حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ پی دو مدل لپ تاپ Elite Dragonfly G2 و Elite Dragonfly Max را رسما معرفی کرد | CES 2021

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | CES، اچ‌پی، لپ‌تاپ

برند اچ پی دور جدیدی از رایانه های شخصی تجاری خود از سری Elite را رسما معرفی کرد. شاید به یاد بیاورید که در CES سال گذشته ، این شرکت لپ تاپ Elite Dragonfly G2 را معرفی کرد. لپ تاپی که هرگز با مشخصات اعلام شده از سوی اچ پی به بازار عرضه نشد! اما اچ پی در نمایشگاه CES 2021 امسال با دست پر آمده است.

لپ تاپ Elite Dragonfly G2 و Elite Dragonfly Max :

اچ پی سال گذشته نیز مدل Elite Dragonfly G2 را معرفی کرد. این مدل قرار بود با پردازنده های نسل دهم اینتل و همچنین 5G مجهز باشند که هرگز چنین اتفاقی نیفتاد. محصولی که امروز معرفی شده است در اصل همان Elite Dragonfly G2 است که یک سال پیش معرفی شد ، به جز پردازنده های Comet Lake ، که این مدل نسل یازدهم “Tiger Lake” را دریافت می کند. در ضمن هنوز هم با گزینه 4G یا 5G اختیاری عرضه می شود.

لپ تاپ Elite Dragonfly G2

لپ تاپ Elite Dragonfly G2

 

اچ پی هنوز مشخصات کامل مدل Elite Dragonfly Max را معرفی نکرده است ولی اگر از نام این مدل به این نتیجه رسیده اید که این لپ تاپ فقط دارای صفحه نمایش بزرگ تری نسبت به مدل Elite Dragonfly G2 است باید بگوییم که اندازه صفحه نمایش هر دو مدل 13.3 اینچ است. این مدل از وب کم 5 مگاپیکسلی برخوردار است. هر دو مدل این لپ تاپ ها در دو رنگ مشکی براق و آبی تولید می شوند.

به گفته اچ پی این دو مدل نهایتا در این ماه عرضه می شوند اما اچ پی هنوز قیمت شان را نیز اعلام نکرده است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بد نیستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی