حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قطع شدن سیگنال به دلیل هجوم کاربران به آن

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | پیام رسان، حتما بخوانید

محبوبیت سرویس پیام رسان سیگنال در چند هفته گذشته در حال انفجار است، که عمده آن به دلیل نگرانی در مورد تغییرات اخیر در شرایط خدمات واتس اپ است. به نظر می رسد ممکن است این سرویس در پاسخ به تقاضا کاملا توامند نباشد. چندین گزارش کاربران نشان می دهد که سیگنال قطع شده است و در زمان نوشتن مقاله در بالای نمودارهای سرویس های قطع شده Downdetector قرار دارد. در حقیقت شاهد قطع شدن سیگنال به دلیل هجوم کاربران به آن هستیم. با این حال، این شرکت از موضوع آگاه است و در حال رفع مشکل است.

قطع شدن سیگنال

اگرچه فقط نمی توانید به Downdetector اعتماد كنید، اما این معمولاً نشانگر خوبی است كه می تواند با یک سرویس معین مشكلی داشته باشد. گزارش های دیگری در توییتر نیز حاكی از مشكل است. در برخی موارد، کاربران با بیان اینکه “اتصال آنها قطع شده است” و “بررسی اتصال شبکه شما” نشان می دهد که قادر به ورود به سیستم نیستند. دیگران به سادگی نمی توانند پیام ارسال کنند.

حتی وقتی می خواهید پیام ارسال کنید و ارسال نمی شود، خود پیام رسان سیگنال به شما نوتیفیکیشن زیر را می دهد:

قطع شدن سیگنال

قطع شدن سیگنال

بر اساس گزارش ها، کاربران از حدود ۱۸:۳۰ با مشکلات روبرو شدند، سرعت گزارش ها در ساعت گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافت. تا آنجا که ما می توانیم بگوییم، سیگنال هنوز به طور علنی قطع شدن سرویس را تایید نکرده است.

اگر احتمالا نمی دانید، Signal یک سرویس پیام رسانی امن است که در پلتفرم های Android ، iOS و Windows موجود بوده و ارتباطات امن و رمزگذاری شده ای را ارائه می دهد. این سرویس Open Source است و توسط یک سازمان غیرانتفاعی اداره می شود و جایگزینی محبوب برای سرویس هایی مانند WhatsApp و Hangouts است.

جای تعجب نیست که با توجه به سرعت رشد که اخیراً مشاهده شده، سیگنال با موضوعی از این دست روبرو می شود. براساس سنجه های Play Store، فقط در هفته گذشته پایگاه کاربری آن حداقل ۵ برابر شده است و این شامل iOS نمی شود. اعداد واقعی می توانند در یکی دو هفته گذشته به 10برابر نزدیک باشند.

سیگنال به ما می گوید که در حال حاضر این مشکل را برطرف می کند و به زودی باید به حالت عادی برگردد.

نظر شما درباره شرایط فعلی چیست؟ بدون شک بهترین جایگزین واتس اپ همان تلگرام است اما حیف که در کشور ما فیلتر است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

در حال حاضر اوکی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)