حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در چین، سامسونگ گلکسی اس ۲۱ با شارژر درون جعبه ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

داستان حذف لوازم جانبی درون جعبه موبایل ها هنوز سخت هضم است اما چیزی است که در حال اتفاق افتادن است. جعبه گلکسی اس ۲۱ هم به ما همین را می گوید و حذف شارژر و هندزفری از جعبه سامسونگ گلکسی S21 رسمی شد. با این حال این برای همه بازارها به یک شکل نیست. گفته می شود که در چین، سامسونگ گلکسی اس ۲۱ با شارژر درون جعبه ارایه خواهد شد.

گلکسی اس ۲۱ با شارژر درون جعبه

سامسونگ سری پرچمداران خود را با نام Galaxy S21 به تازگی در بازار جهانی عرضه کرده است. این شرکت با ارائه سری Galaxy S21، آداپتور شارژ و هندزفری های AKG را از جعبه خرده فروشی حذف کرده است. تلفن های هوشمند مذکور اما با آداپتورهای شارژ درون جعبه در بازار انتخاب شده عرضه می شوند. گفته می شود این شرکت در تاریخ 18 ژانویه 2021 (یعنی ۲۹ دی ۹۹) یک کنفرانس مطبوعاتی در چین برگزار می کند، جایی که قیمت سامسونگ گلکسی اس 21 ، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا را برای بازار این کشور معرفی می کند. طبق گزارشی خدمات مشتری سامسونگ تأیید کرده است که جعبه خرده فروشی سری Galaxy S21 دارای یک آداپتور برق است.

گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس ۲۱ اولترا

بر اساس این گزارش، خدمات مشتریان سامسونگ برای برخی از کاربران اینترنتی تأیید کرده است که Galaxy S21 یک شارژر درون جعبه را در چین ارائه می کند. با این حال، مشخص نیست که آیا Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra با آداپتور برق وارد بازار می شوند یا خیر، انتظار می رود این شرکت در کنفرانس مطبوعاتی این موضوع را اعلام کند. به نظر می رسد که این شرکت قادر به تصمیم گیری در مورد قرار دادن شارژر با  Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra نیست یا خیر.

در همین حال، شرایط نسخه هنگ کنگی سری سامسونگ Galaxy S21 سامسونگ توسط این شرکت اعلام شده است. سامسونگ تأیید کرده است که نسخه اصلی Galaxy S21 با شارژر درون جعبه ارائه می دهد اما Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra با آداپتورهای برق وارد بازار نمی شوند.

پیش از این به یاد دارید که Galaxy S21 از یک صفحه نمایش 6.2 اینچی داینامیک AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می برد. این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته ای سامسونگ اگزینوس ۲۱۰۰ (در ایران) خود شرکت تأمین می شود. دارای 8 گیگابایت رم برای عملکرد روان چند منظوره بوده و در قسمت حافظه این دستگاه 128 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی غیرقابل توسعه دارد.

این تلفن هوشمند جدید دارای دوربین سه گانه با ترکیب 12MP + 64MP + 12MP در عقب و یک دوربین سلفی 10MP در جلو است. این گوشی توسط ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این دستگاه همچنین شامل پشتیبانی از شارژ بی سیم است. دستگاه با جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ آنطور که مشخص است هندزفری در بازارهای بیشتری حذف خواهد شد اما شارژر شاید در برخی بازارها باشد و در بازارها خیر. مثلا آیفون ۱۲ در فرانسه اجبارا با هندزفری درون جعبه ارایه می شود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

لابد چین آب و هوا و خاکش خوبه، مشکل زیست محیطی براش پیش نمیاد…

Mahdi

چرا اینقدر فرق میزارن 🤕🤕😡

Milad7

پس کاش ما هم چینی بودیم خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)