حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی از S Pen به گوشی های بیشتری از سامسونگ خواهد آمد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

به نظر می رسد که گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ تنها دستگاه جدیدی نخواهد بود که که از قلم S Pen این شرکت پشتیبانی می کند. رئیس بخش تلفن همراه سامسونگ، آقای TM Roh در بیانیه ای برای The Verge تأیید کرد که این شرکت در حال کار بر روی پشتیبانی از دستگاه های دیگر از S Pen است. بله، پشتیبانی از S Pen به گوشی های بیشتری از سامسونگ خواهد آمد و این شاید مثلا سری A با قلم را تداعی کند یا گوشی تاشو بعدی؟! هیچ چیز مشخص نیست.

پشتیبانی از S Pen

آقای Roh به وب سایت ورج گفت:

“ما تصمیم جسورانه ای برای توسعه تجربه S Pen به Galaxy S21 Ultra گرفته ایم و قصد داریم تجربه S Pen را در سایر دسته های دستگاه در آینده گسترش دهیم.”

همچنین ما حتی می دانیم که سامسونگ قلم S Pen Pro را برای گلکسی اس ۲۱ اولترا معرفی خواهد کرد که تجربه کامل و مشابه تری به تجربه سری Note خواهد داشت.

سامسونگ S Pen Pro را برای گلکسی اس ۲۱ اولترا معرفی خواهد کرد

مدیر اجرایی سامسونگ توضیحات دقیق “دستگاه دیگر” را که در ذهن داشت ادامه نداد، اما با توجه به اینکه همان حالا هم می توانید از S Pen همراه با برخی از تلفن ها و تبلت های این شرکت استفاده کنید، پشتیبانی از قلم در گوشی تاشو بعدی امری قابل انتظار به نظر می رسد.

و همانطور که The Verge اشاره کرد، مدیر اجرایی سامسونگ قبلاً در گذشته به این احتمال اشاره کرده بود.

“قلم S همیشه یکی از ویژگی های محبوب Galaxy Note بوده است. و ما خوشحالیم که می شنویم مردم اینقدر آن را می خواهند، حتی آنها آن را روی Fold می خواهند. “

قلم برای شما در یک موبایل چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

😐 دست بردار نیست 😐 نکن این کارا :

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)