حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سود سامسونگ رکورد زد !

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

بعد از پشت سر گذاشتن سالی بسیار سخت برای ساسونگ ، اکنون این شرکت کره‌ای در حال افتخار به آمار و ارقامی است که به خوبی در سال ۲۰۱۷ رقم زده است. شرکت سامسونگ از نظر سود دهی توانست در فصل چهارم سال ۲۰۱۷ یک‌بار دیگر رکورد خودش را جا به جا کند.

سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده پیش‌بینی این شرکت برای سود دهی‌ در فصل چهارم سال ۲۰۱۷ در حدود ۱۴٫۱ میلیارد دلار است. در نظر داشته باشید که رکورد قبلی شرکت سامسونگ در فصل سوم مالی سال ۲۰۱۷ با رقمی معادل ۱۲٫۸ میلیارد دلار بود. برای این که درک بهتری داشته باشید با دیگر شرکت‌های رقیب مقایسه‌ای داشته باشیم، باید بدانید شرکت اپل در فصل سوم سال مالی ۲۰۱۷ سودی معادل ۸٫۷ میلیارد دلار داشت !

رقابت مالی بین اپل و سامسونگ همیشه بوده است و امسال هم و با نزدیک شدن به زمان انتشار گزارش‌های مالی این هیجان دو چندان شده است زیرا شاهد این هستیم که هر دو شرکت محصولاتی خاصی را در سال گذشته معرفی کردند. اپل امسال در قالب دهمین سالگرد معرفی آیفون یک آیفون جدید به نام آیفون X معرفی کرد و با فروش این آیفون گران قیمت پول قابل‌توجهی به جیب زده است. البته فراموش نکنید که سود بالای اپل، تضمین کننده سود قابل توجهی برای سامسونگ هم خواهد بود زیرا درصدی از صفحه‌نمایش‌های به کار رفته توسط سامسونگ تامین می‌شود.

گزارش‌های اپل در این خصوص در اول فوریه منتشر خواهد شد.
اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

نوش جونش سامسونگ از نظر من شرکتیه ک وقتی یه اشتباهی میکنه سریعا به فکر درست کردنش میوفته مثلا اس 5 طراحیش بد بود خانواده اس 6 طراحی عالی منتها واسه ی نازک شدنش از باتری زد دوربینم بیرون زده شد ملت گفتن کاش یه کم ضخیم تر بود بجاش هم باتریه خوبی داشت هم دوربین بیرون نمیزد نتیجش شد اس 7 و اس 7 اج ک انصافا مدل اج باتریش عالی بود (در صورتی ک یادمه همین حرفو خیلی ها ب اپل میزدن منتها اصلا انگار ن انگار بازم واسه نازکی هم باتریه خوبی نداشت هم دوربین بیرون زده البته الانا تقریبا باتریش خوب شده اون دوره رو میگم) ماجرای نوت 7 هم همینطور

Peiman

دقیقا همین چیزی که گفتید باعث موفقیت سامسونگ شده . به نظر من سامسونگ الان با سامسونگ سه چهار سال پیش قابل مقایسه نیست . سامسونگ صدای کاربراشو می‌شنوه و بهش عمل می‌کنه .

Pouya

دقیقا این جمله اخری هم ک گفتی رو تقریبا سامسونگ تو مراسم معرفی اس 6 اج پلاس و نوت 5 گفت دقیق یادم نیس ولی فک کنم دی جی کوه گفت
ما صدای مشتریانمونو میشنویم انتقاد هاشونو میپذیریم برطرفش میکنیم تا روزی ک به موبایلی بی نقص برسیم

Peiman

اگر اتفاق غیر منتظره نیفته و قیمت عجیب غریبی نداشته باشه میشه گفت اس۹ و اس۹ پلاس تقریبا یه موبایل بی نقص هستند( خواهند بود)

Pouya

اخه متاسفانه چیزی ک هست شدنی نیس گوشی ای بی نقص باشه قیمتشم عجیب غریب نباشه

saied.rezaie

انصافا هم خب کیفیتشون عالیه . هرچقدر پول بگیرن به حق هستش.
من یه تلویزیون QLED سامسونگ از http://www.rondkala.com خریدم ، واقعا کیفیتش نسبت به تلویزیون های الجی که قبلا دیده بودم بالاتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....