کار بر روی یک مانیتور اقتصادی می باشد تا بتواند در کنار Pro Display XDR قرار گیرد. مانیتوری که قیمتش از 5000 دلار شروع می شد و تازه این قیمت بدون محاسبه پایه 1000 دلاری اش بود که می بایست جداگانه خریداری می کردید. البته این نمایشگر اقتصادی کیفیتی برابر با مدل گرانقیمت اپل ،که برای کاربران حرفه ای طراحی شده است، را ارائه نخواهد کرد. در واقع پس از آخرین مدل از نمایشگر Thunderbolt که در سال 2016 عرضه شد، اپل نمایشگری برای کاربران خانگی ارائه نکرده است.

گارمن همچنین اطلاعاتی پیرامون برنامه های شرکت برای  Mac Pro منتشر کرده است. به نظر می آید اپل قصد دارد دو نسخه جدید از Mac Pro  را عرضه کند. اولین نسخه از طراحی مشابه با نسخه فعلی بهره خواهد برد و شامل پردازنده جدید اینتل خواهد بود. ولی نسخه دوم جذاب تر خواهد بود . این مدل که به اندازه نصف مدل کنونی می باشد، اپل سیلیکون را در خود جای داده است، و بخش زیادی از بدنه آن نیز از آلومینیوم ساخته شده است تا یادآور Power Mac G4 Cube باشد.  البته این را در نظر داشته باشید که ممکن است هر لحظه برنامه های شرکت تغییر کنند. ولی با این وجود به نظر می رسد که سال 2021 سال هیجان انگیزی برای کاربران مک باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر آی مک ۲۰۲۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خیلیم عالی
ولب ما که پولمون نمیرسه😤

Milad7

وری نایس 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد