حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش ایران خودرو برای تارا اتوماتیک و دستی شنبه ۲۰ دی ۹۹

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

یک ماه پیش بود که برای شما نوشتیم ایران خودرو تارا نام پروژه K132 خواهد بود. این خودرو که پیش از نام گذاری رسمی و مشخص شدن مشخصاتش هم چند پیش فروش داشت، حالا قرار است شاهد یک طرح فروش جدید و متنوع تر باشد. پیش فروش ایران خودرو برای تارا اتوماتیک و دستی شنبه ۲۰ دی ۹۹ انجام می شود. گفته شده که در این طرح شاهد رنگ های متنوعی هم خواهیم بود.

پیش فروش ایران خودرو

پروژه K132 ایران خودرو یا تارا

پروژه K132 ایران خودرو یا تارا

گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش محصول جدید خود را از شنبه هفته آینده آغاز می کند. در این طرح، «تارا» در دو مدل دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه خواهد شد.

طرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو از روز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز می شود و تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت؛ موعد تحویل محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. برندگان از طریقه قرعه کشی انتخاب خواهند شد. همانطور که گفتیم، قرار است در این طرح،‌ تارا در رنگ های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه شود.

مشتریان نهایی نیز پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد. به منظور مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت نام در این طرح  نیز درنظر گرفته شده است.

نظر شما چیست؟ منتظر ارایه تارا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

قیمت غیر قطعی برای 1 سال دیگه معلوم نیست چقدر پات حساب کنند! قیمت فعلی نسخه دنده دستیش که چندتا اپشن هم از دنا پلاس معمولی کمتر داره280 اعلام شده! خب همین الان 310 بده دنا پلاس از بازار ازاد بخر و حالشو ببر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)