حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سود سامسونگ در چارک پایانی سال ۲۰۲۰ افزایش ۲۶.۷ درصدی را تجربه کرد: تراشه و نمایشگرهای خوش فروش

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، عملکرد تجاری شرکت ها

سامسونگ طی سال گذشته با وجود همه گیری COVID-19 عملکرد خوبی داشته است. امروز، این شرکت جزئیات درآمد خود را برای چارک پایانی سال ۲۰۲۰ اعلام کرد. می توان گفت که به لطف فروش زیاد تراشه های نیمه هادی و صفحه نمایش، انتظار نتایج قابل توجهی را برای این دوره دارد. در حقیقت سود سامسونگ در چارک پایانی سال ۲۰۲۰ افزایش ۲۶.۷ درصدی را تجربه کرده که تراشه و نمایشگرهای خوش فروش دلیل اصلی آن هستند.

سود سامسونگ در چارک پایانی سال ۲۰۲۰

غول فناوری کره جنوبی انتظار دارد فروش آن در چارک پایانی سال ۲۰۲۰ به 61 تریلیون KRW (حدود 55.9 میلیارد دلار) و سود عملیاتی آن به 9 تریلیون KRW (حدود 8.2 میلیارد دلار) برسد. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، انتظار می رود سود عملیاتی سامسونگ 26.7 درصد افزایش یابد. برای کل سال، انتظار می رود سود شرکت 35.9 تریلیون KRW (حدود 32.9 میلیارد دلار) باشد که 29.4 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. سامسونگ در سال ۲۰۱۹ توانسته  27.7 تریلیون KRW (حدود 2.54 میلیارد دلار) سود کسب کند.

سامسونگ

سامسونگ

با وجود فروش کمتر گوشی های هوشمند در سال 2019 به نظر می رسد سامسونگ به لطف فروش گسترده پنل های نمایشگر و تراشه های نیمه هادی عملکرد بسیار خوبی دارد. در حالی که سامسونگ اعداد و ارقام مفصلی را اعلام نکرد، اما کارشناسان بازار معتقدند که 4 تریلیون KRW (حدود 3.66 میلیارد دلار) از سود 9 تریلیون KRW آن از طریق تجارت نیمه هادی حاصل شده است، در حالی که 2.3 تریلیون KRW (حدود 2.1 میلیارد دلار) می تواند از طریق تلفن های هوشمند باشد.

به نظر می رسد سود سامسونگ از تجارت تلفن های هوشمند در مقایسه با سال ۲۰۱۹ به دلیل کسادی فروش و عرضه سری آیفون ۱۲ اپل کاهش یافته است. انتظار می رود فروش حاصل از محصولات الکترونیک مصرفی آن 800 میلیارد KRW در چارک پایانی سال ۲۰۲۰ باشد که نسبت به چارک سوم سال ۲۰۲۰ کمتر است، جایی که پس از پایان قرنطینه COVID-19 تقاضا افزایش را تجربه کرده بود.

این شرکت پس از چند روز اعداد کامل خود را اعلام خواهد کرد. اخیراً تلویزیون های جدید Neo QLED را معرفی کرده و انتظار می رود هفته آینده از سری Galaxy S21 و Galaxy Buds Pro رونمایی کند.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)