حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S23 Ultra شاید به نمایشگر آبشاری چهار طرف خمیده مجهز شود!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هنوز روز رویداد سال 2022 سامسونگ در 20 بهمن ماه 1400 فرا نرسیده که اخبار جالبی از سال 2023 میرسد! در حالی که خیلی از منابع از سال 2023 و گلکسی S23 Ultra بی خبر هستند، افشاگرانی مانند Ice Universe ما را مجبور می‌کنند که پس از افشای برخی گزارشات مبنی بر استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی در گلکسی S23 Ultra، حتی پا را فراتر گذاشته و رویای یک صفحه‌ نمایش چهار طرف خمیده آن هم از نوع آبشاری را در سر بپروریم!

سامسونگ توانایی تولید انبوه نوع جدیدی از صفحات چهار طرف خمیده را یافته است

چرا که نه، بالاخره مگر نه اینست که ما با یکی از پیشرفته ترین شرکت ها در حوزه تولید صفحات نمایشی رو به رو هستیم؟ پس شاید این بار سامسونگ بعد از سالها تکانی اساسی به طراحی نمایشگر های پرچمداران خود دهد.

گزارش ها حاکی از آن است که توانایی های سامسونگ برای ساخت نمایشگر چهار خمیده توسط منبع مطمئن ما Ice Universe تایید شده است و چنین پنل پیچیده‌ای ممکن است برای اولین بار در گلکسی اس 23 اولترا استفاده شود.

همانطور که چند روز پیش در یکی از نمایندگی های Verizon در آمریکا درز کرد (و ما نیز از گذشته میدانستیم)، قرار است S22 Ultra دارای یک صفحه نمایش خمیده باشد. اما این خمیدگی ها ممکن است در S23 Ultra زاویه بیشتری پیدا کنند و حتی به سمت بالا و پایین نمایشگر نیز پیشروی کنند!
به نقل از منبع، از آنجایی که ما قبلاً گوشی هایی مانند Honor Magic و بدنه سه طرف منحنی آن یا طرح مفهومی چهار طرف خمیده شیائومی را که داشته ایم، شکی نیست که اگر شرکتی با توانایی های مهندسی Samsung Display ذهن و تمرکز خود را در ایجاد پنل تلفنی که از همه طرف خمیدگی دارد درگیر کند، موفق خواهند شد.
احتمال استفاده از نمایشگر آبشاری چهار طرف خمیده در S23 Ultra

احتمال استفاده از نمایشگر آبشاری چهار طرف خمیده در S23 Ultra

در حال حاضر، داستان صفحه نمایش چهار طرف خمیده به بخش زیبایی شناسی بهبود یافته ختم می‌شود و در این مرحله از شایعات ما اطلاعات بیشتری نداریم؛ اما این خبر می تواند نوید طراحی مجدد گلکسی S23 را به همگان دهد. این داستان جایی می‌تواند جالبرتر شود که بدانیم سامسونگ با دقت در حال کار بر روی تکنولوژی دوربین های زیر نمایشگر نیز هست. بیایید رویای روزی را ببینیم که سری S23، یا حداقل عضو Ultra آن و یا یک پرچمدار در آینده دورتر، دوربین سلفی زیر نمایشگر و طراحی واقعاً تمام صفحه را داشته باشد.
اما در حال حاضر این صرفا یک رویاست در حالی که افشای جدید آیس یونیورس می‌تواند نوید روز های زیباتری در طراحی نمایشگر های تمام صفحه را به شما کاربران عزیز ترنجی بدهد.
اصل توییت آیس یونیورس را در زیر میبینید:

این خبر می‌تواند بسیار مسرت بخش باشد اما فعلا برای قضاوت یک سال آینده زود است. فعلا بهتر است صبر کنیم و کار را به زمان و افشاگران مطرح این حوزه بسپاریم.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

نمیدونم چرا از صفحه خمیده خوشم نمیاد بخصوص برای گیم

Mahdi

تو هم که عاشق نمایشگر آبشاری هستی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری